لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های هدر و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
بهینه سازی تگ های سرصفحه در SEO خلاصه بهترین روش ها
امیدوارم از این راهنما که نحوه بهینه سازی تگ های هدر برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
آ،ین راه برای بهینهسازی تگهای هدر برای بهینهسازی موتورهای جستجو، افزودن تصاویر بهینهشده با کلیدواژه در کنار ،وانهایی است که حاوی کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما هستند.
تصویر بهینه شده برای کلمه کلیدی خود را مستقیماً در بالای یا زیر ،وان فرعی H2 یا H3 قرار دهید. انجام این کار به تایید مرتبط بودن کلمه کلیدی مورد نظر کمک می کند و شانس اینکه گوگل، یاهو یا بینگ آن تصویر را در کنار لیست صفحه وب برای پرس و جوهای مرتبط در SERP ها نمایش دهند، افزایش می دهد.
استفاده از انواع مختلف کلمات کلیدی مانند این نیز به جذب ترافیک مرتبط بیشتر از جستجوهای کلیدواژه طول، در گوگل، یاهو و بینگ کمک می کند.
<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
<h3>Average Nose Job Cost</h3> (Synonym)
<h3>Anesthesia Fees</h3> (Semantically-Related)
<h3>Surgical Facility Costs</h3> (Semantically-Related)
<h3>Post-Surgery Bills</h3> (Semantically-Related)
<h3>Nose Job Medication Prices</h3> (Semantically-Related)
<h3>Rhinoplasty Plastic Surgery Pricing Table</h3> (Keyword Variation)
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های سرصفحه در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما کمک کند استراتژی بهینه سازی موتور جستجو بهتری ایجاد کنید.
1. از ساختار تگ هدر من، استفاده کنید
یک استراتژی ساده سئو عبارت است از گنجاندن کلمات کلیدی به روشی که توصیفی و مرتبط با ،وان فرعی در نام فایل تصویر، متن ALT و ابرداده باشد. در هر تصویر از یک کلمه کلیدی استفاده کنید. تکرار کلمات کلیدی در چندین تصویر، مزیت افزودهای برای سئو ایجاد نمیکند و میتوان آن را پر ، کلمات کلیدی در نظر گرفت، که ممکن است توسط الگوریتمهای رتبهبندی صفحه وب شما را جریمه کند.
H1 شما به ،وان ،وان اصلی برای ،نده های موتور جستجو عمل می کند، در حالی که تگ های H2 برای تعریف موضوعات فرعی صفحه استفاده می شود. یک استراتژی خوب برای سئو داخلی این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در اولین زیر سربرگ H2 صفحه قرار دهید. این موضوع ارتباط موضعی کلمه کلیدی را برای کمک به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو تأیید می کند.
3. برای هر کلمه کلیدی یک تگ H2 قرار دهید
اولین راه برای بهینهسازی تگهای هدر برای سئو، استفاده از ساختار من، در تگهای هدر است. ساختار من، HTML ،یدن، نمایه سازی و رتبه بندی را بهبود می بخشد.
مثال های زیر به شما در درک بهتر این استراتژی بهینه سازی H3 کمک می کند.
نکته بعدی در این لیست از نکات بهینه سازی تگ هدر، نادیده گرفتن تگ های H4 تا H6 هنگام نوشتن محتوای سئو است. این ،اوین HTML به هیچ وجه روی سئو تاثیر نمی گذارد.
بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ هدر استفاده خوب از تگ H1 است. این مهمترین هدر برای خوانندگان و موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است.
در مرحله بعد، میخواهید مستقیماً در زیر سربرگ H2 با فرمتی که موتورهای جستجو مانند Google برای قطعه ویژه فعلی پاداش میدهند، پاسخ دهید. ممکن است یک پاراگراف کوتاه، فهرست، ج، یا ویدیو باشد.
در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینهسازی تگ هدر را میبینید که میتو،د از آنها برای بهبود رتبهبندی و ترافیک وبسایت خود بر اساس بهترین شیوههای تگ ،وان HTML در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینهسازی تگ هدر وجود دارد که میتو،د برای بهبود بهینهسازی موتور جستجوی وبسایت خود دنبال کنید، با بهترین روشهای تگ ،وان برتر از جمله استفاده از ساختار من، HTML، استفاده از تگ H2 برای هر کلمه کلیدی هدف، بارگذاری جلویی کلمه کلیدی SEO شما. عبارات، کوتاه نگه داشتن متن، بهینه سازی تگ های سرصفحه برای قطعه های ویژه. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.
گنجاندن تگ H2 برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه شما، راه خوبی برای بهینه سازی تگ های هدر برای موتورهای جستجو برای بهبود سئوی درون صفحه است. به ،وان مثال، اگر سه کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید، باید سه ،وان فرعی H2 با هر کلمه کلیدی در یکی از تگ های H2 درج کنید تا به توصیف آن بخش از محتوا کمک کند.
از تگ H1 برای ،وان صفحه استفاده کنید که موضوع کلی محتوا را خلاصه می کند. از تگ های H2 برای تعریف موضوعات فرعی استفاده کنید تا محتوای خود را به فصل ت،یم کنید. تگهای H3 باید در زیر تگ H2 مرتبط قرار گیرند تا در زیر بخشهای اطلاعات عمیقتر شوند. H4s برای توضیحات دقیقتر زیر H3s قرار میگیرد و H5s زیر H6s قرار میگیرد.
اگر قطعه های ویژه را با ،اوین صفحه خود هدف قرار دهید، تگ های هدر شما برای سئو بهتر بهینه می شوند. این مکان بسیار مورد علاقه در بالای نتایج جستجو با قالببندی من، سرصفحهها برای مطابقت با قالب صحیح برای Google، Ya،o و Bing به دست میآید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.