تزریق ژل لب مدل فانتزی ، گرد ، هالیوودی + قیمت 1402

مدل های عروسکی، روسی و یا قلبی تغییر بسیار زیادی در چهره افراد به وجود می آورد. در این میان کسانی هستند که از فرم لب های خود و نازکی آنها ناراضی اند، اما در عین حال نمی خواهند چهره شان از فرم طبیعی خود خارج شود. شما می توانید با مشورت پزشک و تصمیم گیری در مورد فرم لب دلخواهتان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. در مطب دکتر زمانی نیا هدف ما ارائه درمان‌های تقویت کننده لب است که طبیعی به نظر می‌رسند و از لب‌هایی که برای صورت غیرطبیعی یا نامتقارن به نظر می‌رسند، با وضوح و شخصیت اجتناب می‌کنند.

مدت ماندگاری ژل لب به مارک ژل لب و کشور سازنده نیز بستگی دارد. بهترین مواد ژل لب امروزه محصولاتی هستند که حاوی موادی شبیه به اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب کمک می کند. رووفیل اولترا یک فیلر پوستی با توانایی صاف کردن خطوط عمیق است که توانایی از بین بردن ظاهر چین و چروک های متوسط تا عمیق در پوست را دارد. در این محصول از تکنولوژی لیفت پوست صورت بدون نیاز به عمل جراحی استفاده شده است که روشی نوآورانه به شمار می رود. رووفیل حاوی اولیگوپپتید ۷۲ است که پروسه از بین رفتن اسید هیالورونیک در پوست را محدود می کند.

تزریق ژل لب یا فیلر لب یکی از خدمات ویژه این مرکز است که با مرغوبترین مواد ژل لب در جهان مانند ژل لب ژوویدرم برای بیماران عزیز انجام می شود. تزریق بوتاکس بیشتر برای اهداف زیبایی و درمانی در ناحیه ی یک سوم فوقانی صورت به کار می رود (خط اخم – پیشانی – خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ) که هدف آن پیشگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط سطحی صورت است. علاوه بر این بوتاکس می تواند به عنوان یکی از روش های درمان تعریق زیاد در کف دست و یا زیر بغل، و نیز در درمان سر دردهای میگرنی به کار رود. اگر از نحوه ظاهری ژل تزریق شده ناراضی هستید، در بیشتر موارد نگران نباشید.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت مخصوصا در نواحی خط اخم پیشانی و خط خنده  انجام می شود. بهترین مارک های بوتاکس دیسپورت است که ماندگاری و قدرت بیشتری نسبت به سایر برند ها دارد. در مقابل ژل یا فیلر پوستی نوعی پرکننده محسوب می شود که برای تزریق ژل به صورت به کار می رود. از ژل برای ایجاد ساختار مناسب و حجم دهی به لب ها، گونه، زاویه سازی صورت، از بین بردن گودی زیر چشم و نیز چروک های روی دست استفاده می شود. همچنین ماندگاری و تأثیر ژل تزریقی به لب ها می‌تواند به نوع محصول مورد استفاده، ناحیه مورد نظر جهت درمان و شرایط سنی و بدنی بیمار وابسته باشد.

اگر برای افزایش حجم  لب روش انتقال چربی را انتخاب کنید ، پزشک لیپوساکشن شما را با استفاده از S.A.F.E انجام می دهد.این تکنیک سه مرحله ای ، کمتر تهاجمی است و زمان را به حداقل می رساند. پس از استخراج و خالص سازی چربی ، پزشک آن را به لب ها تزریق می کند. لب ها از عناصر مهم صورت هستند و نقش مهمی در چهره افراد دارند. بسیاری از افراد از کوچک یا کم حجم بودن لب های خود ناراضی هستند یا دوست دارند فرم لب های خود را اصلاح کنند. تزریق ژل لب یکی از روش‌های پرطرفدار برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن ها است.

این انسداد می تواند باعث نکروز لب شود، چون بافت نرم نمی تواند جریان خون مورد نیاز خود را به دست آورد. برای ازبین‌بردن ژل لب روش‌هایی نظیر استفاده و تزریق آنزیم هیالورونیداز که با تجزیه اسید هیالورونیک ژل را از بین می‌برد استفاده می‌شود. اما روش سریع و خانگی‌ای برای ازبین‌بردن یا تخلیه ژل لب وجود ندارد.

شما می توانید از هر جایی از طریق مشاوره تلفنی دکترتو با متخصصین پوست در ارتباط باشید. ژل لب استایلج (که همراه با لیدوکائین یا بدون آن در دسترس است) نوعی فیلر پوستی تزریقی با فناوری کراس لینک است که به شکل نوآورانه ای طراحی شده است و حاوی اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان هاست. فیلر استایلج جهت صاف کردن چین و چروک های مختلف بر روی پیشانی، اصلاح فرم بینی، اصلاح خطوط چانه یا استخوان گونه یا بهبود فرم لب ها طراحی شده است. فیلر ولبلا برای افزایش حجم لب ها و بازگرداندن ظاهر جوان و شاداب، گزینه بسیار مناسبی است.