چگونه بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را در گوگل پیدا کنیم؟


اگر می‌خواهید بد،د چگونه بیشترین کلمات کلیدی را در گوگل پیدا کنید، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند.

،ن زده می شود که گوگل به طور متوسط ​​در هر ث،ه بیش از 40000 جستجو را پردازش می کند که به بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز یا 1.2 تریلیون جستجو در سال در سراسر جهان تبدیل می شود. (در هر فهرست 10 موتور جستجوی برتر رتبه 1 را دارد.)

اما از بین همه این جستجوها، کلمات کلیدی خاصی بیشتر از بقیه جستجو می شوند که در این صفحه خواهید دید. علاوه بر این، ابزارهای کلیدواژه خاصی وجود دارد که می تو،د از آنها برای یافتن جستجوهای پرطرفدار برای کمک به هدایت استراتژی بازاریابی دیجیتال برای وب سایت خود استفاده کنید.

همانطور که در زیر به سرعت متوجه خواهید شد، این راهنما همه چیز را دارد.

شما خواهید فهمید که چه چیزهایی در گوگل بیشترین جستجو را داشته اند، چگونه می تو،د بیشترین جستجو را برای موضوع صنعت خود داشته باشید، کدام کلمات کلیدی در حال حاضر محبوب هستند و بسیاری موارد دیگر.

چگونه بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را در گوگل پیدا کنیم؟

چگونه بیشترین جستجوی کلمات کلیدی را در گوگل پیدا کنیم؟

از Google Trends برای یافتن بیشترین کلمات کلیدی در گوگل استفاده کنید. قابل اعتماد و متخصص برای یافتن محبوب ترین جستجوها در سراسر جهان. Google Trends همچنین به شما کمک می کند تا جستجوهای پرطرفدار را برای هر روز، هفته، ماه و سال برای هزاران کلمه کلیدی و موضوع پیدا کنید.

بیشترین جستجو در گوگل 2022 چیست؟

بیشترین جستجو در گوگل در سال 2022 Wordle است. سایر جستجوهای پرطرفدار عبارتند از اوکراین، نتایج انتخابات، رکود، طوفان ایان، آبله میمون، ج، دپ، امبر هرد، ویل اسمیت، کریس راک، بتی وایت، ملکه الیزابت، باب ساجت، شماره های پاوربال، هردل و حلقه الدن.

بیشترین جستجو در Google Trends 2022

در مورد سال 2023، هنوز اطلاعاتی گزارش نشده است. می تو،م در اوا، سال 2024 منتظر آن باشیم.

بیشترین چیزی که در گوگل جستجو شده چیست؟

بیشترین جستجوی گوگل فیسبوک با حجم جستجوی سالانه 2,446,800,000 است. پس از آن یوتیوب با 2,029,200,000 جستجو و گوگل با 1,326,000,000 جستجو در سال قرار دارند.

کدام کلمات کلیدی محبوب ترین هستند؟

رتبه کلمه کلیدی حجم جستجو
1 فیس بوک 203,900,000
2 یوتیوب 169,100,000
3 گوگل 110,500,000
4 وردل 110,100,000
5 آمازون 148,000,000
6 آب و هوا 85,300,000
7 ترجمه ، 53,200,000
8 جیمیل 80,000,000
9 یاهو میل 46,800,000
10 انبار خانه 43,100,000

داده‌های جستجوی دیجیتال مارکتینگ در بالا از ،یبی از پایگاه‌های داده کلیدواژه برای سال 2022، از جمله Similarweb، Semrush و Ahrefs به دست می‌آیند. این لیست 10 تای برتر شامل رایج ترین جستجوها در گوگل است.

نحوه جستجوی کلمات کلیدی در گوگل

نحوه جستجوی کلمات کلیدی در گوگل

برای جستجوی کلمات کلیدی در گوگل، عبارت جستجو یا موضوعی را در نوار جستجو وارد کنید. همانطور که کلمات را تایپ می کنید، گوگل با استفاده از ویژگی تکمیل خودکار جستجوی گوگل که پیش بینی عبارات جستجو را ارائه می دهد، کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد می کند.

همانطور که در بخش بعدی این راهنما ذکر شد، می‌تو،د با استفاده از Google Trends و Google Keyword Planner کلمات کلیدی را جستجو کنید.

چگونه کلمات کلیدی پرطرفدار را پیدا کنم؟

در زیر فهرستی کلی از راه‌های یافتن گرایش‌ها برای همه انواع کلمات کلیدی وجود دارد. اگر می خواهید کلمات کلیدی خاصی را برای ایجاد یک استراتژی محتوای سئو پیدا کنید، صفحه من را در مورد چگونگی پیدا ، کلمات کلیدی ترند سئو بررسی کنید.

