سازندگان TikTok راههای بیشتری برای بهینهسازی محتوای خود برای جستجوی کاربران دارند، به لطف افزایش قابل توجه در طول توضیحات ویدیو.
بر اساس اطلاعیه ای که برای کاربران ارسال شده است، TikTok طول توضیحات را از 300 کاراکتر به 2200 کاراکتر افزایش می دهد.
TikTok میگوید علاوه بر جستجوی بیشتر محتوا، از متن در توضیحات استفاده میکند تا تصمیم بگیرد کدام ویدیو را به کاربران توصیه کند.
مت ناوارا، تحلیلگر رسانه های اجتماعی، تصویری از پیامی که در مورد این تغییر دریافت کرده را به اشتراک می گذارد:
وای…! TikTok محدودیت شخصیت توصیف ویدیو را به 2200 کاراکتر افزایش داده است!
این برای سازندگان بسیار بزرگ و از نظر برنامههای TikTok برای تبدیل شدن به یک موتور جستجو بسیار بزرگ است pic.twitter.com/kGhnL97uUM
– مت ناوارا (@MattNavarra) 23 سپتامبر 2022
در این پیام آمده است:
اکنون میتو،د تا 2200 کاراکتر در توضیحات پستهای خود تایپ کنید: این به شما امکان میدهد جزئیات بیشتری را در مورد خلاقیتهای خود بیان کنید، آنچه را که ویدیوهایتان نشان میدهند را توصیف کنید، به شما این فرصت را میدهد که به مخاطبان خود نزدیکتر شوید، در عین حال تعامل بیشتری ایجاد کنید و در عین حال جستجوپذیرتر شوید. و بهتر است توسط TikTok به بینندگان توصیه شود.”
نسلهای جوانتر بهطور فزایندهای از TikTok به،وان یک موتور جستجو استفاده میکنند، و TikTok بیشتر به آن متمایل شده و به کاربران اجازه میدهد ویدیوهای خود را جستجوی دوستانهتر کنند.
من اولین بار در ژوئن در مورد این تغییر در رفتار جستجو نوشتم، زم، که TikTok شروع به اضافه ، پیوندهایی به نتایج جستجو در توضیحات ویدیو کرد.
دیدن: آیا TikTok می تواند یک موتور جستجو باشد؟ برای بسیاری از کاربران، از قبل چنین است
در ماه جولای، گوگل علناً اذعان کرد که TikTok و Instagram موتورهای جستجوی ترجیحی برای تعداد قابل توجهی از جوانان هستند.
پرابهاکار را،ان، معاون ارشد گوگل اظهار داشت:
«در مطالعات ما، تقریباً 40 درصد از جوانان، وقتی به دنبال مک، برای ناهار هستند، به Google Maps یا جستجو نمیروند، بلکه به TikTok یا اینستاگرام میروند.»
افزایش طول توضیحات ویدیو از 300 به 2200 کاراکتر به کاربران امکان می دهد ویدیوها را برای عبارات جستجوی بیشتر بهینه کنند.
به ،وان مثال، ،ب و کارهای محلی که خود را در TikTok بازاریابی می کنند، می توانند کلمات کلیدی بیشتری را در ارتباط با شهر و ایالت خود در نظر بگیرند.
این می تواند شانس آنها را برای یافتن سؤالی مانند “،ب و کارهای مستقل در مرکز شهر تورنتو” افزایش دهد. و آنها فضای زیادی برای اضافه ، متن توصیفی در مورد ویدیو خواهند داشت.
افزایش شخصیت همچنین به سازندگان اجازه می دهد تا زمینه بیشتری را به آنچه مردم در یک ویدیو می بینند اضافه کنند.
سازندگان اغلب جزئیات بیشتری را از طریق زیرنویسهای درون ویدیویی ارائه میکنند، اما این متن برای موتورهای جستجو مفید نیست.
فراموش نکنیم که گوگل ویدیوهای TikTok را ایند، می کند. نوشتن توضیحات دقیق می تواند ویدیوها را در موتورهای جستجوی سنتی و TikTok قابل کشف تر کند.
جالب است که ببینیم سازندگان با هزاران کاراکتر دیگر در توضیحات ویدیویی چه کاری را انتخاب می کنند.
آیا سازندگان منطقه توضیحات را با کلمات کلیدی پر می کنند، مانند روزهای اولیه سئو؟
آیا مانند افرادی که قبلاً در اینستاگرام انجام می دادند، منطقه توضیحات را با هشتگ اسپم می کنند؟
برخی آزمایشها برای یادگیری آنچه برای جستجوی TikTok کار میکند ضروری است، بنابراین ممکن است همه موارد بالا را ببینیم.
سئوی TikTok حوزهای است که با گسترش طول کاراکتر به افراد بیشتری توجه خود را حفظ خواهم کرد.
تصویر ویژه: د،ل کنستانته/شاتراستاک
منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-increases-length-of-video-descriptions/465926/