برترین ویدیوها، فیلم های کوتاه و تبلیغات YouTube در سال 2022


بررسی فهرست YouTube از برترین ویدیوهای پرطرفدار و برترین فیلم‌های کوتاه سال 2022، و همچنین ج، امتیازات تبلیغات YouTube: پایان سال 2022 می‌تواند به بازاریابان محتوا، سازندگان محتوا و تبلیغ‌کنندگان دیجیتال درس‌های مهمی را آموزش دهد که می‌توانند در سال 2023 به کار گیرند. .

اما، اگر یک حلقه رمزگشای مخفی داشته باشید کمک می کند تا بفهمید چرا سه لیست وجود دارد – و چرا هر کدام از روش های متفاوتی برای رسیدن به رتبه بندی استفاده می کنند.

یوتیوب اولین لیست خود را از 10 ویدیوی یوتیوب پربیننده را در دسامبر 2010 معرفی کرد. متأسفانه، این لیست به بسیاری از بازاریابان آموخت که “تعداد بازدید” تنها معیاری است که اهمیت دارد.

اما، من حلقه رمزگشای مخفی خود را در اکتبر 2012 دریافت کردم، زم، که YouTube شروع به تنظیم رتبه بندی ویدیوها در نتایج جستجوی YouTube برای پاداش دادن به ویدیوهای جذابی کرد که بینندگان را تماشا می کرد.

به عبارت دیگر، یوتیوب «تعداد بازدید» را با «زمان تماشا» جایگزین کرد.

این یک تغییر قابل توجه بود، زیرا “زمان تماشا” به شما این حس را می دهد که بینندگان واقعاً چه محتوایی را تماشا می کنند، برخلاف ویدیوهایی که روی آنها کلیک می کنند و سپس رها می کنند.

در دسامبر 2012، یوتیوب از رونمایی از 10 ویدیوی «پربیننده‌ترین» سال خود به رونمایی از «ویدیوهای پرطرفدار برتر» خود بر اساس زمان صرف شده برای تماشا، اشتراک‌گذاری، نظر دادن، لایک ، و عوامل دیگر تغییر مکان داد.

به عبارت دیگر، «زمان تماشا» و «درگیری‌ها» اکنون معیارهایی بودند که اهمیت داشتند.

امروزه، الگوریتم یوتیوب به “رضایت بیننده” پاداش می دهد.

به عبارت دیگر، یوتیوب به ویدیوها توجه نمی کند. به بینندگان توجه می کند.

بنابراین، به جای تلاش برای ساختن ویدیوهایی که الگوریتمی را خوشحال می کند، روی ساختن ویدیوهایی تمرکز کنید که بینندگان شما را خوشحال می کند.

این ما را به فهرست YouTube از «ویدیوهای پرطرفدار» و «برترین فیلم‌های کوتاه» برای سال 2022 می‌رساند.

برای یادگیری درس‌های مهمی که می‌توان در سال 2023 به کار برد، باید بد،م که سیستم اکتشاف YouTube از زمان تماشا مطلق و نسبی به‌،وان سیگنال هنگام تصمیم‌گیری برای جذب مخاطب استفاده می‌کند.

در نهایت، یوتیوب می‌خواهد هم ویدیوهای کوتاه و هم طول، موفق شوند، بنابراین زمان تماشای نسبی برای ویدیوهای کوتاه مهم‌تر است و زمان تماشای مطلق برای ویدیوهای طول،‌تر مهم‌تر است.

7 ویدیوی پرطرفدار سال 2022

1. So Long Nerds توسط Tech،lade (6:32 طول،، 88.3 میلیون بازدید، 10.2 میلیون نامزدی)

در این ادای احترام تکان دهنده، پدر سازنده محبوب Minecraft، تک،لید، نامه خداحافظی پسرش را می خواند.

این گیمر در ماه ژوئن نبرد با سرطان را از دست داد، اما میراث او در یوتیوب باقی مانده است.

2. «لحظه بدون سانسور را تماشا کنید که ویل اسمیت در اسکار به کریس راک می زند، بمب اف را می اندازد» نوشته گاردین نیوز (طول 1:24، 104 میلیون بازدید، و 1.8 میلیون نامزدی)

این صدایی بود که در سراسر جهان شنیده شد: ویل اسمیت برنده جایزه اسکار از فیلمنامه خارج شد و در معتبرترین رویداد صنعت فیلم به کریس راک، زنده روی صحنه، سیلی زد.

3. «سلام، من رویا هستم» توسط Dream (5:42 طول،، 48.5 میلیون بازدید، و 4.7 میلیون نامزدی)

نبوغ Dream در Minecraft باعث شده است که او به یک خالق برتر با طرفداران اختصاص یافته تبدیل شود.

اما هیچ ، تا به حال نمی دانست که او چه شکلی است.

