چرا تولید محتوای انبوه برای رسانه های اجتماعی در زمان شما صرفه جویی می کند؟


تولید محتوای انبوه چیست؟

من دوست دارم فکر کنم که تولید محتوای انبوه اصطلاح جدیدی است که توسط بسیاری از بازاریابان رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود، بنابراین انگشتان دست روی دست می‌روند.

به بیان ساده، فرآیند تولید محتوای انبوه زم، است که شما طیف وسیعی از ایده‌ها را برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود ارائه می‌دهید و محتوا، زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و زمان‌بندی را برای یک دوره زم، تولید می‌کنید.

من اغلب متوجه می شوم که اگر شما محتوایی به ارزش چهار تا شش هفته قبل از حضور آنها در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، این نمونه خوبی از این فرآیند خواهد بود.

اما، نکته اینجاست: این یک فرآیند است و گاهی اوقات بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور کامل به یک ساختار خطی اجازه نمی دهد. دنیا مک، غیرقابل پیش‌بینی است و گرایش‌هایی در سمت چپ، راست و مرکز وجود دارد، بنابراین شما باید این اجازه را بدهید.

آنچه من در این مقاله پیشنهاد می‌کنم این است که تولید محتوای انبوه به شما این امکان را می‌دهد که سازنده باشید و از قبل برای ،ب‌وکارتان (یا ،ب‌وکارهای مشتری‌تان) برنامه‌ریزی کنید.

تولید محتوای انبوه در بازاریابی رسانه های اجتماعی چه هدفی دارد؟

من قبلاً به هدف بالا اشاره کرده ام، اما می خواهم تفکر خود را در اینجا گسترش دهم.

من همیشه به مردم توصیه می‌کنم – چه تیم، چه مشتریان یا شرکای من – که ارسال پست‌های رسانه‌های اجتماعی به خاطر آن باعث کاهش آن نمی‌شود.

به یاد داشته باشید که کلید رسانه های اجتماعی بودن است اجتماعی; تعامل با مخاطبان باید برای ایجاد روابط صورت گیرد و نباید فراموش شود.

با این حال، اگر استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما ارائه رهبری فکری به مخاطبان یا تشویق آن‌ها برای ،ید محصولات/خدمات شما باشد، مطمئناً تولید محتوای انبوه به شما کمک می‌کند تا از قبل برنامه‌ریزی کنید.

فکر ، به فصلی بودن در ،ب و کار شما نیز مهم است، بنابراین دانستن اینکه تعطیلات در راه است به شما زمان کافی برای برنامه ریزی در مورد پیام رس، یا کمپین خود می دهد.

چگونه تولید محتوای انبوه می تواند در وقت شما صرفه جویی کند

برای اینکه این فرآیند به طور موثر عمل کند، باید ابزار من،ی برای انجام آن در اختیار داشته باشید.

من همیشه از یک نسخه استفاده کرده ام تقویم محتوای رسانه های اجتماعی Hootsuite، که به مرور زمان آن را تطبیق داده ام.

اسکرین شات از تقویم ا،ل برای محتوای رسانه های اجتماعیتصویری از تقویم محتوای رسانه اجتماعی Infinity Di،al، اکتبر ۲۰۲۲

این تقویم محتوای رسانه های اجتماعی Infinity Di،al از یک هفته در سپتامبر امسال است. همانطور که می بینید، به شما امکان می دهد به وضوح مشاهده کنید:

  • هفته.
  • تاریخ انتشار.
  • زمان انتشار.
  • ،وجی پلت فرم
  • موضوع یا سریال
  • محتوا برای ایجاد
  • کپشن شامل هشتگ
  • وضعیت پست

وقتی به برنامه ریزی چند هفته آینده محتوایمان برمی گردد، می توانم تاریخ ها و زمان های انتشار را که از عملکرد آ،ین مجموعه پست های من مشتق شده است را وارد کنم.

اسکرین شات از ،otsuite بهترین زمان برای ارسال گزارشاسکرین شات از Infinity Di،al در Hootsuite، اکتبر ۲۰۲۲

این فقط یک نمونه از صفحه فیس بوک ما است و بهترین زمان برای ارسال پست برای افزایش دسترسی است.

سپس می‌تو،م به تصمیم‌گیری در مورد موضوع، سریال یا کمپین و اینکه کدام ،وجی محتوا برای رسیدن به اه،مان بهتر است، برویم.

پس از آن، می‌تو،م یک درخواست ایجاد کنیم تا بفهمیم چه محتوایی را باید ایجاد کنیم.

داشتن یک ستون وضعیت در پایان بسیار مهم است، زیرا به صورت بصری به شما نشان می دهد که در هفته یا ماهی که در آن هستید در کجا هستید.

همچنین شایان ذکر است که این الگو برای هر ،ب و کار یا برندی کار نخواهد کرد.

و مهمتر از همه: کیفیت همه چیز است. در حالی که این رویکرد و فرآیند دیگری را نشان می دهد، هنوز باید به کیفیت محتوای خود و تأثیر آن بر مخاطبان خود فکر کنید.