1. از Google Trends استفاده کنید

Google Trends بهترین گزینه برای یافتن کلمات کلیدی و موضوعات پرطرفدار برای بازاریابی دیجیتال است.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

می‌تو،د هر کلمه‌ای را جستجو کنید و حجم دریافتی آن را در 12 ماه گذشته، تا سال 2004، به صورت ساعتی، و حتی هفته به هفته و ماه به ماه بررسی کنید. همچنین می تو،د جستجوی کلمه کلیدی پرطرفدار خود را مختص کشور خاص کنید و همچنین لیستی از موضوعات و پرس و جوهای مرتبط را برای تمرکز روی کلمات کلیدی خود در سئو دریافت کنید.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار محبوب، این راهنماهای اضافی را بررسی کنید: Google Trends چیست و Google Trends چگونه کار می کند.

2. Google Keyword Planner

Google Keyword Planner ابزاری است که عمدتاً برای کمپین های Google Adwords استفاده می شود. با این حال، شما همچنین می تو،د از آن به صورت رایگان برای یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار برای هدف قرار دادن محتوای خود استفاده کنید.

این ابزار کلیدواژه به شما امکان می دهد کلمات یا عبارات مربوط به محصولات یا خدمات خود را جستجو کنید و به شما بینشی در مورد تعداد دفعات جستجوی کلمات خاص و چگونگی تغییر حجم آن جستجوها در طول زمان می دهد.

اگر علاقه مند به ،ید کلمات کلیدی SEO برای کمپین های تبلیغاتی هستید، این راهنمای دیگر در مورد نحوه ،ید کلمات کلیدی در گوگل را بررسی کنید. این نشان می‌دهد که چگونه Keyword Planner می‌تواند با AdWords برای یافتن بهترین عبارات هدف برای کمپین‌های جستجوی پولی استفاده شود.

3. کلمات کلیدی پرطرفدار را در توییتر پیدا کنید

توییتر به شما امکان می دهد کلمات کلیدی پرطرفدار را در زمان واقعی پیدا کنید.

می‌تو،د روندهای جه، را بررسی کنید یا به دنبال گرایش‌های خاص کشور بر اساس نیازهای خود برای بازار هدف خود باشید و همچنین هشتگ‌های پرطرفدار را جستجو کنید تا به راهنمایی استراتژی بازاریابی دیجیتال خود کمک کند.

4. روندها را با موضوعات در حال انفجار کشف کنید

موضوعات انفجاری تجزیه و تحلیل بلادرنگ ارائه می دهد تا به شما کمک کند کلمات کلیدی پرطرفداری را پیدا کنید که محبوبیت آنها در حال افزایش است.

این ابزار کلیدواژه میلیون‌ها جستجو، مکالمه و ذکر را در سراسر اینترنت تجزیه و تحلیل می‌کند تا صنایع، محصولات و دسته‌هایی را که می‌تو،د هدف قرار دهید تا وب‌سایت خود را جلوتر از منحنی نگه دارید، شناسایی می‌کند.

5. Key،le را امتحان کنید

سوراخ کلید ابزار خوبی برای گوش دادن اجتماعی و تحقیقات سریع بازار است.

این به شما امکان می دهد هشتگ ها را در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ردیابی کنید و اعلان هایی را تنظیم کنید که از طریق ایمیل با هشدارهای گوگل دریافت می کنید، اما برای محتوای رسانه های اجتماعی.

6. Buzzfeed را بررسی کنید

Buzzfeed منبع خوبی برای یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار در ،اوین (یا ،وان) مقالات است.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د

شما می تو،د به سرعت ایده ها و موضوعات کلیدواژه جدیدی را برای محتوای خود بر اساس مقالاتی که به صورت آنلاین ترند هستند، کشف کنید.

7. Reddit را مرور کنید

Reddit یکی دیگر از وب‌سایت‌های محبوب برای یافتن ایده‌های کلیدی پرطرفدار است، زیرا موضوعات را می‌توان بر اساس علاقه کاربرانش در سایت بالا یا پایین داد.

موضوعی که «رای مثبت» زیادی دریافت می‌کند، می‌تواند به شما ایده بهتری در مورد نوع محتوایی که در حال حاضر در حال ترند است، بدهد و می‌تو،د از آن برای ارائه فهرست کلمات کلیدی برای هدف‌گیری استفاده کنید.

بهترین راه برای استفاده از Reddit برای یافتن کلیدواژه‌های پرطرفدار، مرور زیرمجموعه‌های مربوط به جایگاه یا موضوعی است که می‌خواهید در محتوای خود پوشش دهید.

خلاصه ای از کلمات کلیدی جستجو شده در گوگل

امیدوارم از این راهنما در مورد چگونگی پیدا ، کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را در گوگل انجام داده اند، لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، بهترین روش برای جستجوی کلمات کلیدی در گوگل، استفاده از ابزار Google Trends است. با این حال، این تنها گزینه شما برای انتخاب عبارات و اصطلاحات محبوب برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نیست.

همچنین تعدادی ابزار خوب دیگر برای کمک به پیدا ، کلمات کلیدی پرطرفدار در سراسر جهان بر اساس داده های بلادرنگ در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

صرف نظر از این که از کدام روش برای یافتن کلمات کلیدی جدید با بیشترین جستجو در صنعت خود استفاده می کنید، می توان به همان هدف نهایی دست یافت: بهبود سئو و استراتژی محتوا که مخاطبان هدف بیشتری را جذب می کند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-find-the-most-searched-keywords-on-google/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است