چگونه از 5 اشتباه رایج اجتناب کنیم

شاخص های اولیه تصویر کامل نیستند و نباید تمام اطلاعاتی باشند که برای تصمیم گیری به آن نیاز دارید.

به جای آن چه باید کرد

درباره نویسنده

لورا شیله

لورا شیله، رئیس ،ب درآمد در بازاریابی دیجیتال جردن، نزدیک به یک دهه تجربه در استراتژی و اجرای رسانه های پولی در حساب های آژانس و داخلی دارد و از مهارت های تجزیه و تحلیل پیشرفته برای مقیاس رشد در اه، کارایی در گوگل، لینکدین، فیس بوک و موارد دیگر استفاده می کند. لورا تیم بزرگی از کارشناسان رسانه ای را از راه دور از خانه خود در برلینگتون، وی تی، مدیریت می کند.


منبع: https://searchengineland.com/marketing-recession-common-mistakes-389542

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


اشتباه 3: برش بدون ارجاع داده های CRM

م،ای آن، به ویژه با قابلیت‌های خودآموز الگوریتم‌های پلت‌فرم اصلی، این است که کاهش هزینه‌ها مست،م یک تنظیم مجدد سخت است که نتایج آ، را فراتر از زم، که برای دوباره فعال ، کمپین‌ها طول می‌کشد، خواهد داشت.

به جای آن چه باید کرد

دلیلی برای ضرب المثل هایی که در مورد بازاریابان بزرگ بیرون آمده از رکود وجود دارد.

(اگر برای یک برند مقاوم در برابر رکود کار می کنید و بودجه کاملی در اختیار دارید، این به شما نیز مربوط می شود، زیرا ممکن است پس از سپری شدن فصل انتخابات و تعطیلات، CPM و CPC کمتری را در کانال های اجتماعی خود مشاهده کنید).

چه رکود شما را مجبور به عادت‌های جدید خوب کند و چه عادت‌های خوبی به ارمغان بیاورید که به حفظ شرکت شما در منحنی منحنی کمک کرد، پایه‌های بازاریابی عالی پابرجاست.

هنگام عبور از چرخه های خبری و جلسات سخت داخلی، آنها را در ذهن خود نگه دارید.


مطمئن شوید که به روند هزینه های هفتگی توجه می کنید تا بتو،د به سرعت هر نرمی بازار را شناسایی کنید (و به آن بپرید).

مثال ها:

اگر شما یک استارت آپ هستید و آرشیو مفیدی از داده های عملکرد ندارید، اما شما انجام دادن آژانسی دارید که حساب شما را اداره می کند، به شدت به آنها تکیه کنید تا از حساب های مشابهی که ممکن است در گذشته داشته اند اطلاعات بینش بگیرید. (البته مطمئن شوید که آژانس خود را در تصمیم گیری های بزرگ مشارکت می دهید.)

در B2B، جایی که ساختن تراکم داده‌ها بیشتر طول می‌کشد، برخی از شاخص‌های رشد با حجم بالاتر را تنظیم کنید که اطلاعات را سریع‌تر بازگرداند.

حتی CTR می‌تواند یک معیار پرا،ی من، برای شروع باشد (تا زم، که به سناریوهای CTR بالا/ تبدیل کم با بهینه‌سازی نقطه ضعف در قیف خود واکنش نشان دهید).

اشتباه 5: کور شدن به فرصت

در مواقعی که کاهش هزینه‌ها بسیار گسترده است، زانو زدن به با ارزش‌ترین مخاطبان، بخش‌ها یا کمپین‌ها ممکن است به اه، بودجه فوری شما برسد، اما در درازمدت درآمد شما را کاهش می‌دهد.

به جای آن چه باید کرد

حداقل، مطمئن شوید که درک دارید (در سمت B2B) از اینکه کدام کانال‌ها دارای واجد شرایط ترین سرنخ‌های شما هستند (که می‌تو،د آن‌ها را در یک برگه ساده ا،ل دنبال کنید، اگر منتظر منابع برنامه‌نویس هستید) تا بتو،د اولویت بندی سایر زمینه ها برای کاهش هزینه ها

اشتباه 4: قطع کمپین های جدید پیش از موعد

در دنیای بازاریابی امروزی با الگوریتم های سنگین:

اگر نمی‌تو،د فرصت‌ها را در بخش‌های خاص کمپین به وضوح ببینید، ممکن است به بخش‌بندی دقیق‌تری نیاز داشته باشید:

در حالی که ممکن است برای بسیاری از بازاریابان بدترین سناریو به نظر برسد، اما این احتمال وجود دارد که حداقل یکی از رقبای شما وضعیت ضعیف تری داشته باشد – به این م،ی که آنها ممکن است سهم بازار و/یا هزینه های کمتری را روی میز بگذارند تا شما را به دست آورید.

