گوگل می گوید برخی از لینک های قدیمی ممکن است بی ربط باشند

بسته به قدمت آن وب سایت، احتمال زیادی وجود دارد که این پیوندها نامربوط باشند و تغییر چند، نکنند. اگر ترافیک زیادی (کاربران، ،نده‌ها) به 404 صفحه از آنجا مشاهده کردید، یک URL جدید در سایت شما انتخاب می‌کنم و 301 را به آنجا هدایت می‌کنم.

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 25 اکتبر 2022

در اینجا این توییت‌ها در چارچوب هستند:

از جان در مورد یک وب سایت قدیمی پرسیده شد که صفحات زیادی داشت که اکنون 404ed شده اند و پیوندهای زیادی به آنها وجود دارد. جان گفت توییتر بسته به قدمت آن وب سایت، احتمال زیادی وجود دارد که این پیوندها نامربوط باشند و تغییر چند، نکنند.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-old-links-irrelevant-34301.html

جان اضافه کرد که اگر آن پیوندها را مشاهده کردید که ترافیک را ارسال می کنند، ممکن است بخواهید آنها را به URL های جدید 301 کنید. او گفت: “اگر ترافیک زیادی (کاربران، ،نده ها) به صفحات 404 از آنجا مشاهده کردید، یک URL جدید در سایت شما انتخاب می کنم و 301 را به آنجا هدایت می کنم.”

چرا این لینک هایی که 404ed شده بودند بی ربط می شوند؟ خب، لینک های 404 شمرده نمی شوند و گوگل در نهایت یاد می گیرد که به مرور زمان آنها را نادیده بگیرد. اگر زمان زیادی گذشته باشد، گوگل آنها را نادیده می گیرد.

پس چرا جان به 301 پیوندهایی را که هنوز ترافیک دارند توصیه می کند؟ خوب، اگر صفحات همچنان ترافیک دارند، ممکن است گوگل آنها را از طریق پیوندهای جدید دوباره ب،د و سپس صفحه را دیگر نه 404s بلکه 301s کشف کند و سپس پیوند ممکن است دوباره زنده شود. فکر می کنم نادر است اما ممکن است اتفاق بیفتد.

جان مو، از گوگل گفت که برخی از لینک‌های قدیمی به وب‌سایت‌های قدیمی ممکن است پیوندهای نامربوط باشند، حداقل از منظر جستجوی گوگل و رتبه‌بندی. به خاطر داشته باشید، جان از زم، که من یا دیگران به سؤالات خاصی پاسخ می دهیم و سپس آن را به ،وان پاسخ استاندارد تعمیم می دهیم، متنفر است.

خیر، داشتن 404 سیگنالی برای کیفیت نیست. هر وب سایت دارای 404s است. زم، که صفحه ای دیگر وجود نداشته باشد، انتظار می رود.

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 25 اکتبر 2022

و نه، 404 ها بد نیستند:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است