خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 مارس 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

PPC

سئو

محلی و نقشه ها

جستجوی دیگر

بازخورد:

گوگل عرضه به‌روزرس، هسته‌ای بزرگ را برای مارس 2023 به پایان رسانده است، این به‌روزرس، بزرگ بود، در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهیم. جستجوی گوگل نام برند و شرکت کمتری را در ،اوین نتایج جستجو نشان می دهد. صادرات انبوه اطلاعات کنسول جستجوی Google به BigQuery اکنون از چندین ویژگی دامنه به یک نمونه Cloud پشتیب، می کند. گوگل دیدگاه‌هایی را در داستان‌های برتر، درباره این نویسنده و موارد دیگر راه‌اندازی کرد. بینگ چت قالب‌بندی ریاضی بهتری را ارائه می‌کند. همچنین، در اینجا نحوه جلوگیری از ،یدن ربات ChatGPT در سایت شما آمده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، هسته گسترده Google در مارس 2023 به پایان رسید
    به‌روزرس، هسته گسترده Google مارس 2023 صبح دیروز در حدود ساعت 10:30 صبح به وقت شرقی عرضه شد. 13 روز طول کشید تا عرضه شود، در 15 مارس ساعت 10:30 صبح به وقت شرقی شروع شد و در 28 مارس ساعت 10:30 صبح به وقت شرقی به پایان رسید.
  • دیدگاه‌های Google، درباره این نویسنده و موارد دیگر زنده می‌شود
    Google ویژگی جدید دیدگاه‌ها را راه‌اندازی کرده است، بخش «درباره این نویسنده» را اضافه کرده است، «درباره این نتیجه» را در سطح جه، منتشر کرده و دسترسی به «درباره این صفحه» را در نوار جستجوی Google و نتایج جستجو آسان‌تر کرده است.
  • گوگل نام های تجاری کمتری را در ،اوین نتایج جستجو نشان می دهد
    ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در ،وان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. بله، گوگل یک تغییر نام سایت و فاوی، برای نتایج جستجو دارد، بنابراین ممکن است گوگل به دلیل طرح بندی جدید نتایج جستجو، نام سایت را در ،وان قطعه نتیجه جستجو تکرار کند؟
  • ربات ChatGPT – اگر بخواهید می تو،د OpenAI را مسدود کنید
    با تمام صحبت هایی که در مورد ChatGPT و سایر ربات های هوش مصنوعی وجود دارد، آیا می دانستید که یک ربات OpenAI ChatGPT وجود دارد و به پروتکل robots.txt احترام می گذارد؟ بنابراین اگر بخواهید، می‌تو،د ربات ChatGPT OpenAI را از ،یدن، نمایه‌سازی و استفاده از محتوا و داده‌های وب‌سایت خود مسدود کنید.
  • نتایج ریاضی چت بینگ با قالب‌بندی زیباتر
    مایکروسافت بینگ به زودی قالب بندی نتایج ریاضی تمیزتر و زیباتر را عرضه خواهد کرد. میخائیل پاراخین از مایکروسافت بینگ گفت که این در حال حاضر برای 10٪ از کاربران برای همه حالت های چت منتشر شده است.
  • صادرات انبوه داده کنسول جستجوی Google اکنون از چندین ویژگی پشتیب، می کند
    چندین هفته پیش، گوگل این امکان را فعال کرد که داده‌های کنسول جستجوی Google شما را به صورت انبوه، به صورت خودکار، به BigQuery Google صادر کند. اکنون، گوگل اعلام کرد که می‌تو،د این کار را در چندین ویژگی در کنسول جستجوی Google، در یک پروژه Google Cloud انجام دهید.

  • بستنی دستی در گوگل دوبلین
    گوگل بستنی دستی سالی را کنار دفتر دوبلین قرار داد. به نظر می‌رسد که آنها یک ایستگاه کوچک داشتند و من حدس می‌زنم که آنها مقداری بستنی به کارمندان Google فروختند یا هدیه دادند.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-29-2023-35147.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

صنعت و تجارت

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است