مدیر نمایه کسب و کار Google در حال هدایت به جستجو

اساساً اگر وارد شوید مدیر نمایه ،ب و کار Google و روی یک فهرست کلیک کنید، وارد مدیر نمایه ،ب‌وکار Google قدیمی نمی‌شوید، بلکه در عوض به رابط جستجوی Google هدایت می‌شوید تا فهرست ،ب‌وکار خود را در آنجا ویرایش کنید.

بحث انجمن در انجمن های جستجوی محلی.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-business-profile-manager-redirects-34359.html

در داشبورد جدید نمایه ،ب‌وکار Google، روی چرخاندن نماها به سمت مشتری کلیک کنید و به نسخه قدیمی نمایه ،ب‌وکار Google هدایت می‌شود. آیا شما این را دیده اید این یک اشکال یا ویژگی است.

بنابراین وقتی Google به ما هشدار داد که Google Business Profile Manager کنار می‌رود و سپس گفت که اینطور نیست، خوب است. این بخشی از انتقال «Google برای ،ب‌وکار من» به «نمایه ،ب‌وکار Google» از نوامبر ۲۰۲۱ بود.

همچنین یک موضوع در انجمن های جستجوی محلی در مورد این مهاجرت اجباری و چند ترفند موقت برای دور زدن آن.

از دیروز پنجشنبه 12 آبان این اتفاق برای من افتاده است. برخی دیگر که فکر می‌کنم این اتفاق را در اوایل این هفته برایشان گزارش ،د.

توجه داشته باشید، همانطور که در اسکرین‌،ت Anuj مشاهده می‌کنید، همچنان می‌تو،د با کلیک بر روی برخی از ویژگی‌های ویرایش در رابط جستجوی Google، وارد رابط شوید. اینم اسکرین‌،ت:

این ویدیو برای مرجع است – #تجارت محلی #localseo pic.twitter.com/D7W4kSO8YC

— انوج ثاکر (@Anuj_Thaker03) 3 نوامبر 2022

Google اکنون برخی (یا همه) ،، را که سعی در ویرایش نمایه های ،ب و کار خود در مدیر نمایه ،ب و کار Google دارند به رابط جستجوی Google هدایت می کند. همچنان می‌تو،د وارد آنجا شوید، اما با اولین کلیک، برای مدیریت ،ب‌وکارتان به جستجوی Google هدایت می‌شوید.

من فکر می کنم که محصولات با توجه به ادغام آن با موجودی انبار آ،ین محصول خواهد بود.

– تیم کاپر (@GuideTwit) 3 نوامبر 2022

سی سی @rustybrick @JohnMu

در نهایت، همه چیز از کار می افتد، من گمان می کنم:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است