این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 9 فوریه

2018: اکنون می تو،د با استفاده از لاگین گوگل یا فیس بوک وارد حساب Bing Webmaster Tools خود شوید.


جستجو در ع،: آزمایشگاه نوشابه گوگل، نردبان فرار و کیک کوچک

2022: قالب آگهی عمودی خاص فقط برای تبلیغ‌کنندگ، که مشتریان را در ایالات متحده هدف قرار می‌دهند در دسترس بود


Microsoft Ads تا پایان آوریل جایگزین CPC دستی با CPC پیشرفته می شود

2016: می‌تو،د به سرعت کارت‌های Graph دانش را که مستقیماً در نتایج جستجوی Google نشان می‌دهید ویرایش کنید.


[Updated] تبلیغات Bing تقریباً 2 روزه گزارش قطعی را تجربه می کند

2022: Google انتقال همه پیام‌ها را به رابط کنسول جستجوی جدید به پایان رساند.


گوگل دید بیشتری به ناشران اخبار محلی می دهد

2022: تبلیغات می تواند حدا،ر دارای سه نقطه باشد.


Google Ads API v10 اکنون در دسترس است

2021: مایکروسافت گفت eCPC باعث افزایش تبدیل و کاهش CPA می شود، اما برخی از تبلیغ کنندگان نگران از دست دادن کنترل هستند.


مطابقت عبارت به روز شده گوگل، کلمات کلیدی را ساده می کند و تبلیغ کنندگان را نگران می کند

همانطور که در آن زمان اشاره کردیم، چند ویژگی “خطرناک” وجود داشت. این راه‌اندازی عموماً با انتقادات شدیدی مواجه شد و Buzz به سرعت به یک کابوس حفظ حریم خصوصی تبدیل شد که تا زم، که Google دوباره شانس خود را با Google+‎ امتحان کرد، تا آ، عمر باقی خواهد ماند.

2007: Powerset حقوق فناوری جستجوی زبان طبیعی را از Xerox PARC به دست آورد که امیدوار بود در نهایت آن را به گوگل جدید تبدیل کند.


موسسان dMarc برنامه‌های صوتی Google AdSense را تنظیم می‌کنند

2009: آیا «جستجوی هم‌زمان» می‌تواند سلطه Google را مختل کند؟


جستجوی زنده چهارمین آگهی جستجو را به بالای نتایج بریت،ا اضافه می کند

2015: هم گوگل و هم اتحادیه اروپا مواضع معتبری در مورد اینکه آیا RTBF باید در سطح جه، اعمال شود، داشتند.


باگ «Anti-SafeSearch» Google را روشن می‌کند، نتایج ،و ارائه می‌کند

2008: از آنجایی که یاهو بسیار کم ارزش است.


22 پیوند برای پوشش در مورد سئو بحث ، نر است

2017: تقریباً 60٪ از صدا استفاده می ،د زیرا سریعتر یا راحت تر از تایپ ، بود.


بینگ برنامه جستجوی iOS را با روش‌های جدیدی برای ایجاد فهرست‌های ویدیویی و یافتن خانه‌های فروش به‌روزرس، می‌کند

2009: نقشه در لیست های خاصی جاسازی شده بود.


«مطالعه حضور جستجوی ،ده‌فروشی» فروشندگان محصولات آنلاین را در نتایج جستجو بسیار بهتر از ،ده‌فروشان سنتی نشان می‌دهد

در سال 2010، گوگل آ،ین تلاش خود را برای ایجاد یک شبکه اجتماعی و رقابت با فیس بوک و توییتر فاش کرد. و آن را Google Buzz نامیدند.

2010: موتورهای جستجو از بخش های پوشش ویژه و ویژگی های جستجوی خود رونمایی ،د


آیا گوگل تسلیم “معضل مبتکر” خواهد شد؟

2017: Snowbirds همچنین می تواند نتایج سریعی را برای شرایط برفی در استراحتگاه های اسکی ایالات متحده بدست آورد.


گوگل به نمایندگان رسمی جعبه های نمودار دانش اجازه می دهد تغییراتی را در نتایج جستجو پیشنهاد کنند

2018: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


کلیک‌های تبدیل‌شده AdWords برای همیشه در ماه مارس غروب می‌کند

2015: تبلیغات (معمولاً) دیگر تنظیم مجدد نمی شوند و در صورت تغییر معیارهای ردیابی به بازبینی تحریریه بازگردانده می شوند.


بحث در مورد اینکه آیا «حق فراموش شدن» باید در Google.com اعمال شود یا خیر

2011: این تغییر کمتر از هفت ماه طول کشید.


گوگل در سال 2012 به ازای هر کاربر اندروید 10 دلار درآمد خواهد داشت: گزارش

2021: تبلیغ‌کنندگان چه چیزهایی به دست می‌آوردند و چه چیزی را از دست می‌دادند، و چه کارهایی می‌توانستند برای آماده شدن برای عرضه انجام دهند.


Bing Webmaster Tools ویژگی ورود به سیستم اجتماعی را اضافه می کند

Buzz به دو ،صر اصلی گره خورده است – Gmail و تلفن همراه. اما آیا کاربران می خواهند که شبکه های اجتماعی به صندوق ورودی آنها حمله کند؟

2016: مهندسان گفتند که در حال کار بر روی یک اصلاح هستند و اطلاعات تاریخی از بین نرفته است.


رسمی: گوگل ادوردز “آدرس های اینترنتی ارتقا یافته” را برای پارامترهای ردیابی عرضه می کند

2009: مایکروسافت گفت که همان تغییر در نتایج ایالات متحده از زمان راه اندازی مثبت بوده است.


گوگل رابط کاربری پیشنهادات جستجوی بهینه شده را آزمایش می کند

2017: یک ابزار بازخورد در حال آزمایش محدود بود، با امید به راه اندازی آن در سراسر جهان.


