مشتریان را در تمام طول سال درگیر نگه دارید

ثبت نام امروز برای “مشتریان را بعد از تعطیلات و در تمام طول سال درگیر نگه دارید،ارائه شده توسط Blue،ft.


ممکن است تعطیلات تمام شده باشد، اما اکنون زمان من،ی است تا به این فکر کنید که چگونه مشتریان خود را در طول سال درگیر خود نگه دارید.

Artifact Uprising به مشتریان خود کمک می‌کند تا از طریق کتاب‌های ع، چاپی، هدایا و موارد دیگر، خاطرات ماندگاری ایجاد کنند. تیم بازاریابی آن می داند که برای درگیر نگه داشتن مشتریان در طول عمرشان چه چیزی لازم است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

Shutterstock 2036948075 800x450

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-keep-customers-engaged-all-year-long-393178

به یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که کارشناسان تعامل درباره راه های اثبات شده برای درگیر نگه داشتن مشتریان و ،ید بیشتر صحبت می کنند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است