گوگل هدف گذاری فرکانس تبلیغات را برای کمپین های یوتیوب اجرا می کند


با انتشار فرکانس هدف، گوگل به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری بر تعداد دفعاتی که مردم تبلیغاتشان را در یوتیوب می‌بینند، می‌دهد.

پیش از این، کنترل فرکانس تبلیغات در YouTube تنها با اجرای کمپین‌های تلویزیونی متصل در Google Display & Video 360 امکان‌پذیر بود.

اکنون، قابلیت فرکانس هدف در سطح جه، برای همه تبلیغ‌کنندگ، که کمپین‌های YouTube را اجرا می‌کنند در دسترس است.

در یک پست وبلاگ، گوگل توضیح می دهد که چگونه فرکانس هدف می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا به اه، خود برسند بدون اینکه بینندگان را با تبلیغات زیاد آزار دهند:

«این به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا دسترسی و فرکانس دقیق‌تری را بهینه کنند و در عین حال تضمین می‌کند که همچنان تجربه تبلیغاتی من،ی برای بینندگان ارائه می‌کنیم. فرکانس هدف به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا هدف فرکانس حدا،ر چهار در هفته را انتخاب کنند و سیستم‌های ما به سمت حدا،ر دسترسی منحصر به فرد در آن فرکانس مورد نظر بهینه می‌شوند.

فرکانس تبلیغات را بدون ایجاد اختلال در ROI افزایش دهید

هنگامی که به طور مکرر همان تبلیغ را به مردم نشان می دهید، همیشه خطر کاهش بازدهی وجود دارد.

در نهایت، به نقطه‌ای می‌رسید که بینندگان را تماشا می‌کنند، و تأثیرات افزوده شده باعث فروش کمتر می‌شود.

گوگل اذعان می کند که دیدن یک تبلیغ برای بینندگان ناامید کننده و برای تبلیغ کنندگان هدر می دهد.

یک مطالعه به سفارش Google نشان می‌دهد که ROI تبلیغ‌کنندگان تلویزیونی زم، که فرکانس از بیش از ۶ بار نمایش هفتگی فراتر می‌رود، ۴۱ درصد کاهش می‌یابد که نشان‌دهنده ۴۶ درصد از نمایش‌های تلویزیونی ارائه‌شده است.

گوگل می‌گوید این تقریباً نیمی از برداشت‌های هدر رفته است:

«تقریبا نیمی از نمایش‌های تلویزیونی خطی در مطالعه ما ضایعات در نظر گرفته می‌شدند، اما همین مطالعه از نیلسن نشان می‌دهد که برندها می‌توانند متوسط ​​فرکانس هفتگی خود را از یک به سه در YouTube با بازگشت سرمایه ثابت افزایش دهند.

این یک فرصت بزرگ برای بازاریابان است تا تأثیر خود را در همان مجموعه افرادی که امروز به آنها دسترسی دارند، به حدا،ر برسانند.

با فرکانس هدف، گوگل قصد دارد به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا تعداد بازدیدها را بدون تأثیر منفی بر بازگشت سرمایه، افزایش دهند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف فرکانس را انتخاب کنند، و Google به سمت حدا،ر دسترسی منحصر به فرد در هدف فرکانس بهینه‌سازی می‌کند.

در آزمایش، گوگل می‌گوید که بیش از 95 درصد از کمپین‌های فرکانس هدف در YouTube به اه، فرکانس خود دست یافته‌اند که طبق بهترین شیوه‌های توصیه‌شده تنظیم شوند.

دسترسی

فرکانس هدف در سراسر جهان برای همه تبلیغ‌کنندگان Google Ads در دسترس است.

برای شروع استفاده از کمپین بهینه‌سازی فرکانس، یک کمپین دسترسی ویدیویی جدید با هدف تعیین فرکانس هدف ایجاد کنید و سپس فرکانس هفتگی مورد نظر را انتخاب کنید.


منبع: گوگل
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-rolls-out-ad-frequency-targeting-for-youtube-campaigns/470790/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است