گوگل می گوید اگر مهم ترین صفحه شما وحشتناک است، پس این یک معامله بزرگ برای سئو است

جان پاسخ داد:

Nuance + character-limit = سخت :). در اینجا یک مثال آورده شده است: اگر مهمترین صفحه یک سایت (مثلاً صفحه اصلی) “وحشتناک” باشد (به م،ای هر الگوریتمی)، این یک معامله بسیار بزرگ است. اگر همان سایت یک صفحه آرشیو شده تصادفی داشته باشد که “وحشتناک” است، چیز مهمی نیست. جان گفت ماستودون “اگر مهمترین صفحه سایت (مثلاً صفحه اصلی) “وحشتناک” باشد (به م،ای هر الگوریتمی)، این یک معامله بزرگ است. اگر همان سایت یک صفحه آرشیو شده تصادفی داشته باشد که “وحشتناک” است، چیز مهمی نیست.”

بنابراین بله، اگر بهترین چیزها در سایت شما واقعاً، واقعاً بد است، پس این یک راه‌انداز نیست.

آیا چیزی هست که بتو،د به اشتراک بگذارید؟

سوال از راب واتس بود و سوال او دقیقاً این را نمی پرسید. بیشتر در مورد درصد صفحات بد بود، اما این چیزی است که او گفت:

من می خواندم که در جایی که دامنه دارای مقداری محتوای غیر مفید است که می تواند عملکرد دامنه را به ،وان یک کل پایین بیاورد. آیا در اینجا هر نوع ترازو وجود دارد؟ به ،وان مثال دامنه x% محتوای ضعیف و y% عالی دارد، سپس توانایی رتبه بندی تاثیر == موقعیت معمول – z ?بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-most-important-page-34498.html

همچنین اگر نسبت درصد محتوای ضعیف در برابر محتوای خوب (5p/95g در مقابل 60p/40g) آنگاه تأثیر رتبه‌بندی با نسبت‌های ضعیف به درصد خوب همسو است؟

جان بعداً دوباره اضافه کرد: “این واقعاً موضوع تعداد صفحات یا درصد صفحات یک سایت نیست، زیرا این معیارهای دلخواه هستند. این واقعاً بیشتر در مورد تصویر بزرگتر برای سایت است.”

هیچ عدد “صفحه-درصد” مطلقی برای این وجود ندارد، من آن را بیشتر به این صورت می بینم که “کاربر متوسط ​​وقتی از سایت شما بازدید می کند / می بیند چه فکر می کند”.

جان مو، از گوگل گفت: اگر صفحه یا صفحات مهم شما وحشتناک باشد، مشکل بزرگی است، اما اگر صفحات کم اهمیت شما وحشتناک باشند، چنین مشکلی بزرگ نیست. بنابراین اگر صفحه اصلی شما وحشتناک است، واقعا خوب نیست. اما اگر صفحات یتیم بایگ، شده شما خوب نیستند، برای اه، سئو گوگل یا رتبه بندی آنچنان مهم نیست.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است