مایکروسافت در حال بررسی استفاده از ChatGPT در Word، PowerPoint، Outlook است


طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال بررسی اضافه ، فناوری ChatGPT OpenAI به نرم‌افزارهای اداری محبوب خود از جمله Word، PowerPoint و Outlook است.

به گفته یک منبع ناشناس، کاربران مایکروسافت 365، که قبلا به ،وان آفیس شناخته می شد، به زودی می توانند از این نرم افزار برای تولید متن با اعلان های ساده استفاده کنند. اطلاعات.

این حرکت پتانسیل بهبود کارایی و بهره وری را با اجازه دادن به کاربران برای انجام کارها با سرعت و دقت بیشتر دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی فناوری chatbot OpenAI، توانایی آن در کمک به کاربران در پردازش زبان است.

به ،وان مثال، در مایکروسافت ورد، ChatGPT می تواند با پیشنهاد کلمات و عبارات جایگزین هنگام تایپ، به کاربران کمک کند تا با دقت بیشتر و با خطاهای کمتر بنویسند.

همچنین می‌تواند اسناد طول، را خلاصه کند و نکات کلیدی را برجسته کند و درک و تجزیه و تحلیل اطلاعات را برای کاربران آسان‌تر کند.

مایکروسافت می تواند از ChatGPT در Outlook برای نوشتن پاسخ به ایمیل ها یا خلاصه ، رشته های ایمیل استفاده کند.

به نظر می رسد یک موهبت برای بهره وری است. با این حال، ،یب ChatGPT در نرم افزار مایکروسافت چالش ها و نگر، های متعددی را به همراه دارد.

بر اساس این گزارش، مهندسان و محققان مایکروسافت بیش از یک سال است که روی توسعه ابزارهای هوش مصنوعی من، برای نوشتن ایمیل و اسناد کار می کنند. آنها با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی OpenAI بر روی داده‌های خصوصی مشتریان به این امر دست می‌یابند.

گفته می‌شود که مهندسان در حال کشف روش‌هایی برای آموزش مدل‌ها با استفاده از داده‌های مشتری هستند، بدون اینکه هیچ یک از آن‌ها در معرض مشتریان دیگر قرار گیرند یا برای اه، پلید استفاده شوند.

آنها همچنین قصد کاهش خطاها را دارند و به طور بالقوه مشتریان را از نرم افزار محبوب مایکروسافت دور می کنند.

کارمندان مایکروسافت به The Information می گویند که این شرکت برنامه های جسورانه ای برای استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای برنامه های کاربردی بهره وری قوی خود دارد.

منابع می گویند که مایکروسافت در حال کار بر روی ،یب ، مدل درک زبان OpenAI، GPT است تا زم، که مشتریان Outlook اطلاعاتی را در صندوق ورودی خود جستجو می کنند، نتایج جستجوی موثرتری ارائه دهد.

به ،وان مثال، ممکن است به مشتریان این امکان را بدهد که به جای تایپ ، کلمات دقیق ایمیل، ایمیل‌ها را با استفاده از اعلان‌ها جستجو کنند.

استفاده از ChatGPT برای برگرداندن نتایج جستجو در Outlook می تواند نگاه اولیه ای به نحوه استفاده مایکروسافت از این فناوری در Bing باشد.

هفته گذشته، The Information گزارش داد که مایکروسافت قصد دارد موتور جستجوی Bing خود را با هوش مصنوعی ChatGPT در یک به‌روزرس، که در اوایل ماه مارس ارائه می‌شود، تقویت کند.

هیچ ج، زم، برای زم، که مایکروسافت ممکن است نرم افزار بهره وری خود را با فناوری chatbot OpenAI به روز کند، وجود ندارد.


تصویر ویژه: T. Schneider/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/microsoft-exploring-use-of-chatgpt-in-word-powerpoint-outlook/475948/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است