بررسی گوشی سامسونگ گلکسی ای 10 اس – Galaxy A10s

در فهرست زیر قیمت گوشی A51 سامسونگ نیز موجود است. تو xiaomi 12x حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگره. در مدل هایی که به سنسور اثر انگشت مجهزند، مانند گوشی گلکسی A50، کاربران از عملکرد ناپایدار سنسور اثر انگشت گوشی خود شکایت دارند. با این حال، اس 22 به دلیل داشتن پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی به طور خودکار در یک نقطه ضعف قرار دارد دو مدل بزرگتر دارای شارژ 45 واتی هستند که بسیار سریعتر است. گاهی اوقات این مشکل می تواند به دلیل باگ های نرم افزاری باشد. این ایراد های گوشی های سری A سامسونگ هم در بخش نرم افزاری این دستگاه ها و هم در قسمت های سخت افزاری آن ها مشاهده فروشگاه آنلاین فونر شده است. اگر مشکل از مودم یا اختلالات سیگنالی و آنتن دهی خود شبکه ها نباشد، ممکن است در سیستم عامل یا سخت افزار این دستگاه ها ایرادی وجود داشته باشد که به دنبال آن دستگاه قادر به اتصال به وای فای یا داده همراه نیست.

شیائومی ۱۲ از جدیدترین و بهترین چیپست پرچمدار شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هشت هستهای بهره میبرد. سری رویایی Z، حداکثر خلاقیت و نوآوری در تکنولوژی شرکت تولید کننده را به رخ می کشد، شهرت این سری به بهره وری از صفحه نمایش تاشو آن می باشد. از نظر حسگر اثر انگشت اتفاق جالبی میان این دو رقیب رخ داده است. سامسونگ به عنوان رقیب اصلی اپل شناخته میشود و همواره گوشیهای خوبی را همه ساله روانه بازار میکند. همان طور که اشاره کردیم، محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوبترین برندهای بازار ایران شناخته میشوند. اولین گوشی از این سری، Galaxy Z Flip نام دارد، البته این مدل Galaxy Z Fold است که به عنوان پرچمدار اصلی این سری شناخته میشود.

لوازم جانبی گوشی

در صورتی که قصد خرید از نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید. بی شک یکی از گوشی های ارزان موجود دربازار که در برابر امکاناتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است، گوشی سامسونگ گلکسی A02s برای کارهای روزانه ، وب گردی و تماشای فیلم مناسب است و علیرغم مدلA02، تا حدی برای گیمرهایی است که توان خرید گوشی های گران قیمت را ندارند مناسب است .

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ میان رده را دارید،و اهل بازی کردن با گوشی و فیلم دیدن و یا کار کردن در تاکسی های آنلاین هستید و با یک گوشی نیاز دارید تا باتری بسیار قدرتمند و با ظرفیت بالایی داشته باشد ما گوشی های سری m سامسونگ را به شما معرفی می کنیم. از جدیدترین گوشی سامسونگ که جز بهترین موبایل سامسونگ به حساب می آید S22 ultra میباشد که علاوه بر مشخصات فنی بسیار خوب دارای یک طراحی خاص و پشتیبانی از S-pen میباشد. این روزها هیچ وسیله جانبی ضروری برای موبایل وجود ندارد که آنقدر گران باشد که شما نتوانید از پس هزینه آن برآیید. بیتوجهی به خرید لوازم جانبی ضروری برای تلفن همراهتان گاهی اوقات هزینههایی شاید به مراتب بیشتر از تلفن همراهتان برای شما به دنبال داشته باشد.

قاب و گلس گوشی مهم ترین لوازم جانبی برای گوشی شماست. آیا می دانستید که پر فروش ترین نمونه سامسونگ بین تمامی تولیدات این شرکت در سال گذشته نه تولیدات سری S است و نه سری نوت، بلکه گوشی سری A آن به نام Galaxy A51 بوده است؟ هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور میکند در اینجا پیدا خواهید کرد. تنها تفاوت این گوشی نسبت به همتایش در صفحه نمایش و ظرفیت باتری است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، گوشیهای بزرگتر باتری بزرگتری دارند. در نهایت ممکن است برای رفع مشکل هنگ کردن دائمی دستگاه به بررسی های تخصصی بیشتری نیاز باشد تا دستگاه در یک مرکز تخصصی معتبر عیب یابی و تعمیر شود. در این شرایط ممکن است هنگ کردن دستگاه به دلیل برخی مشکلات نرم افزاری باشد.

