دکمه ارسال پست های گوگل (بازبینی) در حال حاضر برای برخی کار نمی کند

در حدود 24 ساعت گذشته، شکایات زیادی مبنی بر کار ن، دکمه ارسال نظرات گوگل وجود داشته است. من شخصا آن را تست کردم و به نظر می رسد برای من کار می کند، اما a نمایه های ،ب و کار Google تاپیک راهنما شکایات زیادی در مورد عدم ارسال نظرات Google دارد.

به‌روزرس،: در ابتدا فکر می‌کردم این دکمه Google Posts است اما دکمه ارسال نظرات است. با عرض پوزش برای هر گونه سردرگمی.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-posts-submit-،on-not-working-34166.html

نوک کلاه به @SaijoGeorge برای تشخیص این

مشکلات همچنان مانند ساعات قبل گزارش می شود.

بحث انجمن در نمایه های ،ب و کار Google.

شکایات کمتر از 24 ساعت پیش شروع شد، آنچه برخی از صاحبان مشاغل گفتند:

دکمه POST آبی است که عالی است.

اما باز هم وقتی امتحان کردم به نظر می رسد که برای من خوب کار می کند. من یک Google Post برای ،ب و کارم پست کردم که می تو،د ببینید اینجا:

بنابراین شاید گوگل آن را برطرف کرده است یا شاید این باگ بر برخی افراد تأثیر می گذارد اما نه همه؟

با این حال، وقتی “POST” را فشار می دهند – هیچ اتفاقی نمی افتد …. هیچ پیام خطایی هم نمی دهد. این بر روی دسکتاپ و موبایل تست شد، در Safari، Firefox و Chrome تست شد. همه شانس.

من خودم سعی کردم آن را آزمایش کنم و همانطور که قبلاً توضیح داده شد، می تو،د رتبه بندی ستاره و سؤالات را بگذارید و همچنین یک بررسی شخصی را تایپ کنید. مرحله آ، فشار دادن دکمه “آبی” “پست” است اما هیچ کاری انجام نمی دهد. نه پیغام خطایی یا هیچ چیز دیگری.

من دقیقاً همین مشکل را دارم که می‌خواهم نظری را ارسال کنم همین الان… نقد را تایپ کردم، امتیاز دادم (عالی)، روی تمام سرویس‌های انجام‌شده کلیک کردم، دو ع، اضافه کردم، و وقتی دکمه پست را زدم، فقط به بالای صفحه بررسی …. گوگل، فایرفا،، سافاری را امتحان کردید…..

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است