اخبار صنعت، به ویژه در مورد پلتفرم‌هایی که هنوز آزمایش نکرده‌اید را نزدیک نگه دارید، که نشان‌دهنده هر گونه روند نزولی کلی هزینه است که آن پلتفرم‌ها را قابل دوام‌تر می‌کند.

تا جایی که ممکن است، چراغ های کمپین هایی را که می د،د در حال ارائه نتایج هستند روشن نگه دارید. اگر نیاز به کاهش هزینه دارید:

نکته دیگری که باید مراقب آن بود، روندهای نوظهور و تغییرات بازار است که می تو،د در کمپین های خود به آنها رسیدگی کنید. اگر نمایه مشتری ایده آل سنتی شما (ICP) در حال ایجاد نقاط دردناک جدید است:

اگر مجموعه حساب‌های معتبرتری دارید، به عقب برگردید حداقل به داده های 2020 خود برای تجزیه و تحلیل:

من این را در طول سال‌ها زیاد دیده‌ام و نه فقط در رکود: بازاریابان که بدون درک تأثیر واقعی ،ب‌وکار به معیارهای سطح واکنش نشان می‌دهند، تصمیمات بودجه ضعیفی می‌گیرند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


در این مقاله، برخی از اشتباهات رایج بازاریاب‌ها و جایگزین‌های متفکرانه‌تر را یاد خواهید گرفت که برندها را برای بقا و شکوفایی طول،‌مدت قرار می‌دهد.

اشتباه 1: برش به جای کاهش

مگر اینکه شما یک بازاریاب برند در یک صنعت کاملاً مقاوم در برابر رکود یا یک بازاریاب آژانس با مجموعه ای از مشتریان در صنایع مقاوم در برابر رکود باشید، در برابر جریان تحت فشار استرس و فشار عملکرد کار می کنید.

بهانه‌های کمتری برای برندهای معتبرتر وجود دارد تا در تاریخچه عملکرد حساب‌ها کاوش نکنند (مخصوصاً اگر تاریخچه به زمان‌های دیوانه‌کننده دیگری بازمی‌گردد، مانند شش ماه اول همه‌گیری COVID-19)، اما من این اتفاق را دیده‌ام.

به جای آن چه باید کرد

مهمتر از همه، تمام تلاش خود را بکنید تا کمپین های خود را با نگاهی بلندمدت انجام دهید، که به شما کمک می کند تا تمام وقت و پول خود را صرف تاکتیک های بقا محض نکنید.

بازاریابان بزرگ از رکود بیرون می آیند

این به شما یک نقطه شروع استراتژیک خوب برای کمپین های محصول یا خدماتی می دهد که مرتبط با ،ب و کار شما هستند.


این احساسات ممکن است به برخی از بازاریابان کمک کند تا به تمرکز بیش از حد برسند. اما آنها همچنین بسیاری را به تصمیم گیری عجولانه سوق می دهند که با سلامت کوتاه مدت و بلندمدت ،ب و کارشان مغایرت دارد.

ممکن است متوجه شوید که از هر یک از این اشتباهات باید همیشه اجتناب شود، نه فقط در زمان تحولات اقتصادی.

مخصوصاً زمان سختی برای استارت آپ هاست. بدون داده‌های معیارسنجی زیاد، آنها نمی‌توانند به سابقه حساب گذشته برای کاهش بودجه هوشمندتر مراجعه کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

سخت است که در حال حاضر نگران اقتصاد کلان نباشیم.

این به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که عملکرد نسبتاً ضعیف و واجد شرایط برای کاهش است.

اشتباه 2: برش بدون ارجاع به سابقه حساب

به جای هراس و برش، در حین تنظیم انواع مناقصه، خلاقیت و پیام‌رس، تازه را بچرخ،د. تمام گزینه‌های بهینه‌سازی معمولی را که معمولاً انجام می‌دهید مرور کنید، و در مقابل تمایل به کاهش بدون درک سقف عملکرد واقعی کمپین‌های خود مقاومت کنید.

احتمالاً شنیده اید که بازاریابی یک چرخ لنگر است.

اگر داده‌های بازاریابی خود را با داده‌های CRM خود همگام‌سازی نکرده‌اید، وقت آن است که آن را به نتیجه برس،د.

بله، بسیاری از ما به دلایل خوبی در حالت دفاعی هستیم. اما صرف تمام انرژی خود برای حفظ و نگهداری به این م،ی است که ممکن است فرصت های توسعه را از دست بدهید.

به جای آن چه باید کرد

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است