خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 نوامبر 2022

PPC

بازخورد:

Google Search Console یک برگه ،ید اضافه کرد تا شما را سریعاً با Google Merchant Center و اشکال‌زدایی داده‌های ساختاریافته محصولات آشنا کند. Google Business Profiles یک ویژگی جدید برای برخی مکان‌ها اضافه کرد تا بگوید آیا جام جه، را به صورت زنده در محل خود نشان می‌دهند یا خیر. گوگل در حال آزمایش یک طرح جدید برای ع، ها در پانل های نمایه ،ب و کار است. گوگل در حال آزمایش تصویر در تصویر در نتایج جستجو است. گوگل در مورد موضوع گران ترین صفحات برای ،یدن صحبت کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google Search Console Goes ویژگی‌های ،ید و بازرگان را اضافه می‌کند
    گوگل بخش ،ید جدیدی را به پلتفرم کنسول جستجوی گوگل اضافه کرده است. Google یک برگه ،ید اضافه کرد که شامل روشی سریع برای ایجاد حساب Merchant Center، دسترسی به قطعات محصول، فهرست‌های تجاری و عملکرد فهرست‌های برگه ،ید و اشکال‌زدایی است.
  • گوگل در گران ترین صفحات برای ،یدن و آیا مهم است؟
    یک تاپیک سرگرم کننده در توییتر وجود دارد که در آن جان مو، گوگل و سئو المر بوتین در مورد صفحات گران قیمت برای ،یدن گوگل صحبت می کنند. جان با این توضیح شروع می‌کند که گوگل به این موضوع فکر نمی‌کند یا نه، بلکه بیشتر به این موضوع می‌پردازد که آیا صفحه چیزی مرتبط و مفید است – این همان چیزی است که گوگل به آن اهمیت می‌دهد.
  • نمایه های ،ب و کار Google ویژگی “نمایش جام جه،”.
    با نزدیک شدن به جام جه،، گوگل از ،ب و کارهای خاصی مانند بارها، رستوران‌ها و مکان‌های دیگر می‌پرسد که آیا جام جه، را در مکان خود نشان خواهند داد. اگر ویژگی «نمایش جام جه،» را به نمایه ،ب‌وکار خود اضافه کنند، Google آن را در نمایه ،ب‌وکار محلی‌شان در Google Maps و جستجوی Google نشان می‌دهد.
  • Google ع، پانل دانش محلی جدید و طرح‌بندی نمای خیابان را آزمایش می‌کند
    گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری و طراحی جدید برای ع، ها و تصاویر نمای خیابان در یک پانل دانش پانل محلی در Google Maps است. این مورد توسط بسیاری از سئوکاران در جامعه مشاهده می شود.

  • گوگل تصویر در تصویر را برای ویدیوها در نتایج جستجو آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش حالت تصویر در تصویر برای ویدیوهایی است که در نتایج جستجو نشان داده می شوند. می‌تو،د روی تصویر پیش‌نمایش ویدیو کلیک کنید و ویدیو را در گوشه سمت راست پایین صفحه نتایج جستجو پخش کنید.

  • Google S،pping Halloween Velma Dinkley از Scooby Doo
    می‌دانم که قبلاً تعدادی ع، هالووین را از دفاتر Google به اشتراک گذاشته‌ام، اما این یکی ممکن است مورد علاقه من باشد. یکی، این یک رویداد ،ید گوگل در هالووین است، اما حتی بیشتر از آن، من فکر می کنم این Velma Dinkley F است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

سئو

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-17-2022-34429.html

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است