نحوه بهینه سازی تگ های هدر برای سئو (10 روش برتر)

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های هدر و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

بهینه سازی تگ های سرصفحه در SEO خلاصه بهترین روش ها

امیدوارم از این راهنما که نحوه بهینه سازی تگ های هدر برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.

آ،ین راه برای بهینه‌سازی تگ‌های هدر برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، افزودن تصاویر بهینه‌شده با کلیدواژه در کنار ،وان‌هایی است که حاوی کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما هستند.

تصویر بهینه شده برای کلمه کلیدی خود را مستقیماً در بالای یا زیر ،وان فرعی H2 یا H3 قرار دهید. انجام این کار به تایید مرتبط بودن کلمه کلیدی مورد نظر کمک می کند و شانس اینکه گوگل، یاهو یا بینگ آن تصویر را در کنار لیست صفحه وب برای پرس و جوهای مرتبط در SERP ها نمایش دهند، افزایش می دهد.

استفاده از انواع مختلف کلمات کلیدی مانند این نیز به جذب ترافیک مرتبط بیشتر از جستجوهای کلیدواژه طول، در گوگل، یاهو و بینگ کمک می کند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید
<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
     <h3>Average Nose Job Cost</h3> (Synonym)
     <h3>Anesthesia Fees</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Surgical Facility Costs</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Post-Surgery Bills</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Nose Job Medication Prices</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Rhinoplasty Plastic Surgery Pricing Table</h3> (Keyword Variation)

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های سرصفحه در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما کمک کند استراتژی بهینه سازی موتور جستجو بهتری ایجاد کنید.

چگونه تگ های سربرگ را برای سئو بهینه کنیم

1. از ساختار تگ هدر من، استفاده کنید

یک استراتژی ساده سئو عبارت است از گنجاندن کلمات کلیدی به روشی که توصیفی و مرتبط با ،وان فرعی در نام فایل تصویر، متن ALT و ابرداده باشد. در هر تصویر از یک کلمه کلیدی استفاده کنید. تکرار کلمات کلیدی در چندین تصویر، مزیت افزوده‌ای برای سئو ایجاد نمی‌کند و می‌توان آن را پر ، کلمات کلیدی در نظر گرفت، که ممکن است توسط الگوریتم‌های رتبه‌بندی صفحه وب شما را جریمه کند.

H1 شما به ،وان ،وان اصلی برای ،نده های موتور جستجو عمل می کند، در حالی که تگ های H2 برای تعریف موضوعات فرعی صفحه استفاده می شود. یک استراتژی خوب برای سئو داخلی این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در اولین زیر سربرگ H2 صفحه قرار دهید. این موضوع ارتباط موضعی کلمه کلیدی را برای کمک به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو تأیید می کند.

3. برای هر کلمه کلیدی یک تگ H2 قرار دهید

اولین راه برای بهینه‌سازی تگ‌های هدر برای سئو، استفاده از ساختار من، در تگ‌های هدر است. ساختار من، HTML ،یدن، نمایه سازی و رتبه بندی را بهبود می بخشد.

مثال های زیر به شما در درک بهتر این استراتژی بهینه سازی H3 کمک می کند.

نکته بعدی در این لیست از نکات بهینه سازی تگ هدر، نادیده گرفتن تگ های H4 تا H6 هنگام نوشتن محتوای سئو است. این ،اوین HTML به هیچ وجه روی سئو تاثیر نمی گذارد.

بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ هدر استفاده خوب از تگ H1 است. این مهمترین هدر برای خوانندگان و موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است.

در مرحله بعد، می‌خواهید مستقیماً در زیر سربرگ H2 با فرمتی که موتورهای جستجو مانند Google برای قطعه ویژه فعلی پاداش می‌دهند، پاسخ دهید. ممکن است یک پاراگراف کوتاه، فهرست، ج، یا ویدیو باشد.