داده ها: حجم جستجوی ماهانه گوگل به دلیل مزیت تلفن همراه، رقبا را از بین می برد

2009: گزارش شده است که گوگل مهندسان واجد شرایط را به ،وان بخشی از دستور کاهش تعداد کارمندان در سراسر هیئت مدیره ا،اج می کند.


گوگل نقشه های جدید را در نتایج جستجو آزمایش می کند

این ستون‌ها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرس، نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 6 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 8 فوریه >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-9-2-392916

2010: فیس بوک چهارمین دارایی وب ایالات متحده بود که بیشترین بازدید را داشت و گوگل و یاهو همچنان در صدر این لیست قرار دارند.


سوپر باول رکورد توییتر را برای رویداد ورزشی به ثبت رساند

2010: بیشتر رشد جستجو از طریق جستجوهای نوار ابزار حاصل شد که از نظر درآمد 35 درصد افزایش یافت.


بینگ، گوگل و یاهو برای بازی های المپیک زمست، 2010 آماده می شوند

2009: Google Google Suggest را رفتار پیش‌فرض برای کادر جستجوی اصلی قرار داد.


توییتر ا،اج مهندسی گوگل را فاش می کند؟

2022: گوگل بهبود سیستم های رتبه بندی خود را اعلام کرد تا به جستجوگران کمک کند تا داستان هایی را از «منابع خبری معتبر و مرتبط محلی» کشف کنند.


گوگل لیست های گلوله ای را در تبلیغات آزمایش می کند

2017: داده‌های Quantcast نشان می‌دهد که تبلیغات روز بازی افزایش تدریجی را در جستجوی مارک برای CPG ایجاد کرده است، تقریباً هیچ کدام برای مارک‌های B2B.


نظرسنجی: ال،ا پر استفاده ترین دستیار است، کورتانا دقیق ترین دستیار است

2022: موارد اضافی شامل در دسترس بودن عمومی برای کمپین‌های هوشمند و پشتیب، از کمپین‌های تبلیغات خدمات محلی در نسخه بتای باز بود.


Microsoft Advertising تبلیغات کروز را راه اندازی کرد

2013: جست و جوهای عجیب و غریبی که نباید مطابقت نداشت، گوگل را به یک موتور جستجوی ، تبدیل کرد.


کریگ سیلورستاین، اولین کارمند استخدام شده گوگل، استعفا داد

2009: ،ده فروشان آنلاین حضور پررنگی داشتند و بیش از 30 درصد از فهرست های نشان داده شده را نشان می دادند.


WSJ: یاهو قصد دارد پیشنهاد مایکروسافت را رد کند

2012: و هر دو بسیار از گوگل عقب ماندند.


Foursquare اصلاحات جستجوی بیشتری را برای برنامه های موبایل به ارمغان می آورد

2012: پس از حدود 14 سال در شرکت.


بینگ اکنون یک امتیاز کامل جلوتر از یاهو در اشتراک جستجو – comScore

2011: ارزش ،ب و کار تبلیغات موبایلی گوگل به صورت سالانه تقریباً یک میلیارد دلار بود. اما به سرعت در حال رشد بود.


comScore می‌گوید: معیارهای فیسبوک در سال 2010: غالب و همچنان در حال رشد

2017: با نسخه 6.11 جدید برنامه جستجوی بینگ در iOS، نتایج جستجوی «خانه برای فروش + کد پستی» فهرست املاک و مستغلات را برای کدهای پستی مشخص شده برگرداند.


Bing نتایج جستجوی آب و هوا را با نوار لغزنده تعاملی برای مشاهده پیش‌بینی‌ها در طول روز تازه می‌کند

2007: بنیانگذاران گوگل را به دلیل اختلاف نظر و دستمزد ، ،د.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

2010: رکورد جدید توییت در ث،ه (TPS) برای یک رویداد ورزشی ثبت شد: 4064.


درآمد سه ماهه چهارم IAC: رشد جستجو 3 درصد اما ضرر 1 میلیارد دلاری در Ask.com را به دنبال دارد

2007: فقط بخشی از پوشش.


مجوزهای Powerset Xerox PARC Natural Language Tech

Google Buzz راه اندازی شد

2012: می‌تو،د نتایج مکان‌ها را بر اساس چهار دسته فیلتر کنید: «من هنوز به آنجا نرفته‌ام». “من قبلاً بوده ام”؛ “دوستان من بوده اند”؛ “فوق العاده های Foursquare داشته باشید.”


گوگل: اکنون بهتر از سال 2000 هستیم. بسیار خوب، اجازه دهید آن را آزمایش کنیم!

عمیق تر حفاری کنید:


همچنین در این روز


منتظر پیام های بیشتری در کنسول جستجوی گوگل باشید

2017: گوگل احتمالاً بیش از 30 میلیارد جستجو در ماه در سراسر پلتفرم ها داشت.


به‌روزرس،: برندها با انتشار زودهنگام تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات واقعی Super Bowl، افزایش جستجوی بیشتری را تجربه ،د.

2011: او یک “کپسول زم،” از نتایج جستجویی را که در سال 2000 از فهرست گوگل ذخیره کرده بود با امروز مقایسه کرد تا نشان دهد گوگل چگونه از نظر هر،مه و کیفیت جستجو بهبود یافته است.


گوگل رنگ AdWords را از بنفش به زرد برمی گرداند

2017: وقتی اندازه‌گیری تبدیل به‌طور کامل انجام شود، معیار قدیمی کاملاً ناپدید می‌شود.


گوگل در حال آزمایش روش جدیدی برای گزارش پیشنهادات توهین آمیز تکمیل خودکار است

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است