چگونه شروع به بهینه سازی تبدیل های آفلاین خود با تبلیغات گوگل کنید


آیا آماده‌اید کشف کنید که چگونه می‌تو،د جریان‌های درآمد موجود خود را بهبود ببخشید؟

امیدوارید استراتژی تبدیل آفلاین خود را بهبود ببخشید اما نمی د،د از کجا شروع کنید؟

اولین قدم شما برای افزایش پتانسیل درآمد شما این است که مقیاس حساب Google Ads خود را با موارد زیر شروع کنید:

  1. تغییر کمپین های خود برای بهینه سازی اقدامات آفلاین به جای تمرکز بر فعالیت «آنلاین».
  2. ردیابی کلیک تا تبدیل
  3. بهینه سازی بر اساس درآمد واقعی
  4. استفاده از شناسه کلیک گوگل (GCLID) و درک اینکه چگونه برای بهینه سازی آفلاین Google Ads بسیار مهم است.

علاوه بر Google Ads، باید ابزارهای زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • یک CRM.
  • زاپیر.
  • CallRail.
  • و سایر سیستم های تلفن ردیابی GCLID.

اگر می خواهید استراتژی خود را به سطح بعدی ببرید و به بهترین بازگشت سرمایه ممکن دست پیدا کنید، این وبینار آینده می تواند یک تغییر بازی برای تجارت شما باشد.

ما اصول اولیه بهینه‌سازی تبدیل آفلاین Google Ads را بررسی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چگونه می‌تو،د سایر سیستم‌های ردیابی را برای به حدا،ر رساندن عملکرد کمپین خود ،یب کنید.

به مایکل اسکات، استراتژیست بازاریابی تبلیغات پولی در Manticore Marketing بپیوندید، زیرا او نکات و بینش هایی را به اشتراک می گذارد تا به شما کمک کند تمرکز خود را به سمت اقدامات آفلاین تغییر دهید، مانند تماس ها و فروش.

شما این جلسه را به خوبی مجهز خواهید کرد تا تبدیل‌های آفلاین خود را به طور مؤثرتری بهینه کنید و انرژی خود را به فعالیت‌هایی هدایت کنید که نتایج واقعی را ایجاد می‌کنند.

از دست نده! اکنون ثبت نام کنید و شروع به بهینه سازی حساب های خود برای موفقیت کنید.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/optimizing-offline-conversions-google-webinar/488607/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است