سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

پیوند داخلی می تواند به سرعت عملکرد صفحات موجود را افزایش دهد، به خصوص اگر صفحات برای جستجوهای جستجو با رقابت کمتر بهینه شده باشند.

این اولین قدم هایی است که باید هنگام شروع کار سئو فعال انجام دهید.

در واقع یک فرآیند بی پایان است

کاوش قطعه غنی فرصت ها و استفاده از نشانه گذاری ساختار یافته (جایی که منطقی است) احتمالاً بدون نیاز به منتظر ماندن برای رشد رتبه‌بندی (که کندتر اتفاق می‌افتد) میزان کلیک را بهبود می‌بخشد.

اول از همه، درک و تنظیم اه، مشتری بسیار مهم است. آنها هنگام سرمایه گذاری در استراتژی سئو به دنبال چه چیزی هستند؟

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

هر سایتی متفاوت است: برخی از سایت‌ها از کار سئو فعال سریع‌تر از سایرین بهره می‌برند، حتی اگر به جای چند رتبه، روی رشد تدریجی ترافیک تمرکز کنید.

ا،ر مشتریان بر بهبود رتبه بندی برای کلمات کلیدی که از قبل می دانند هدف قرار می دهند اصرار دارند. در بسیاری از موارد، اینها کلمات کلیدی غیر واقعی هستند که ممکن است سالها طول بکشد تا به دست آیند.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/11/09/،w-long-does-seo-take-to-s،w-results/

با گسترش این کلمات کلیدی به منظور طول، تر و کمتر رقابتی ، آنها، می تو،د در دستیابی به اه، سئو در یک بازه زم، واقعی اطمینان بیشتری داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که مشتری آگاه است که:

  • کلمات کلیدی دم دراز در واقع می تواند ترافیک ارگ،ک را به ارمغان بیاورد که بسیار بهتر تبدیل می شود: هر چه یک پرس و جو خاص تر باشد، جستجوگر به تکمیل سفر ،ید خود نزدیک تر است.
  • تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی به شناسایی کمک می کند شکاف های تجاری که می تواند به یک ،ب و کار کمک کند تا مخاطبان منحصر به فرد خود را پیدا کند.
  • کشف کلمات کلیدی جدید و گسترش کلمات کلیدی موجود به تنوع منابع ترافیک ارگ،ک کمک می کند که به ،ه خود به حفظ دید ارگ،ک سازگارتر کمک می کند. اگر یک یا دو موقعیت را برای یک جستجوی جستجوی کوتاه با حجم جستجوی زیاد از دست بدهید، خطر از دست دادن 20 تا 30 درصد از ترافیک خود را دارید. اگر چند رتبه دم بلند را اینجا و آنجا از دست بدهید، سایت شما همچنان تقریباً همان میزان ترافیک ارگ،ک را هدایت می کند. SERP های گوگل بسیار پویا و همه کاره هستند: از دست دادن رتبه ها اجتناب ناپذیر است، بنابراین تنوع کلیدی برای ثبات است.

اینجاست که “تنظیم” اه، وارد عمل می شود.

یک سرویس موثر سئو همچنین همیشه شامل بررسی تاکتیک‌های جدید، نظارت دقیق رقبا (و یادگیری از آنها) و بررسی مداوم فرصت‌های سئو جدید (مانند کلمات کلیدی جدید، فرصت‌های جدید ریچ اسنیپت و رسانه‌های جدید) خواهد بود.


سئوکاران به ندرت آنقدر خوش شانس هستند که کلیدهایی را از سایت های مشتریان دریافت کنند که به آنها اجازه می دهد تمام تغییرات مورد نیاز را در عرض چند روز انجام دهند.

بنابراین سئو چقدر طول می کشد؟

این نکته دیگری است که وقتی مشتریان این سوال اجتناب ناپذیر را می پرسند روشن می شود: چقدر طول می کشد؟

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • تنها راه برای تعیین هر چارچوب زم، این است که اه، مشتری خود را تعیین کنید و قبل از تعهد، مقدار زیادی از “این بستگی دارد” را بیان کنید.
  • بسیاری از موارد “بستگی دارد” وجود دارد که باید قبل از ارائه هر گونه ،ن زم،، آن را با مشتری خود روشن کنید
  • عواملی که می توانند بر مدت زم، که ممکن است سئو طول بکشد تأثیر بگذارند عبارتند از: سن سایت، سابقه قبلی آن در SEO و Google، اندازه آن، CMS و هر گونه ویژگی تجاری که ممکن است سرعت شما را کاهش دهد.
  • حداقل زمان لازم برای کار سئو برای نشان دادن نتایج واضح 6 ماه است (اما دوره 12 ماهه واقعی تر است)
  • استراتژی های معتبر خاصی وجود دارند که می توانند نتایج سریع تری داشته باشند (اگر به درستی انجام شوند)

و با این حال، “این بستگی دارد” اجتناب ناپذیر همچنان ظاهر خواهد شد.

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، حداقل زمان لازم برای SEO برای شروع ارائه نتایج ملموس (ی،ی ترافیک مربوطه که تبدیل می شود) شش ماه است.

بدیهی است که چرخش مشتری عامل دیگری است که باید مورد بحث قرار گیرد: برخی از ،ب و کارها به یک پروسه طول، برای تأیید هرگونه تغییری که برای سئوی سایت آنها نیاز است نیاز دارند. محتوای جدید و بهینه‌شده ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها از فرآیند بازبینی قانونی طول بکشد.

هیچ راهی برای تضمین نتایج سئو در یک بازه زم، قطعی وجود ندارد، صرفاً به این دلیل که ما هرگز نمی‌تو،م چیزی را که نمی‌تو،م کنترل کنیم و گوگل تحت اختیار ما نیست.