در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه‌سازی تگ هدر را می‌بینید که می‌تو،د از آنها برای بهبود رتبه‌بندی و ترافیک وب‌سایت خود بر اساس بهترین شیوه‌های تگ ،وان HTML در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه‌سازی تگ هدر وجود دارد که می‌تو،د برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت خود دنبال کنید، با بهترین روش‌های تگ ،وان برتر از جمله استفاده از ساختار من، HTML، استفاده از تگ H2 برای هر کلمه کلیدی هدف، بارگذاری جلویی کلمه کلیدی SEO شما. عبارات، کوتاه نگه داشتن متن، بهینه سازی تگ های سرصفحه برای قطعه های ویژه. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.

گنجاندن تگ H2 برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه شما، راه خوبی برای بهینه سازی تگ های هدر برای موتورهای جستجو برای بهبود سئوی درون صفحه است. به ،وان مثال، اگر سه کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید، باید سه ،وان فرعی H2 با هر کلمه کلیدی در یکی از تگ های H2 درج کنید تا به توصیف آن بخش از محتوا کمک کند.

از تگ H1 برای ،وان صفحه استفاده کنید که موضوع کلی محتوا را خلاصه می کند. از تگ های H2 برای تعریف موضوعات فرعی استفاده کنید تا محتوای خود را به فصل ت،یم کنید. تگ‌های H3 باید در زیر تگ H2 مرتبط قرار گیرند تا در زیر بخش‌های اطلاعات عمیق‌تر شوند. H4s برای توضیحات دقیق‌تر زیر H3s قرار می‌گیرد و H5s زیر H6s قرار می‌گیرد.

اگر قطعه های ویژه را با ،اوین صفحه خود هدف قرار دهید، تگ های هدر شما برای سئو بهتر بهینه می شوند. این مکان بسیار مورد علاقه در بالای نتایج جستجو با قالب‌بندی من، سرصفحه‌ها برای مطابقت با قالب صحیح برای Google، Ya،o و Bing به دست می‌آید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/،w-to-optimize-header-tags-for-seo/

اگر می‌خواهید تگ‌های هدر خود را برای سئوی بهتر بهینه کنید، باید روی تگ‌های H3 خود نیز تمرکز کنید. این زیر،وان‌های HTML باید شامل تغییرات کلیدواژه، مترادف‌ها و کلمات مرتبط با م،ایی باشند تا به تقویت ارتباط موضوعی بدون بهینه‌سازی بیش از حد برای کلمات کلیدی هدف شما کمک کنند.

این استراتژی بهینه‌سازی، کلیدواژه‌های اولیه و ثانویه‌ای را که می‌خواهید محتوا در SERP رتبه‌بندی شود، در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهد. همچنین به ،نده های موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای هر بخش از مقاله را درک کرده و آن را به درستی در فهرست طبقه بندی کنند.

فرض کنید عبارت کلیدی “هزینه های جراحی بینی” را هدف قرار داده اید. ساختار سرصفحه H2 و H3 خوب به شرح زیر است زیرا H3 ها شامل تغییرات کلمات کلیدی، مترادف ها و کلمات مرتبط م،ایی هستند.

به خاطر داشته باشید: تگ <،le> با تگ

ی،ان نیست. تگ ،وان حاوی اطلاعات فراداده ،وان صفحه است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) برای فهرست وب سایت ظاهر می شود. تگ H1 توسط کاربر در حال خواندن مطالب در صفحه دیده می شود.

2. کلیدواژه اصلی خود را در اولین تگ Subheader قرار دهید

یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین ،وان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.

این استراتژی بهینه سازی سرفصل های HTML شما را کوتاه و مختصر نگه می دارد، که درک آنها را برای خوانندگان و موتورهای جستجو آسان تر می کند. همچنین، بارگذاری بیش از حد هدرها با متن بیش از حد می تواند قدرت SEO سرفصل را برای کلمات کلیدی هدف شما کاهش دهد.

9. بهینه سازی برای قطعه های ویژه

اگر اضافه ، تگ H4 به H6 به درک بیشتر محتوای شما کمک می کند، قطعاً می تو،د آنها را برای بهبود تجربه کاربری اضافه کنید. با این حال، گنجاندن کلمات کلیدی یا سایر تکنیک‌های سئو در این زیر،وان‌ها منجر به رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای صفحه نمی‌شود.

