بیش از یک میلیون نفر برای آزمایش Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی ثبت نام کردند

در حال حاضر، SEO و PPC ها تقریباً بر جستجوی گوگل و تبلیغات گوگل متمرکز هستند. اما آیا این تجربه جستجوی جدید به مایکروسافت کمک می کند تا سهم خود را به دست آورد؟ اگر چنین است، تمرکز شما به ،وان یک بازاریاب ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد.




منبع: https://searchengineland.com/over-one-million-people-signed-up-to-try-the-new-ai-powered-bing-392997

جزئیات بیشتر. روز سه‌شنبه، ما خبر جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را که در جستجوی بینگ نشان داده شد، پوشش دادیم. ما همچنین توضیح دادیم که تبلیغات در تجربه جدید Bing چگونه خواهد بود، چگونه Bing باید دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت خود را برای پشتیب، از تجربه چت جدید به‌روزرس، می‌کرد، و کمی بیشتر به تقویت ارتباط Bing به لطف هوش مصنوعی پرداختیم.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر مایکروسافت بتواند با این بینگ جدید بخشی از سهم بازار را از گوگل خارج کند، ممکن است نحوه گذراندن روزگار بازاریابان و سئوکاران را تغییر دهد. در روزهای قدیم سئو، سئوکاران مجبور بودند برای موتورهای جستجوی Google، Ask، Ya،o، MSN، Alta Vista و چندین موتور جستجوی دیگر بهینه سازی کنند.

نیکول فارلی همچنین تست درایو خود از هوش مصنوعی بینگ جدید را به ما نشان داد.

یک میلیون. بله، ی،ی یک میلیون نفر در 48 ساعت ثبت نام کرده اند تا موتور جستجوی جدید مایکروسافت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی را امتحان کنند. یوسف مهدی ارسال شدهما از تعداد افرادی که می‌خواهند بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی را آزمایش کنند، متواضع و پر انرژی هستیم! در 48 ساعت، بیش از 1 میلیون نفر به لیست انتظار برای پیش نمایش ما پیوسته اند. اگر مایل به پیوستن هستید، به

یوسف مهدی، معاون شرکت و دفتر بازاریابی مصرف کننده در مایکروسافت، شب گذشته اعلام کرد که در 48 ساعت، بیش از یک میلیون نفر به لیست انتظار موتور جستجوی جدید Bing مجهز به هوش مصنوعی پیوسته اند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است