گزارش فنی سئو نشان می دهد که چه چیزی در سال 2023 اهمیت دارد

درباره نویسنده

دنی گودوین

برای پلتفرم های غیر تجارت الکترونیک، سئوکاران فنی بیشتر ترجیح می دهند که روی وردپرس کار کنند. Wix مشکل سازترین برای کار در نظر گرفته شد.

دیدن رتبه بندی استراتژی محتوا بسیار شگفت آور بود. اما همانطور که استف گریوز در نظرات گزارش اشاره شده است:

  • “برای درک کامل فرصت های پیوند داخلی که در خدمت کاربر هستند، قطعاً دانستن اینکه محتوا چگونه در یک وب سایت مرتبط است مفید است.”

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/state-technical-seo-report-2023-391908

سئو فنی = بازاریابی. مارک ،ون، مشارکت‌کننده سرزمین موتورهای جستجو، این موضوع را مطرح کرده است که سئو بازاریابی است. بنابراین دیدن این که بازاریابی (74 درصد) بهترین پاسخ به این سؤال خاص داخلی بود، بسیار خوب بود: «در سازمان شما، پاسخگویی برای سئو فنی در کدام تیم قرار دارد؟

زمان مهم است متأسفانه، ماه ها انتظار برای تغییرات فنی سئو بسیار رایج است – 88٪ از پاسخ دهندگان از یک ماه تا 24 ماه بیشتر منتظر بودند تا تغییرات فنی سئو انجام شود.

منابع مهم است بزرگترین خطری که این گزارش به آن اشاره کرد کمبود منابع سازم، بود. کمبود منابع به این م،ی است که تغییرات ایجاد نمی شوند یا بسیار کند هستند – که به م،ای کمتر از نتایج درخشان SEO است. بنابراین اگر در شرکتی کار می کنید که منابع آن کم است، اولویت بندی وظایف همچنان بسیار مهم خواهد بود.

ابزار و فن آوری که مهم است. کنسول جستجوی گوگل به طور کلی محبوب ترین ابزار برای سئوهای فنی بود – 92٪ از آن استفاده می ،د. همچنین بهترین ابزار مورد استفاده (78٪) برای اندازه گیری رتبه بندی جستجوی ارگ،ک بود.

تو عمیق تر چیزهای بیشتری برای خواندن وجود دارد. این گزارش کامل و بدون تاریخ است: گزارش وضعیت سئو فنی 2023

چرا ما اهمیت می دهیم. به طور کلی، این گزارش خبر خوبی برای صنعت ما است. واضح است که ما با مسائلی روبرو هستیم که مهمترین آنها چشم انداز اقتصادی نامطمئن است. به علاوه ا،اج های زیادی وجود داشته است. اما دلگرم کننده است که این گزارش نشان می دهد که چشم انداز سئو هنوز نسبتاً مثبت است و تقاضا برای سئو در جایگاه خوبی باقی مانده است.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


شاید کمی تعجب آور باشد: 22% گزارش دادند که فقط یک ماه منتظر بودند تا تغییرات فنی سئو اجرا شود. در همین حال، 20٪ گزارش ،د که 12 ماه منتظر مانده اند (که نسبت به سال قبل اندکی کاهش یافته است). و 11 درصد از پاسخ دهندگان گزارش ،د که 24 ماه یا بیشتر منتظر مانده اند.

گزارش وضعیت سئو فنی 2023 از Aira و Women in Tech SEO منتشر شده است. بنابراین در سال 2023 چه چیزی اهمیت دارد؟ در اینجا خلاصه ای سریع از برخی از نتایج جالب تر آورده شده است.

مهارت هایی که مهم هستند. سه مهارت اصلی که یک سئو فنی باید داشته باشد چیست؟ به گفته پاسخ دهندگان:

  1. تجزیه و تحلیل داده ها (72%)
  2. خواندن و درک HTML/CSS (58%)
  3. استراتژی محتوا (39%)

Screaming Frog SEO Spider انتخاب محبوبی برای ،یدن و تجزیه و تحلیل فایل لاگ بود. در همین حال، Semrush بهترین انتخاب برای ارزیابی دید جستجوی یک وب سایت بود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است