خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 اکتبر 2022

جستجوی دیگر

بازخورد:

موبایل و صدا

PPC

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

سئو

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

ویژگی های جستجو

تجزیه و تحلیل

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-21-2022-34288.html

محلی و نقشه ها

این سریع بود، به‌روزرس، هر،مه اکتبر Google اکنون در کمتر از دو روز به طور کامل منتشر شده است. Google My Ad Center نیز اکنون به طور کامل راه اندازی شده است. گوگل در حال آزمایش پنل های دانش تعاملی در کادر جستجوی تکمیل خودکار است. گوگل در حال حذف هزاران نظر از فهرست های ،ب و کار است. خدمات قرار شخص ثالث بسیاری از ویژگی های رزرو را در فهرست های محلی Google ربوده اند. و خلاصه ویدیوی SEO من را از دست ندهید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 Google در مدت 42 ساعت تکمیل شد
    در کمتر از 42 ساعت، Google آ،ین به‌روزرس، هر،مه را به‌طور کامل منتشر کرد – به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 Google. به روز رس، در 19 اکتبر 2022، حدود ساعت 11 صبح به وقت شرقی آغاز شد و در 21 اکتبر 2022، حدود ساعت 5 صبح به وقت شرقی تکمیل شد.
  • گزارش: بررسی‌های Google از نمایه‌های ،ب‌وکار محلی حذف می‌شوند
    گزارش‌های متعددی از Google وجود دارد که هرس انبوه انجام می‌دهد و بررسی‌ها را از نتایج نقشه‌های محلی، از فهرست‌های نمایه ،ب‌وکار Google حذف می‌کند. این کار هرازگاهی انجام می‌شود، مشخص نیست که آیا این یک اشکال است یا فیلتر جدیدی در بررسی‌های قبلاً تأیید شده اعمال می‌شود.
  • سرویس‌های قرار شخص ثالث ربودن پانل‌های نمایه ،ب‌وکار محلی Google
    Google Maps و پانل‌های محلی برای سال‌ها راه‌حل‌های رزرو، قرار، رزرو و سایر راه‌حل‌های سفارش را از اشخاص ثالث نشان داده‌اند. و در حالی که ما راهی برای انصراف داریم، هنوز هم باعث سردرگمی و ناامیدی زیادی برای این مشاغل کوچک می شود.

  • پانل های دانش تعاملی Google در پیشنهادات جستجوی تکمیل خودکار
    ما دیده‌ایم که گوگل چیزهای زیادی را در کادر جستجوی تکمیل خودکار و پیشنهادات جستجو قرار می‌دهد، از جمله سؤالات افراد و سایر اشکال پاسخ. اما طراحی جدید پانل دانش تعاملی را به خاطر دارید؟ به نظر می رسد گوگل نسخه ای از آن را در منوی کشویی تکمیل خودکار آزمایش می کند.
  • Google My Ad Center در حال انتشار برای همه
    Google My Ad Center اکنون به صورت جه، برای همه کاربران عرضه می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا تبلیغاتی را که می بینند یا نمی بینند، در جستجوی Google و دارایی های Google کنترل کنند. گوگل گفته است که «همچنین می‌تو،د تبلیغات حساس را مسدود کنید و درباره اطلاعاتی که برای شخصی‌سازی تجربه تبلیغاتی خود استفاده می‌شود بیشتر بد،د».

  • ،ن رنگارنگ گوگل
    من مطمئن نیستم این دقیقا چیست، فکر کردم ،ی است با شاخ ،ن شمالی، اما نمی دانم. این نوعی ،ن شمالی در دفتر گوگل سیاتل است، با توپ های پنبه ای رنگارنگ؟
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس، هر،مه Google، نام سایت و فاوی،‌ها، بر،ب آگهی حمایت‌شده جدید و موارد دیگر
    به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 Google، اولین به‌روزرس، هر،مه از نوامبر گذشته، شروع شد و در عرض 42 ساعت تکمیل شد، من در این ویدیو اطلاعات بیشتری در مورد آن دارم. گوگل همچنین نام سایت و طراحی فاوی، جدیدی را برای نتایج جستجوی موبایل با داده های ساختاریافته جدید ارائه کرده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است