7. کلمات کلیدی SEO خود را بارگذاری کنید

یکی دیگر از بهترین روش های تگ هدر این است که کاراکترهای موجود در هدرهای خود را محدود کنید. تگ های H1 باید 70 کاراکتر یا کمتر داشته باشند، در حالی که تگ های H2 و تگ های H3 باید 60 کاراکتر یا کمتر داشته باشند.

این راهنمای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه‌سازی بر،ب‌های هدر برای سئو را توضیح می‌دهد.

یک مثال بد از استفاده از H3s برای سئو که بیش از حد بهینه شده و به ،وان پر ، کلمات کلیدی در نظر گرفته می شود را می توان در این مثال مشاهده کرد:

بهینه‌سازی تگ‌های H2 برای کلمات کلیدی SEO یک راه آسان برای دادن سیگنال‌های من، به الگوریتم‌های نمایه‌سازی و رتبه‌بندی است تا با اطمینان محتوای شما را برای موضوعات فرعی مرتبط در SERP توصیه کنند.

4. تگ های H3 را برای تغییرات کلیدواژه بهینه کنید

بارگذاری مجدد کلمات کلیدی SEO در تگ های هدر یکی دیگر از راه های برتر برای بهینه سازی محتوا برای سئو است.

همیشه باید از ،وان H1 در صفحه استفاده کنید زیرا بیشترین وزن را برای سئو دارد. همچنین، تنها باید یک تگ H1 در ساختار سند وجود داشته باشد. داشتن بیش از یک ،وان H1 می تواند ،نده های موتورهای جستجو را در مورد اینکه موضوع اصلی سئو چیست سردرگم کند. علاوه بر این، ،وان H1 باید حاوی کلمه کلیدی اصلی شما باشد زیرا بیشترین وزن را برای SEO دارد.

<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
     <h3>Average Rhinoplasty Surgery Costs</h3>
     <h3>Anesthesia Cost for Rhinoplasty Surgery</h3>
     <h3>Rhinoplasty Surgery Facility Costs</h3>
     <h3>Post-Surgery Rhinoplasty Surgery Costs</h3>
     <h3>Rhinoplasty Surgery Costs for Medication</h3>
     <h3>Rhinoplasty Surgery Costs Table</h3>

6. نگران بر،ب های H4 تا H6 نباشید

سرفصل‌های HTML یکی از اولین ،اصری هستند که ،نده‌های موتورهای جستجو هنگام دسته‌بندی محتوای شما برای نمایه‌سازی در SERP تجزیه و تحلیل می‌کنند. و این استراتژی اولیه SEO به افزایش رتبه صفحه وب شما در SERPS کمک می کند. به آن شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران می دهد.

بنابراین، هنگام نوشتن محتوای سئو، هر یک از سرفصل‌های شما باید کلیدواژه مورد نظر را تا حد امکان نزدیک به شروع بر،ب قرار دهد.

8. بر،ب های هدر را بین 60 تا 70 کاراکتر نگه دارید

تصاویر همچنین باید به درستی فشرده و فرمت شوند، به طور ایده آل در فرمت های PNG، JPEG یا WebP. انجام این کار باعث می شود که آنها به سرعت بارگیری شوند، که هم توسط کاربران و هم ،نده های موتورهای جستجو ترجیح داده می شود.

درباره تگ های هدر بیشتر بد،د

اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبه بندی ایجاد کنید.

برای لیست ها، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از ،وان H2 بالای آن پشتیب، می کنند، اضافه کنید. به نحوه طراحی این بخش از راهنما (مزایای بر،ب های سرصفحه در سئو) نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید.

10. تصاویر بهینه شده با کلمات کلیدی را به تگ های سرصفحه اضافه کنید

از استفاده از تگ‌های هدر به ،وان راهی برای قالب‌بندی متن، مانند پررنگ ، آن یا بزرگ‌تر ، اندازه فونت، خودداری کنید. استفاده از سرفصل های HTML خارج از عملکرد مورد نظر آنها، هم خوانندگان و هم ،نده های موتورهای جستجو را گیج می کند.

2. همیشه از تگ H1 استفاده کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است