خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 1 نوامبر 2022

صنعت و تجارت

PPC

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-01-2022-34338.html

جستجوی دیگر

بازخورد:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

ممکن است در روز جمعه، 28 اکتبر، به‌روزرس، یا تنظیم دیگری در الگوریتم گوگل صورت گرفته باشد. گوگل چندین تغییر در اسناد توسعه دهنده جستجوی گوگل خود اعمال کرد. اطلاعات آماری ع،‌های نمایه ،ب‌وکار Google منتقل نمی‌شود. گوگل گفت برای اینکه یک سایت معتبر باشید به 200000 کلمه نیاز ندارید. Microsoft Advertising اکنون ویژگی های بیشتری را به واردات حدا،ر عملکرد اضافه کرده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • یکی دیگر از به روز رس، / تنظیم الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در 28 اکتبر؟
    برخی از سئوکاران متوجه به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل در تاریخ 28 اکتبر یا حوالی آن می‌شوند، جایی که سایت‌هایی که توسط به‌روزرس، تایید نشده 13 اکتبر و حتی به‌روزرس، هر،مه (در میان سایر موارد) ضربه خورده‌اند، متوجه نوسانات بزرگی از نظر رتبه‌بندی و ترافیک گوگل خود شده‌اند.

  • تغییرات در برخی از اسناد راهنمای جستجوی Google
    گوگل تغییراتی در اسناد نقشه سایت و اسناد پیوندهای ،وان خود ایجاد کرده است اما هنوز این تغییرات را مستند نکرده است. در اینجا لیستی از تغییرات وجود دارد، برخی ممکن است بیشتر از “جزئی” در نظر گرفته شوند، اما از آنجایی که گوگل آنها را مستند نکرده است، تصور می کنم آنها فوق العاده جزئی هستند.
  • اطلاعات آماری ع، نمایه ،ب و کار Google حذف خواهد شد
    Google قرار نیست بخش تجزیه و تحلیل ع، نمایه ،ب‌وکار Google، معروف به «Insights» را از مدیر نمایه ،ب‌وکار به داشبورد عملکرد جدید در جستجو منتقل کند. جوی هاوکینز، یکی از مشارکت کنندگان برتر گوگل و سئوی محلی، روز جمعه این موضوع را تایید کرد.
  • گوگل: نه، وب سایت شما به 200000 کلمه نیاز ندارد تا معتبر تلقی شود
    جان مو، از گوگل گفت که یک وب سایت نیازی به 200000 کلمه ندارد تا معتبر تلقی شود. این موضوع پس از آن منتشر شد که در یک موضوع توییتر گفت: “شما به حدود 200000 کلمه در وب سایت خود نیاز دارید تا توسط گوگل معتبر در نظر گرفته شوید.” جان پاسخ داد: “من نمی دانم چه ،ی این عدد 200000 کلمه ای را ساخته است، قطعاً از گوگل نیست.”
  • مایکروسافت Advertising Performance Max Import Tool ارتقا یافت
    تبلیغات مایکروسافت قبل از فصل تعطیلات، چند به‌روزرس، در ابزار واردات حدا،ر عملکرد تبلیغات گوگل اعلام کرد. بیشتر موارد مربوط به واردات کمپینگ های Performance Max است که از Merchant Center استفاده می کنند، اما نه همه آنها.

  • Googlers میزب، خارج از سایت Ranch Retreat
    چند هفته پیش، تعدادی از کارمندان Google خارج از سایت بودند و به نوعی عقب نشینی می ،د، من شخصاً چندین نفر را می شناسم که به دلیل دریافت پیام هایی در آنجا رفتند. در اینجا یک ع، اخیر از یک سایت خارج از Google retre است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

سئو

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

تجزیه و تحلیل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است