جستجوی Google خط مشی جدید هرزنامه را اضافه می کند: دور زدن خط مشی

جریمه. Google گفت اگر این خط‌مشی جدید را نقض کنید، ممکن است Google نمایش محتوا در جستجو یا برخی از ویژگی‌های جستجو را محدود یا حذف کند.

درباره نویسنده

بری شوارتز

«اگر اقداماتی انجام دهید که هدف آن دور زدن خط‌مشی‌های هر،مه یا محتوای ما برای جستجوی Google، تضعیف محدودیت‌های اعمال شده در محتوا، یک سایت یا یک حساب، یا در غیر این صورت به توزیع محتوایی که حذف شده یا از ظاهر واجد شرایط نیست، ادامه می‌دهید، ممکن است این کار را انجام دهیم. اقدام من، که می‌تواند شامل محدود ، یا حذف صلاحیت برای برخی از ویژگی‌های جستجوی ما (به ،وان مثال، داستان‌های برتر، کشف) باشد. دور زدن شامل ایجاد یا استفاده از چندین سایت یا روش‌های دیگر برای توزیع محتوا یا انجام رفتاری است که قبلاً ممنوع بوده است، اما محدود به آن نمی‌شود.»

گوگل امروز یک خط‌مشی جدید برای هر،مه را به خط‌مشی‌های هر،مه جستجوی خود اضافه کرده است، خط‌مشی جدید هر،مه به نام «دور زدن خط‌مشی» نامیده می‌شود. به طور خلاصه، اگر راه‌هایی برای دور زدن اقدامات فعلی جلوگیری از هر،مه پیدا کنید، Google ممکن است در مورد محتوا، سایت یا حساب شما اقدام کند.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-adds-new-spam-policy-policy-cir،vention-389759

سیاست جدید گوگل خط مشی جدید را منتشر کرد اینجا، آمده است:

دور زدن سیاست چیست؟ به طور خلاصه، به نظر می رسد هر اقدامی که برای دور زدن سایر سیاست های هر،مه یا محتوای جستجوی Google انجام می دهید. این شامل ایجاد سایت‌های جدید، استفاده از سایت‌های دیگر یا روش‌های دیگر برای توزیع آن محتوا، شاید در سایت‌های شخص ثالث یا راه‌های دیگر است.

چرا ما اهمیت می دهیم. دانستن خط‌مشی‌های هر،مه و محتوای Google پیش‌نیاز انجام خدمات سئو و سایر خدمات بازاریابی در جستجوی گوگل است. این یک خط‌مشی جدید است، اما اصول منطق پشت خط‌مشی با ا،ر خط‌مشی‌های هر،مه جستجوی Google قبلاً منتشر شده مطابقت دارد. به طور خلاصه، سعی نکنید الگوریتم‌های رتبه‌بندی جستجوی Google را دستکاری کنید و اگر این کار را انجام دهید، در معرض خطر حذف یا کاهش رتبه سایت خود در جستجوی Google هستید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است