4. ” Dre، Snoop Dogg، Eminem، Mary J. Blige، Kendrick Lamar و 50 Cent Full Pepsi Sb Lvi Halftime S،wتوسط NFL (14:41 طول،، 146 میلیون بازدید، و 3.5 میلیون تعامل)

خودتان را در این نمایش حماسی نیمه‌بازی Super Bowl که با تعدادی از بزرگترین هنرمندان تاریخ هیپ‌هاپ پر شده است، گم کنید: دکتر در، اسنوپ، امینم، مری جی. بلیج، کندریک لاما، و 50 سنت.

5. “من کارخانه شکلات سازی ویلی ونکا را ساختم!” توسط Mrbeast (17:01 طول،، 132 میلیون بازدید، و 5.1 میلیون نامزدی)

در یک انبار الهام گرفته از «ویلی ونکا»، MrBeast شرکت کنندگان را به چالش می کشد تا از یک رودخانه شکلاتی عبور کنند، از دیوار آب نباتی بالا بروند، در بازی های شیرینی پزی رقابت کنند و در شیرین ترین فانتزی های خود افراط کنند.

6. «شوخی ها تماس گیرندگان کلاهبرداری را نابود می کنند- بازپرداخت بمب پر زرق و برق» اثر مارک رابر (طول 26:41، 55.9 میلیون بازدید، و 2.2 میلیون نامزدی).

مهندس مارک رابر در آ،ین نسخه از سری بمب های پر زرق و برق خود از یک مرکز تماس کلاهبرداری انتقام خیره کننده ای می گیرد.

7. Being Not Straight توسط Jaiden Animations (15:22 طول،، 17.8 میلیون بازدید و 1.7 میلیون نامزدی)

در این ویدیوی جدید، Jaiden Animations سفری شخصی از نوجو، تا بزرگسالی را به تصویر می‌کشد و نحوه کشف هویت ، خود را در این راه به اشتراک می‌گذارد.

7 فیلم کوتاه برتر 2022

1. “غواص تخم مرغ را در عمق 45 فوتی #شورت می شکند” نوشته شانگردانگر (0:56 طول،، 251 میلیون بازدید، و 12.3 میلیون نامزدی)

کف اقیانوس مک، مرموز است. پر از موجودات دریایی ناشناخته، گیاهان عجیب و غریب و…تخم مرغ است؟!

به Shangerdanger بپیوندید که او اینترنت را شکافته و ابتدا تخم مرغ را به اعماق آبی شیرجه می‌زند.

2. «چالش‌های اعتماد سارا» نوشته هینگافلیپس (0:31 طول،، 142 میلیون بازدید، و 6.5 میلیون نامزدی)

بهتر از پارکور؟ این Trampwall است: یک ورزش حماسی که در آن آکروبات‌ها از گرانش سرپیچی می‌کنند و از روی دیوار، روی ترامپولین می‌پرند تا شیرین‌کاری‌های هوایی شگفت‌انگیز را انجام دهند.

3. «با من بیا تا سگ کرکی من را بتراشم! #Doggrooming #Grooming #Goldendoodle” نوشته برودی که دود (0:52 طول،، 108 میلیون بازدید، و 6.8 میلیون نامزدی)

برای سال‌ها، ، کرکی بلند او، برودی را به یکی از نمادین‌ترین سگ‌های یوتیوب تبدیل کرده است. بنابراین، وقتی تصمیم گرفته شد که او نیاز به یک ترمیم نزدیک دارد، دلش،تگی واقعی بود.

4. “Dave and Busters Bet Me 1000 Tickets I Could’t Do This…” نوشته کریس ایوان (0:59 طول،، 83.6 میلیون بازدید، و 6.3 میلیون نامزدی).

هیچ ، مانند کریس ایوان، خالق این فیلم، نماها را فریب نمی دهد. در این شورت، او تلاش می‌کند یک پیستون را روی تابلوی دیو و باستر فرود آورد.

جایزه؟ 1000 بلیط … اگر بتواند آن را ب،د.

5. «این شکاف بین صندلی ماشین و کنسول مرکزی» نوشته جی و شارون (0:58 طول،، 182 میلیون بازدید، و 6.4 میلیون نامزدی)

همه ما چیزی را در شکاف وحشتناک بین صندلی ماشین و کنسول وسط از دست داده ایم.

در این طرح کمدی، خالقان Jay & Sharon به ما نشان می‌دهند که واقعاً در آنجا چه می‌گذرد.

6. “Welcome To The Stomach #S،rts” نوشته آدریان بلیس (0:34 طول،، 118 میلیون بازدید، و 7.0 میلیون نامزدی)

در این طرح کوچک، آدریان بلیس، خالق شوخ، تمام شخصیت‌هایی را که تلاش می‌کنند وارد شوند – و در فضای محدودش مهم، کنند – زنده می‌کند.

7. “This Magic Trick Explained (America’s Got Talent)” نوشته Zack D. Films (0:34 طول،، 97.4 میلیون بازدید، و 5.6 میلیون نامزدی).

او چطور این کار را انجام داد؟ داوران “America’s Got Talent” با این ترفند جادویی گیج شدند.

اما نه کارآگاه اینترنتی Zack D. که راز هوشمندانه آن را فاش می کند.

