گوگل داشبورد جدید وضعیت جستجوی گوگل را راه اندازی کرد

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-launches-new-google-search-status-dashboard-390306

گوگل داشبورد وضعیت جدیدی را راه اندازی کرده است، این داشبورد برای جستجوی گوگل در است status.search.google.com.

جدید در زمین موتورهای جستجو

داشبورد وضعیت جستجوی Google. داشبورد وضعیت جستجوی Google به شما نشان می‌دهد که آیا مشکلی در جستجوی Google وجود دارد یا خیر. به طور خاص، اگر مشکلی در ،یدن، نمایه سازی یا ارائه در جستجوی Google وجود داشته باشد، Google تأیید می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. ما گاهی اوقات، به ندرت، مشکلاتی را در جستجوی Google در مورد نمایه سازی، ،یدن، و ارائه می بینیم، اما برای تأیید این مشکل باید با Google تماس بگیریم. اکنون، گوگل آن تاییدیه‌ها را مانند بسیاری از محصولات و خدمات دیگر خود، روی داشبورد پست می‌کند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


گوگل نوشت: «در حالی که به سال 2023 می‌رویم، می‌خواهیم ابزار دیگری را برای عموم مردم معرفی کنیم تا از آ،ین وضعیت سیستم‌هایی که بر جستجو تأثیر می‌گذارند – ،یدن، نمایه‌سازی و سرویس دهی، درک کنند.»

چگونه کار می کند. گوگل توضیح داد: “این داشبورد مشکلات گسترده ای را که در 7 روز گذشته رخ داده است، با برخی جزئیات و وضعیت فعلی حادثه گزارش می دهد. یک مسئله گسترده به این م،ی است که یک مشکل سیستماتیک با a وجود دارد سیستم جستجو بر تعداد زیادی از سایت ها یا کاربران جستجو تأثیر می گذارد. به طور معمول این نوع مسائل در خارج و در داخل بسیار قابل مشاهده است مک،سم های نظارت و هشدار SREها در پشت صحنه کار می کنند تا مشکلات را مشخص کنند.”

درباره نویسنده

بری شوارتز

به نظر می رسد. این هم یک اسکرین شات از این داشبورد:

هنگامی که با SRE ها تأیید کردیم که یک مشکل مداوم و گسترده در جستجو وجود دارد، هدف ما این است که یک رویداد را در داشبورد ظرف یک ساعت پست کنیم و به‌روزرس،‌های متوالی آن را در عرض 12 ساعت انجام دهیم. برخلاف داشبورد خودکار سنتی، کارکنان جه، ما این به‌روزرس،‌ها را گزارش می‌کنند. زمان شروع حادثه معمولاً زم، است که ما موفق به تأیید این مشکل شدیم.

مسائل نادر است. گوگل گفت: “در حالی که اختلالات سیستم بسیار نادر است، ما می خواهیم زم، که اتفاق می افتد شفاف باشیم.” و بله، ما در طول سال‌ها مشکلات زیادی را با جستجوی Google در مورد فهرست‌بندی، ،یدن و ارائه گزارش کرده‌ایم. اما اکنون Google راهی برای گزارش آن در سیستم داشبورد وضعیت Google خود دارد، همانطور که برای Google Ads و بسیاری از محصولات دیگر انجام می دهد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است