Trade Desk پلتفرم جدید هوش مصنوعی برنامه ای را راه اندازی کرد


Trade Desk که به دلیل پلتفرم سمت تقاضا بسیار شناخته شده است، از ارتقای قابل توجهی در پلتفرم برنامه ای خود خبر داد.

به دنبال سرمایه گذاری چند ساله در هوش مصنوعی و حذف ، Google Open Bidding از DSP در سال 2022، پلتفرم هوش مصنوعی جدید Kokai در 8 ژوئن معرفی شد.

چه جدید با Kokai

جف گرین، بنیانگذار و مدیر عامل The Trade Desk خاطرنشان کرد که پلتفرم هوش مصنوعی شامل موارد زیر می شود:

  • اندازه گیری پیشرفته وقتی داده‌های مخاطب روشن می‌شود، داده‌های اندازه‌گیری ،ده‌فروشی اضافه‌شده از Albertsons Media Collective، Walgreens Advertising Group و غیره در دسترس قرار می‌گیرد.
  • نوآوری مشارکتی این شامل معیارهایی مانند شاخص ،ده فروشی و شاخص کیفیت تلویزیون برای اندازه‌گیری تجربیات و کارایی بین پلت‌فرم‌ها می‌شود.
  • یک رابط کاربری جدید ج، برنامه ای، طرحی بر اساس ج، تن،، در ماه های آینده ظاهر خواهد شد.
Trade Desk پلتفرم جدید هوش مصنوعی برنامه ای را راه اندازی کرداعتبار تصویر: Kokai.splashthat.com، YouTube.com، ژوئن 2023

علاوه بر این، Kokai یک پورتال شریک جدید دارد. پورتال این امکان را برای شرکای خود مانند ،ده فروشان، شبکه های تلویزیونی، ناشران، ارائه دهندگان داده و غیره آسان تر می کند تا توانایی های خود را با مشتریان تبلیغاتی ادغام کنند.

مزیت میز تجارت DSP

بنابراین، چرا در حال حاضر به The Trade Desk توجه کنید؟

بخشی از منحصر به فرد بودن کوکای این است که یادگیری الگوریتم چقدر پیشرفته است. در حال حاضر، در هر ث،ه به بیش از 13 میلیون نمایش تبلیغاتی دسترسی دارد. همچنین داده‌های شخص اول مشتری یا برند را دریافت می‌کند تا آگاهانه‌ترین تصمیمات ممکن را برای ،ید رسانه اتخاذ کند.

مشارکت با تقریباً 80 درصد از بزرگترین ،ده فروشان ایالات متحده به The Trade Desk در مقایسه با سایر DSPها مزیت رقابتی می دهد.

معیار جدید شاخص دسترسی کیفیت به بازاریابان کمک می‌کند که از کمپین‌های قیف بالا به مرتبط‌ترین مشتریان دسترسی پیدا کنند، چیزی که از لحاظ تاریخی برای تبلیغ‌کنندگان دشوار بوده است.

با ارائه معیار شاخص دسترسی به کیفیت، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند میزان موفقیت بالای قیف (TOF) را بهتر تعیین کنند، که می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی را بیشتر گسترش دهد.

در نهایت، ارتقاء Kokai شامل قابلیت‌های بهینه‌سازی هوش مصنوعی درجه یک است که سایر DSPها ارائه نمی‌دهند.

با پیش‌بینی عملکرد بهبودیافته، بازاریابان می‌توانند بدون اتکا به کوکی‌ها یا شناسه‌های دستگاه، نحوه اولویت‌بندی هزینه تبلیغات در هر کانال را درک کنند.

خلاصه

کوکای و راهکارهای هوش مصنوعی مربوطه آن در حال حاضر بخشی از پلتفرم موجود هستند، چه در حال حاضر در آزمایش آلفا یا بتا.

ارتقای پلتفرم ابزارهای بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان در فضای برنامه‌ریزی‌شده برای ادامه تکامل و نوآوری فراهم می‌کند.

میز تجارت قصد دارد تا ظرف 12 ماه آینده پیشنهادات خود را حتی بیشتر گسترش دهد تا دیوارهای سلطه گران فناوری بزرگ را بشکند.

اطلاعیه معرفی کامل محصول را تماشا کنید اینجا.


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/the-trade-desk-launches-new-programmatic-ai-platform/489656/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است