استراتژی تبلیغات CTV برنده شما در سال 2023

مخاطبان B2B شما مملو از تماشاگران مشتاق تلویزیون هستند. در روزهای تلویزیون خطی، تقریباً غیرممکن (و بسیار گران قیمت) بود که آنها را به طور دقیق مورد هدف قرار داد، که به این م،ی بود که صفحه تلویزیون عملاً برای بازاریابان B2B ممنوع بود. اکنون، Connected TV با ریشه های دیجیتال و ارائه دهندگان داده های شخص ثالث که امکان هدف گیری دقیق مخاطبان B2B را فراهم می کند، وارد صحنه شده است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

حالا می‌تو،د با آن‌ها تماس بگیرید، خواه بعد از کار با تلویزیون واقعی استراحت کنند یا فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در آ، هفته پخش کنند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


با حضور بیشتر بیاموزید “در کار: درک مخاطبان B2B در تلویزیون متصل” ارائه شده توسط MNTN.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-your-winning-ctv-advertising-strategy-in-2023-389871

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است