در اینجا برخی از صحبت های سئو در مورد این تغییر آورده شده است:
قبل از:
این قابلیت برای پخش ،متی است که در SERP ها حذف شده بود (فکر می کنم). من هرگز از آن استفاده نکردم و واقعاً آن را زیاد ندیدم.
– گلن گیب (@glenngabe) 18 ژانویه 2023
به همین ترتیب، من امروز صبح مقاله ای در این زمینه خواندم، اما هنوز آنها را می بینم. حدس می زنم موضوع زمان باشد؟
— Azeem (@AzeemDi،al) 18 ژانویه 2023
نتایج غنی از پاد،ت که در سال 2017 راه اندازی شد، من تعدادی اسکرین شات در اینجا دارم اما این تصویر از 9to5Google قبل و بعد را به صورت واضح و مختصر نشان می دهد:
گوگل قطعه های غنی از نتایج جستجوی پاد،ت قابل پخش را حذف کرده است. 9to5Google گزارش شده است این اول، و کمی سردرگمی در مورد آنچه که گوگل دقیقا حذف کرده است وجود دارد. به نظر می رسد گوگل نتایج غنی قابل پخش ،مت های اخیر را برای پاد،ت ها حذف کرده است، جایی که گوگل پاد،ت های اخیر را در یک نتیجه جستجوی خاص نشان می دهد.
بحث انجمن در توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-drops-playable-podcast-rich-snippets-34769.html
و حالا رفته اما چرخ فلک را دارد:
در این صورت من “وای” خود را پس می گیرم
— Mordy Oberstein 🇺🇦 (@MordyOberstein) 18 ژانویه 2023
در اینجا نسخه دیگری از صفحه نمایش I است که از سال 2019 گرفته شده است،