خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 26 اکتبر 2022

سئو

صنعت و تجارت

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-26-2022-34310.html

موبایل و صدا

یک مطالعه جدید با کلیک صفر در گوگل، آن را تنها 25 درصد نشان می دهد، نه رقم عظیم 65 درصد از مطالعات قبلی. گوگل و مایکروسافت هر دو درآمد ناامید کننده ای را اعلام ،د، در حالی که درآمد تبلیغات افزایش یافت، برای Google Ads بسیار کندتر رشد کرد. گوگل می گوید چرخ های پیوند برخلاف دستورالعمل های آن هستند. Big در حال آزمایش یک نوار جستجو در اندازه کامل در پایین صفحه سمت راست نتایج جستجو است. و Google Ads یک چرخ فلک ،ید در بالا و پایین دارد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • New Zero Click Study Google صفر کلیک را در 25%، نه 65% قرار می دهد
    مار، توبر در Semrush، یک پلتفرم معتبر بازاریابی جستجو، یک مطالعه جدید با کلیک صفر منتشر کرد که در آن به طور متوسط ​​25٪ از کل جستجوها یا 26٪ در دسکتاپ و 17٪ در جستجوهای تلفن همراه، صفر کلیک در سراسر گوگل وجود دارد. مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، به خوبی تحت مطالعه Sparktoro قرار دارد که صفر کلیک بر روی گوگل در 65٪ است.
  • درآمد تبلیغات گوگل تنها 4.2 درصد و درآمد تبلیغات بینگ مایکروسافت 16 درصد افزایش یافته است.
    هر دو گوگل (الفبا) و مایکروسافت (بینگ) درآمد خود را در شب گذشته اعلام ،د و هر دو شرکت پس از انتشار این خبر در معاملات قبل از بازاریابی بیش از 5 درصد کاهش یافتند. درآمد تبلیغات گوگل تنها 4.2 درصد افزایش یافته است، در حالی که درآمد تبلیغات جستجوی مایکروسافت، عمدتاً از Bing، به نظر می رسد که سالانه 16 درصد افزایش یافته است.
  • گوگل: چرخ‌های پیوند برخلاف دستورالعمل‌های گوگل و طرح‌های پیوند هستند
    جان مو، از گوگل گفت که چرخ‌های پیوند برخلاف دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل هستند، منظورم ضروری‌های جستجو است، زیرا گوگل آنها را طرح‌های پیوند و در نتیجه هر،مه در نظر می‌گیرد.
  • Google S،pping Ads Overlay Carousel Testing Top & Bottom
    گوگل در حال آزمایش نشان دادن ویژگی همپوش، برای تبلیغات ،ید خود است، زم، که روی “مشاهده بیشتر” در بالا و پایین کلیک کنید. در اینجا GIF هایی وجود دارد که نشان می دهد چگونه روکش یا خود را به بالا یا به پایین پین می کند.

  • جعبه جستجو در اندازه کامل Bing در پایین سمت راست نتایج جستجو
    مایکروسافت بینگ کادر جستجو را در گوشه پایین سمت راست نشان می‌دهد، زم، که صفحه نتایج جستجو را به سمت پایین اسکرول می‌کنید و پنجره مرورگر شما به اندازه کافی گسترده است که متن، با آن باشد. در غیر این صورت، Bing یک ذره بین شناور را نشان می دهد تا روی آن کلیک کرده و کادر جستجوی شما را فعال کند.

  • سامبا رقصندگان در گوگل ایرلند
    گوگل دوبلین، ایرلند نوعی رویداد داشت که در آن رقصندگان سامبا بیرون آمدند و اجرا ،د. در زیر ع، های بیشتری از این رویداد در اینستاگرام پیدا کردم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است