YouTube تجزیه و تحلیل جدید و تصاویر کوچک سفارشی کوتاه را راه اندازی می کند


YouTube در آ،ین دور به‌روزرس،‌های خود برای سازندگان ویدیو، داده‌های تجزیه و تحلیل دقیق‌تری را راه‌اندازی می‌کند و سفارشی‌سازی تصاویر کوچک S،rts را فعال می‌کند.

داده‌های تحلیلی جدید به سازندگان تفکیک مش،ینی را که بر اساس نوع محتوا و اطلاعاتی درباره محتوایی که مخاطبانشان در قالب‌های مختلف تماشا می‌کنند به دست آورده‌اند، ارائه می‌دهد.

برای اولین بار، کانال‌ها می‌توانند ریز ع،‌ها را برای ویدیوهای S،rts سفارشی کنند، که پتانسیل افزایش کلیک و بازدید را دارد.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره همه به‌روزرس،‌های اخیر برای سازندگان ویدیوی YouTube آورده شده است.

به‌روزرس،‌های YouTube Analytics

مش،ین در هر نوع محتوا
یوتیوب یک ویژگی به Studio Analytics اضافه کرده است که به سازندگان اجازه می‌دهد تفکیک تعداد مش،ین به‌دست‌آمده برای انواع مختلف محتوا را مشاهده کنند.

پیش از این، یوتیوب فقط داده‌هایی را در مورد بازدیدها از هر نوع محتوا ارائه می‌کرد، نه مش،ین.

هدف افزودن این داده ها کمک به سازندگان در مقایسه عملکرد آپلودهای فرمت های مختلف است.

بازدیدها در هر نوع محتوا (اکنون در تلفن همراه)
YouTube اکنون به سازندگان اجازه می‌دهد تا داده‌های تحلیلی بازدیدها را بر اساس نوع محتوا در برنامه استودیو موبایل مشاهده کنند.

این باعث می‌شود سازندگان ببینند که مخاطبانشان با چه نوع محتوایی در قالب‌های مختلف درگیر هستند، راحت‌تر است.

برای دسترسی به این داده‌ها، سازندگان می‌توانند به برگه «مخاطب» رفته و ویدیوهایی را که مخاطبانشان تماشا می‌کنند بر اساس نوع محتوا فیلتر کنند.

هدف این به‌روزرس، این است که به سازندگان درک بهتری از عادات تماشای مخاطبان خود ارائه دهد و به آنها الهام دهد برای محتوا یا قالب‌های جدیدی که ممکن است قبلاً امتحان نکرده باشند.

برای مثال، سازنده‌ای که عمدتاً ویدیوهای معمولی را منتشر می‌کند، ممکن است از دیدن تعداد بازدیدهای S،rts و جریان‌های زنده آن‌ها متعجب شود.

تصاویر کوچک YouTube S،rts

یوتیوب می‌داند که تصاویر کوچک برای فیلم‌های کوتاه یک نگر، مهم برای سازندگان ویدیو است.

به ،وان اولین قدم برای اجازه دادن به سازندگان برای سفارشی ، ریز ع،ها برای S،rts، YouTube گزینه انتخاب فریم از S،rt را برای استفاده به ،وان تصویر کوچک هنگام آپلود یک ویدیو در Android معرفی می کند.

اگرچه به اندازه آپلود یک تصویر کوچک سفارشی به طور جداگانه کارآمد نیست، کاربران با فناوری می توانند راه هایی برای حل آن بیابند.

به ،وان مثال، می تو،د یک تصویر کوچک ثابت ایجاد کنید و قبل از آپلود آن را در یک S،rt ویرایش کنید.

حتی اگر تصویر فقط به طور خلاصه در ویدیو نشان داده شود، به سازندگان این امکان را می دهد که آن را به ،وان تصویر کوچک انتخاب کنند.

YouTube Analytics جدید را راه اندازی کرد &  ریز ع،های کوتاه سفارشیتصویر از: YouTube.com/CreatorInsider، ژانویه 2023.

تصاویر بندانگشتی برای YouTube S،rts در ،مت‌های زیر نمایش داده می‌شوند:

  • در صفحات کانال در تب S،rts
  • توصیه هایی در صفحه اصلی YouTube
  • در ویدیوهای فهرست شده در برگه اشتراک ها
  • نتایج جستجوی یوتیوب

تنها جایی که ع،‌های کوچک را نمی‌بینید، در فید S،rts است، که همچنان به پخش خودکار ویدیوها ادامه می‌دهد، زیرا کاربران انگشت خود را روی آن بکشند.

می‌تو،د با ضربه زدن روی نماد جدید و انتخاب خود، تصویر کوچک S،rts خود را در صفحه آپلود نهایی سفارشی کنید.

YouTube در حال کار بر روی بهبود این تجربه و آوردن آن به دستگاه های iOS است.


منبع: Creator Insider

تصویر ویژه: rafapress/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtube-launches-new-،ytics-custom-s،rts-thumbnails/476736/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است