نحوه مسدود کردن SemrushBot (قوانین robots.txt)

توجه: AhrefsBot را نیز می توان با استفاده از دستور Disallow در فایل robots.txt مسدود کرد. اگر می خواهید از ،یدن آن ربات در وب سایت خود جلوگیری کنید، این راهنمای مرتبط را در مورد نحوه مسدود ، AhrefsBot ببینید.

جزئیات درباره مسدود ، تاخیرها

امیدوارم از این راهنمای نحوه مسدود ، SemrushBot لذت برده باشید.

اگر می خواهید هر SemrushBot User-Agent را از وب سایت خود مسدود کنید، می تو،د کد زیر را کپی کرده و در فایل robots.txt وب سایت قرار دهید:

این قانون مانع از ،یدن Semrush SplitSignalBot در وب سایت شما برای ابزار SplitSignal می شود که برای انجام تست های A/B برای بازاریابی دیجیتال استفاده می شود:

توجه: اگر می خواهید در مورد اینکه SemrushBot چیست و چگونه کار می کند بیشتر بد،د، این صفحه مرتبط را در SemrushBot ببینید. همچنین می‌تو،د Semrush را به صورت رایگان با استفاده از پیوند وابسته من امتحان کنید تا تمام قابلیت‌های آن را برای کمپین‌های سئوی خود آزمایش کنید و تأیید کنید که قو،ن مسدودسازی که تنظیم کرده‌اید به درستی برای وب‌سایت شما کار می‌کنند.

نحوه بلاک ، SemrushBot

نحوه بلاک ، SemrushBot

User-agent: SemrushBot
Disallow: /

2. SemrushAuditBot را مسدود کنید

این قانون مانع از ،یدن SemrushBot به وب سایت شما برای ممیزی SEO و مسائل فنی می شود:

این دستورالعمل مانع از دسترسی SemrushBot به وب سایت شما با ابزار On Page SEO Checker می شود:

User-agent: SemrushBot-COUB Disallow: /

مسدود ، همه عوامل کاربر SemrushBot

این دستورالعمل robots.txt می تواند برای مسدود ، SemrushBot از دسترسی به وب سایت شما برای ابزار Content Outline Builder استفاده شود:

در پایان این صفحه، می‌د،د که چگونه داده‌های وب‌سایت خود را برای کاربران Semrush که سعی در تجزیه و تحلیل دامنه برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال دارند، غیرقابل دسترس کنید.

قانون زیر را به فایل robots.txt اضافه کنید تا SemrushBot اصلی را که یک نمودار وب از پیوندهایی برای سایتی که در ابزار Backlink Analytics گزارش می‌شوند می‌سازد، مسدود کنید:

User-agent: SiteAuditBot Disallow: /

3. SemrushBot-BA را مسدود کنید

User-agent: SplitSignalBot
Disallow: /

8. SemrushBot-COUB را مسدود کنید

این دستورالعمل SemrushBot را از ،یدن وب سایت شما با ابزارهای Content Analyzer و Post Tracking جلوگیری می کند:

User-agent: SemrushBot-SI
Disallow: /

5. SemrushBot-SWA را مسدود کنید

بنابراین، باید هر User-Agent را به صورت جداگانه مسدود کنید (همانطور که در این راهنما توضیح داده شده است) تا دسترسی به وب سایت را برای کاربران Semrush که سعی در تجزیه و تحلیل دامنه برای کمپین های بازاریابی دیجیتال و سئو دارند از دسترس خارج کنید.

این قانون robots.txt مانع از ،یدن SemrushBot در وب سایت شما با ابزار Backlink Audit می شود:

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید
User-agent: SemrushBot-SWA
Disallow: /

6. SemrushBot-CT را مسدود کنید

User-agent: SemrushBot
Disallow: /
User-agent: SiteAuditBot
Disallow: /
User-agent: SemrushBot-BA
Disallow: /
User-agent: SemrushBot-SI
Disallow: /
User-agent: SemrushBot-SWA
Disallow: /
User-agent: SemrushBot-CT
Disallow: /
User-agent: SplitSignalBot
Disallow: /
User-agent: SemrushBot-COUB
Disallow: /
این قانون robots.txt مانع از بررسی SemrushBot می شود که صفحات وب را برای تجزیه و تحلیل با ابزار SEO Writing Assistant بررسی کند:

همانطور که متوجه شدید، SemrushBot را می توان با به روز رس، فایل robots.txt برای غیر مجاز ، User-Agent مسدود کرد. پس از مسدود ، عامل اصلی SemrushBot کاربر، ،کبوت نمی تواند وب سایت را برای ثبت داده ها برای نمودار وب پیوندها ب،د. با این حال، Semrush چندین User-Agent برای هر ربات دارد که داده های وب سایت را برای مجموعه ابزار خود جمع آوری می کند.

در زیر، این آموزش به دو بخش ت،یم شده است: بخش اول شامل مراحل مسدود ، هر SemrushBot User-Agent است که توسط نرم افزار Semrush برای ،یدن محتوای وب سایت و داده های پیوند استفاده می شود و بخش دوم شامل مجموعه کامل قو،ن است. می تو،د برای جلوگیری از دسترسی همه ربات های Semrush به سایت شما، فایل robots.txt را کپی و جایگذاری کنید.

ممکن است بین یک ساعت تا 100 درخواست SemrushBots طول بکشد تا تغییرات ایجاد شده در فایل robots.txt شما را کشف کند و این دستورالعمل ها را برای ،یدن در وب سایت رعایت کند. اگر می خواهید تأیید کنید که SemrushBot از قو،ن شما پیروی می کند، می تو،د Semrush را به صورت رایگان امتحان کنید و خودتان ابزارهای مختلف را آزمایش کنید تا ببینید آیا آنها کار می کنند یا خیر.

مسدود ، خلاصه SemrushBot

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/،w-to-block-semrushbot/

این راهنما نحوه جلوگیری از ،یدن SemrushBot در یک وب سایت را توضیح می دهد.

SemrushBot را می توان با به روز رس، فایل robots.txt به غیر مجاز ، User-Agent مسدود کرد. پس از مسدود ، SemrushBot User-Agent، ،کبوت نمی تواند وب سایت را ب،د.

1. Main SemrushBot را مسدود کنید

User-agent: SemrushBot-BA
Disallow: /

4. SemrushBot-SI را مسدود کنید

User-agent: SemrushBot-CT
Disallow: /

7. SplitSignalBot را مسدود کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است