گوگل می گوید استفاده از 403s یا 404s را برای کاهش نرخ کرال ربات گوگل متوقف کنید

گری نیز در این پست ارسال کرد لینکدین گفت: “جمعه رامبل… رامبل؟ یکی از آن ها. به هر حال: کدهای وضعیت 403 و 404 به شما کمک نمی کنند تا سرعت ،یدن را به سرعت کاهش دهید. اگر هر چیزی ممکن است اثر مع، داشته باشد. ما اسنادی در مورد چگونگی کاهش نرخ ،یدن داریم. و جای تعجب نیست که 403/404 در آنها نیست.”

Bee Googlebot

بحث انجمن در لینکدین.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-403s-404s-reduce-googlebot-crawl-rates-34922.html

در عوض، او گفت که گوگل اسنادی در مورد چگونگی انجام این کار دارد نرخ ،یدن Googlebot را کاهش دهید. او افزود: «در عوض آن را بخو،د و یاد بگیرید که چگونه به طور مؤثر نرخ ،یدن Googlebot را مدیریت کنید.

جزئیات بیشتری در پست وبلاگ.

گری نوشت: «در چند ماه گذشته شاهد افزایشی در مالکان وب‌سایت و برخی از شبکه‌های تحویل محتوا (CDN) بودیم که سعی می‌،د از خطاهای 404 و سایر خطاهای مشتری 4، (اما نه 429) برای کاهش نرخ ،یدن Googlebot استفاده کنند.» وی افزود: “نسخه کوتاه این پست وبلاگ این است: لطفا این کار را نکنید.”

گری ایلیز ارسال شده یک پست وبلاگ جدید در سایت جستجوی مرکزی گوگل که از همه شما می‌خواهد استفاده از کدهای وضعیت سرور 403 و 404 را برای کاهش نرخ ،یدن Googlebot متوقف کنید. او گفت که آنها شاهد افزایش تعداد سایت‌ها و CDN‌هایی بوده‌اند که این کار را انجام می‌دهند و باید آن را قطع کنند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است