7 آگهی برتر YouTube در سال 2022

در همین حال، یوتیوب از روشی کاملاً متفاوت برای تعیین بهترین تبلیغ YouTube برای تابلوی برتر پایان سال ۲۰۲۲ خود استفاده می‌کند. این منطقی است.

تبلیغات برتر عموماً آنهایی هستند که بیشترین بودجه را دارند که باعث افزایش تعداد بازدیدها می شود، اما نه همیشه تعامل.

1. “تجاری بازی بزرگ آمازون: ذهن خوان” توسط آمازون (طول 1:31، 69.7 میلیون بازدید، و 25700 تعامل)

آژانس خلاق این آگهی Lucky Generals و آژانس رسانه ای IPG – Rufus بود.

در توضیح آگهی می پرسد: «آیا خواندن ذهن ال،ا ایده خوبی است؟ نه. نه، اینطور نیست.»

2. «به Clan Capital خوش آمدید! آپدیت جدید کلش آف کلنز!” توسط کلش آف کلنز (1:20 طول،، 52.9 میلیون بازدید، و 212000 تعامل)

آژانس خلاق Psyop بود و آژانس رسانه ای داخلی.

در توضیحات آگهی آمده است

«به مقصد نهایی قبیله خوش آمدید! مک، که در آن شما و قبیله خود می تو،د با هم بسازید و بجنگید! جایی به نام CLAN CAPITAL!»

3. “Goal Of The Century X BTS | موزیک ویدیوی رسمی هنوز (هیوندای نسخه)» توسط Hyundaiworldwide (طول 4:08، 40.5 میلیون بازدید، و 886000 نامزدی)

در توضیحات آگهی آمده است

“هدف قرن” ما نمی تواند توسط یک فرد به تنهایی محقق شود، اما ما می تو،م به آن دست یابیم اگر همه نیروها را متحد کنیم و متحد شویم.

درست مانند بازیکنان فوتبال که به ،وان یک تیم گرد هم می آیند تا گل بزنند، هدف ما این است که از قدرت فوتبال برای پیشبرد با هم در تعقیب بزرگترین هدف – “دنیای متحد برای پایداری” استفاده کنیم.

4. «بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز | تری، رسمی | HBO Max» توسط HBO Max (1:58 طول،، 27.3 میلیون بازدید، و 739000 نامزدی)

آژانس خلاق داخلی بود و آژانس رسانه ای Hearts & Science بود.

در توضیحات آگهی آمده است

بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز طرفداران را به یک سفر جادویی اول شخص در یکی از محبوب ترین فرنچایزهای فیلم در تمام دوران دعوت می کند زیرا دنیل رادکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون و دیگر بازیگران و فیلمسازان محترم را در سراسر جهان متحد می کند. هشت فیلم هری پاتر برای اولین بار به من،ت سالگرد اولین فیلم این مجموعه، هری پاتر و سنگ جادو.

5. “معرفی آیفون 14 پرو | Apple” توسط اپل (طول، 4:20، 23.8 میلیون بازدید، و 571000 تعامل)

در توضیحات آگهی می پرسد: «چه چیزی فراتر از یک گوشی هوشمند سنتی نهفته است؟ بیایید دریابیم. این آیفون 14 پرو است.

6. همه ما مرده ایم | تری، رسمی | نتفلی،» توسط نتفلی، (طول ۲:۳۵، ۲۲.۶ میلیون بازدید، و ۵۱۸۰۰۰ تعامل)

آژانس خلاق پالایشگاه بود و آژانس رسانه ای داخلی. در توضیحات آگهی آمده است

«همه ما خواهیم مرد. امیدی نیست.» مدرسه به میدان جنگ خونین و دوستان ما به بدترین دشمنان تبدیل شد. چه ،ی زنده خواهد ماند؟»

7. صدف های دریایی سالی (گسترش یافته) | Big Game Commercial 2022 توسط Square،e (طول 1:07، 21.6 میلیون بازدید و 67600 تعامل)

آژانس رسانه ای داخلی بود. در توضیحات آگهی آمده است

«هرچیزی را که سالی می‌فروشد را در این برش گسترده از تبلیغات بازی بزرگ سال 2022 ما ببینید. با بازی زندایا در نقش سالی و روایت آندره 3000.

مهم ترین درسی که بازاریابان می توانند در سال 2023 اعمال کنند

با نگاهی به فهرست‌های YouTube از ویدیوهای پرطرفدار، برترین شورت‌ها و آگهی‌های برتر برای سال 2022، درسی متا وجود دارد که بازاریاب‌ها می‌توانند بیاموزند: one size این کار را می‌کند. نه من، همه

معیارهای مختلف هنگام اندازه گیری انواع مختلف ویدیو اهمیت دارند و انواع مختلف تبلیغات برای اه، بازاریابی مختلف بهتر هستند.

یا همانطور که ،یسی ها می گویند “، هایی برای دوره ها وجود دارد.”

اکنون، این درسی است که همه ما می‌تو،م آن را در سال 2023 و بعد از آن اعمال کنیم.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: /Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/top-7-youtube-videos-s،rts-ads-2022/474664/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است