چیزی که ما نمی خواهیم، ​​ی،ری پست است که به خاطر آن منتشر می شود، بدون اینکه ارزشی برای مخاطب ایجاد کند. فکر کنید: آیا فالوورها و فالوورهای احتمالی من از این پست چیزی به دست خواهند آورد؟

گاهی اوقات ایده خوبی است که کانال های مختلفی را به ،یب اضافه کنید – مانند وبلاگ وب سایت خود – زیرا به شما این امکان را می دهد که پست های اجتماعی را که با تبلیغ این ،مت از محتوا همراه است، جفت کنید.

نمونه ای از زم، که تولید محتوای انبوه در زمان آژانس من صرفه جویی کرده است

توضیح داده‌ام که چگونه در سازمان‌دهی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آژانس خودم در وقتم صرفه‌جویی کرده‌ام، اما می‌خواهم در مورد اینکه چگونه به تیم من در ارائه مشتری کمک می‌کند صحبت کنم.

همانطور که در بالا گفتم، تقویم محتوا می تواند به اشکال مختلف باشد، بنابراین ما دائماً آنها را برای مشتریان خود تطبیق می دهیم.

یکی از مشتریان ما، AA Salt Services Ltd، اخیراً پس از همکاری با ما در طول 12 ماه گذشته در کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود با ما همراه شده است.

در جلسه استراتژی ما، تصمیم گرفته شد که تولید انبوه محتوا در دوره زمستان سودمند باشد زیرا می‌تو،م برای هفته‌ها و روزهای خاص پیام‌رس، را از قبل برنامه‌ریزی کنیم.

همچنین، ما می‌تو،م اسلات‌هایی را در تقویم برای مواردی که دوست دارم به‌،وان پست‌های «خارج از کاف» از آن یاد کنم – مانند تغییرات آب و هوا در منطقه محلی (اگر از این مشتری به ،وان مثال استفاده کنم) رایگان نگه داریم.

ابزارهایی برای استفاده در هنگام ایجاد محتوای انبوه

من قبلاً در مورد قالب تقویم محتوا صحبت کرده ام که از Hootsuite گرفته شده است، اما می خواهم به شما نشان دهم که خودم و تیمم از چه ابزارهایی برای ایجاد محتوا به صورت انبوه استفاده می کنیم.

اولین ابزار، که به نظر من مورد علاقه خاصی است، این است کانوا.

Good ol’ Canva از زم، که من برای اولین بار از آن استفاده کردم راه طول، را پیموده است. نه تنها توانایی تطبیق قالب ها برای ایجاد محتوا را دارید، بلکه با نسخه Canva’s Pro می تو،د اندازه گرافیک ها و ویدیوها را متن، با فرمت های دیگر تغییر دهید.

تصویری از ابزار تغییر اندازه بوماسکرین شات Canva، اکتبر ۲۰۲۲

من از این برای تغییر اندازه به سایر پلتفرم‌های اجتماعی استفاده می‌کنم و با کمی جگرگ پوکری (بازاریابی شیک برای جابجایی و سازماندهی مجدد دارایی‌ها صحبت می‌کند)، مجموعه کاملی از گرافیک‌ها و ویدیوها را برای همه پلتفرم‌های رسانه اجتماعی انتخابی خود دارم.

ما همچنین با سایر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی در آژانس من آزمایش کرده ایم، بنابراین جالب است که ببینیم کدام یک برای ما و مشتریانمان بهترین کار را دارند.

هوت سوئیتآپلود انبوه محتوا در گذشته باعث صرفه جویی شده است، زیرا به شما امکان می دهد از صفحه گسترده ای مانند صفحه بالا استفاده کنید و تمام محتوای خود را فقط با چند کلیک برنامه ریزی کنید!

با این حال، من این را می دانم Later.com همچنین دارای این ویژگی با قابلیت اتصال به فضای ذخیره سازی ابری مانند گوگل درایو و دراپ با، است که می تو،د محتوای تایید شده را مستقیماً بکشید. این برای به اشتراک گذاری با سایر ذینفعان بسیار مفید است!

اسکرین شات از ابزار آپلود رسانه later.comع، صفحه بعداً، اکتبر 2022.

خلاصه

برای خلاصه ، اولین مقاله‌ام در مورد SEJ، یک فرآیند تفکیک شده در مورد نحوه رویکرد من به تولید محتوای انبوه برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به شما می‌گویم:

  • فهرستی از ایده ها ایجاد کنید که هدف آن ارائه استراتژی رسانه های اجتماعی شماست.
  • تقویم محتوای رسانه های اجتماعی خود را توسعه دهید، تجزیه آن بر اساس پلتفرم و کانال.
  • در مورد دوره زم، تصمیم بگیرید شما می خواهید برای کار ،.
  • از ابزارهایی مانند Canva و CapCut استفاده کنید با قالب های آنها برای ایجاد محتوای شما.
  • آپلود انبوه با استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite یا Later.com.
  • عملکرد پست خود را در طول زمان تجزیه و تحلیل کنید تا زمان انتشار را تنظیم کنید برای اطمینان از بهترین نوردهی برای دسترسی، تعامل یا ترافیک.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Andrey_Popov/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/bulk-social-media-content/470290/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است