شما باید همیشه در صدر تلاش های سئو خود باشید، محتوای جدید و جدید تولید کنید ایجاد لینک دارایی ها و آهنرباهای سرب، ال،ای جستجوی جدید را کشف کنید… لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

سایر ،ب و کارها به سادگی هیچ تیم توسعه ای ندارند که به آنها در کار در محل کمک کند، بنابراین آنها به فریلنسرها متکی هستند. این سطح دیگری از روند رفت و برگشتی است که سرعت آنها را کند می کند، به خصوص زم، که وظایف فنی در حال انجام مورد نیاز هستند. علاوه بر این، برخی از مدیریت CMS ها آسان تر است (اینها هستند Wix، WordPress، و چند مورد دیگر)، در حالی که دیگران به مهارت های فنی نیاز دارند.

ممکن است ،ن های تقریبی وجود داشته باشد که باید به وضوح برای مشتری همانطور که هستند توضیح داده شود، ی،ی انتظاراتی که تضمین شده نیستند.

بازه زم، SEO در درجه اول به موارد زیر بستگی دارد:

  • اندازه سایت: دستیابی به رشد انباشته زم، که سایت بزرگ است و در حال حاضر امکانات بسیار کمی دارد آسان تر است.
  • تاریخچه سایت: اگر سایت برای چند سال شاهد کاهش آهسته اما پیوسته در رتبه‌بندی و دید ارگ،ک بوده است، ممکن است صاف ، آن منحنی و در نهایت چرخش آن دشوار باشد. به‌علاوه، اگر سایتی تحت تأثیر به‌روزرس،‌های خاصی قرار گرفته باشد (مانند به‌روزرس، بررسی محصول)، از Google می‌خواهد که آن به‌روزرس، را مجدداً اجرا کند تا همه کارهای قبلی در رتبه‌بندی منع، شود (یا نه). هیچ متخصص سئو هرگز نمی تواند مطمئن باشد که چه زم، به روز رس، بعدی اتفاق می افتد، به طوری که نتایج سئو شما را آشکار می کند. و اجازه دهید حتی در مورد یک واقعیت بسیار نامطلوب صحبت نکنیم که هیچ یک از اینها به روز رس، های اخیر گوگل درمان واضحی دارد: شما باید روی همه چیز زیر آفتاب کار کنید به این امید که کمک کند و گاهی اوقات اینطور نیست.
  • نمایه بک لینک های فعلی (و اقدامات احتمالی): مواردی مانند پا،ازی بک لینک ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا Google بتواند تغییرات را تشخیص دهد و به آن واکنش نشان دهد.
  • قدمت سایت: سایت های جدید بیشتر طول می کشد تا گوگل در نهایت این واقعیت را بپذیرد که می توان به آنها اعتماد کرد.

به طور کلی، بهترین راه برای درست ، انتظارات مشتری، تعیین هدف رشد تدریجی ترافیک ارگ،ک (و تبدیل) است. به این ترتیب به جای تاکید بر نظارت بر رتبه برای چند صفحه کلیدی که ممکن است به کندی به سمت بالا حرکت کنند، روی نتایج مثبتی که از تعداد زیادی صفحه می آیند تمرکز می کنید.

در واقع معیارهای “همه چیز به آن بستگی دارد” چیست؟

البته، ترفندهایی وجود دارد که می تو،د نتایج را در مدت زمان کوتاه تری به دست آورید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید.

مثلا، بهینه سازی برای جستجوی برند چیزی است که می تواند به سرعت به مشتریان شما کمک کند تا ترافیک بیشتری را مشاهده کنند که مانند جادو تبدیل می شود (زیرا افرادی که به دنبال یک نام تجاری هستند، پس از ورود به آن سایت، به احتمال زیاد تبدیل به آن می شوند).

البته عوامل بیشتری وجود دارد. اینکه یک سایت قبلاً یک موجودیت است یا خیر، عامل دیگری است که می تواند بر سرعت رسیدن نتایج تأثیر بگذارد. ساختار فعلی سایت چیز بزرگ دیگری است که می تواند چالش برانگیز باشد: تغییر ساختار یک سایت می تواند باعث شود Google برای مدتی طول، آن را بفهمد، حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید.

آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.

در بیشتر موارد، شما به حدود 12 ماه زمان نیاز دارید تا با غرور باشید گزارش نتایج شما توانستید به دست آورید

بردهای سریع ممکن است…

مشتری شما باید بفهمد که هیچ گلوله جادویی وجود ندارد و شما هیچ رازی نمی د،د. تنها کاری که می تو،د انجام دهید این است که بهترین شیوه ها را برای اطمینان از رشد تدریجی دنبال کنید. این کلید است مدیریت انتظارات مشتریان به درستی.

اما بیایید به این سوال برگردیم: سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

تلاش ما برای رسیدن به چه چیزی است؟

سئو در واقع هرگز به پایان نمی رسد. شما نمی تو،د فقط یک سایت را بهینه کنید و ترافیک ارگ،ک خود را تماشا کنید که می آید و تبدیل می شود. الگوریتم گوگل است در حال تکامل، محتوای فعلی کهنه می شود (بنابراین نیاز به نظارت، به روز رس، و بهینه سازی مجدد دارد) و رقبا به دریافت بک لینک و سایر تقویت های کلیدی ادامه می دهند.

به روز رس، مقالات قدیمی که در حال حاضر در دو صفحه برتر نتایج جستجو رتبه بندی می شود، اگر این کار را درست انجام دهید، ممکن است برنده سریعی نیز باشد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است