خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 ژانویه 2023

ویژگی های جستجو

بازخورد:

موبایل و صدا

PPC

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

سئو

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-24-2023-34787.html

Google تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند که اکنون از نمایندگی‌ها و فروشندگان شخص ثالث استفاده کنند. Google در تاریخ 30 سپتامبر، Google Optimize را غروب می کند. گوگل توصیه می کند که URL متعارف خود را در فایل نقشه سایت خود قرار دهید. Google مستندات راهنمای Google Discover را به‌روزرس، کرد تا بگوید محتوای ،صر ،وان و پیوند مهم‌ترین است. گوگل بهترین شیوه های سئوی تصویر را به روز کرد تا توضیح دهد که گوگل ،اصر تصاویر را حتی زم، که در ،اصر دیگر محصور شده باشد، تجزیه می کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: URL های Canonical خود را در فایل نقشه سایت خود قرار دهید
    گری ایلیس از گوگل امروز صبح در لینکدین گفت که شما باید URL هایی را که می خواهید به ،وان متعارف مشاهده کنید در نقشه سایت خود قرار دهید. این ،وما توصیه جدیدی نیست، گوگل بارها این را گفته است، اما گری به دلایلی دلیلی برای تکرار این توصیه داشت.

  • گوگل ،اصر img را حتی زم، که درون ،اصر دیگر محصور شده باشد، تجزیه می کند
    گوگل همچنین سند بهترین شیوه های سئوی تصویر را به روز کرده است تا مشخص کند که گوگل ،اصر img را حتی زم، که در ،اصر دیگر مانند ،اصر تصویر محصور شده اند در هنگام نمایه سازی تصاویر، تجزیه می کند.

  • Google To Sunset Google Optimize در 30 سپتامبر 2023
    Google در 30 سپتامبر 2023 محصول Google Optimize را غروب می‌کند و از بین می‌برد. Google نوشت: “Google Optimize و Optimize 360 ​​دیگر پس از 30 سپتامبر 2023 در دسترس نخواهد بود. آزمایش‌ها و شخصی‌سازی‌های شما می‌توانند تا آن تاریخ ادامه داشته باشند.” .

  • ،وان و پیوند محتوای مهم برای ویژگی دنبال ، Google Discover هستند
    Google صفحه Get On Discover خود را در فید RSS برای ویژگی Follow in Google Discover به روز کرده است تا مهمترین محتوای آن بخش را مشخص کند. گوگل اضافه کرد که “مهم ترین محتوا برای ویژگی Follow، ،صر ،وان فید و ،اصر پیوند هر مورد شما است.”

  • گزارش: گوگل تبلیغ‌کنندگان را برای استفاده از نمایندگی‌ها و فروشندگان شخص ثالث تحت فشار قرار می‌دهد
    دیجی‌دی گزارش داد که با ا،اج‌های گسترده گوگل، تبلیغ‌کنندگان گوگل تشویق می‌شوند تا مستقیماً با فروشندگان شخص ثالث، مانند آژانس‌ها، کار کنند، زیرا به دنبال کاهش هزینه‌های سربار مربوط به خدمات تبلیغاتی است.

  • یوتیوب Swing در گوگل لندن
    در دفتر Google لندن، آنها این تاب مارک یوتیوب را دارند که این لوگوی درخشان و درخشان YouTube را پشت خود دارد. من این را در اینستاگرام دیدم و به نظر می رسد از نوعی YouTube L است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است