موبایل سامسونگ

البته گاهی این مشکل به دلیل عملکرد نامناسب باتری این گوشی ها است. البته گاهی بروز این مشکل با ایراد های نرم افزاری مانند آپدیت نکردن سیستم عامل ارتباط دارد. این مشکل هم از جمله رایج ترین مشکلات گوشی های سری A سامسونگ از جمله گوشی گلکسی A12 و A10 است که در آن به دلایل مختلف نرم افزاری یا سخت افزاری، در اتصال دستگاه به وای فای یا داده همراه مشکل ایجاد می شود. خصوصا این که مشخصات سخت افزاری گوشی های سری A سامسونگ به نسبت نرم افزار آن ها ضعیف تر است و بیشتر مشکلات کاربران با این دستگاه ها در بخش سخت افزاری آن است.

سامانه جامع آنلاین زود کمک یک مرکز تعمیرات تخصصی معتبر است که کارشناسان مجرب این مرکز با ثبت سفارش آنلاین شما به موقع در محل حضور می یابند و برای رفع مشکلات گوشی شما بهترین سرویس های تعمیرات تخصصی را ارائه می دهند. در هر حالت نکته حائز اهمیت اقدام به موقع برای رفع مشکل و مراجعه به یک مرکز تعمیرات تخصصی معتبر است. دلیل این مورد آن است که با توجه به استفاده بیش از حد از گوشیهای هوشمند شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که یک مرتبه شارژ کامل در روز برای گوشی شما کافی باشد. و اگر این به اندازه کافی مضر نبود، دیگر شارژر داخل جعبه نخواهید داشت.

با نگاهی به این سه مدل، اس 22 اولترا بهترین مدل است.

اگر به دنبال شارژر یا پاوربانکی هستید که تقریباً تمامی دستگاههای تلفن همراه را پوشش دهد؛ Anker Power Core 2010 میلی آمپر ساعت بهترین گزینه است. با توجه به ازدیاد مدلهای کابل لایتنینگ آیفون و تایپ C و همچنین آسیب دیدن کلگی شارژر برای جدا کردن مداوم کابل شارژ، بهتر است این مورد را حتماً به شکل جداگانه تهیه کنید. می 11 اولترا از نرخ نمونه برداری 480 هرتزی برخوردار است که با وجود آن تاخیر در پاسخ به دستورات دریافتی به حداقل میرسد. با نگاهی به این سه مدل، اس 22 اولترا بهترین مدل است. آنی شاپ یکی از برندهای فروشگاه آنلاین اینترنتی، با تکیه بر سه اصل مهم پرداخت در محل، 7 روز ضمانت محصول و اصلبودن محصول ، یکی از فروشگاهای معتبر ایران است. بطور پیش فرض سه تصویر زمینه فوق العاده زیبا در دسترس است که عبارتند از تصویر خانه (زمین) ، سیاره سرخ (مریخ) و هندسه .

در نهایت اگر مشکل اتصال بلوتوث با ریستارت کردن یا خاموش و روشن کردن دستگاه برطرف نشود، شاید ایراد سخت افزاری موجب بروز اختلال در اتصال بلوتوث شده باشد. انواع تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ مانند تعمیر آی سی تغذیه موبایل سامسونگ یا تعویض قطعات این دستگاه با بهترین کیفیت در این مرکز ارائه می شود. در نتیجه باید دستگاه برای بررسی های تخصصی به یک مرکز تعمیرات تخصصی ارجاع داده شود. در این جا با ما همراه باشید تا بررسی رایج ترین مشکلات گوشی های سری A سامسونگ، با کلیت این دستگاه ها بیشتر آشنا شویم. در ادامه با لیست قیمت گوشی های سامسونگ مانند قیمت گوشی a12 و s22 با ما همراه باشید. گوشی های پرچمدار سامسونگ زیبا ، خوش دست و سریع هستند و ویژگی های زیادی را ارائه می کنند .اما یکی از جنبه های مهم در دستگاه های گلکسی ، دوربین ها هستند .در واقع تعداد زیادی ویژگی و تنظیمات در برنامه دوربین این دستگاه ها وجود دارد که برخی مواقع برای شما گیچ کننده هستنند .در ادامه این مطلب ما نحوه تغییر و ویرایش حالت های دوربین در گوشی سامسونگ سری S و Note را به شما نشان می دهیم .

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است