TikTok با خرید زنده در ایالات متحده به جلو حرکت می کند


با وجود راه‌اندازی ناموفق در تابستان امسال، TikTok با برنامه‌هایی برای راه‌اندازی ،ید زنده در ایالات متحده پیش می‌رود.

فایننشال تایمز گزارش می دهد که TikTok آماده می شود تا ،ید زنده را پیش از فصل تعطیلات با چندین برند بزرگ راه اندازی کند.

،ید زنده جریان‌های زنده TikTok را با تجارت الکترونیک ،یب می‌کند تا بینندگان بتوانند محصولات را بدون ، برنامه ،یداری کنند.

به آن مانند QVC برای عصر رسانه های اجتماعی فکر کنید.

،ید زنده تجارت الکترونیک را در بازارهای آسیایی متحول می کند، اما در غرب با مشکل رو به رو می شود.

در ماه ژوئیه، TikTok ،ید زنده در بریت،ا را پس از اینکه نتوانست انتظارات را برآورده کند، کنار گذاشت.

عرضه در ایالات متحده دومین باری است که TikTok سعی در راه اندازی ،ید زنده در خارج از آسیا دارد. با این حال، این بار متفاوت خواهد بود، زیرا TikTok به تنهایی این کار را انجام نمی دهد.

TikTok قرار است با TalkS،pLive مستقر در لس آنجلس شریک شود تا ،ید زنده را به ایالات متحده بیاورد.

TalkS،pLive دارای چهار سال تجربه در اجرای جریان های ،ید و زیرساخت های لازم برای زنده ، چشم انداز TikTok است.

فایننشال تایمز گزارش می دهد که TikTok و TalkS،pLive هنوز در حال نهایی ، ترتیبات هستند و هیچ قراردادی امضا نشده است. به همین دلیل است که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی وجود ندارد.

انگیزه قابل توجهی برای موفقیت TikTok در ،ید زنده وجود دارد، به همین دلیل است که می بینیم این شرکت همچنان به تلاش خود ادامه می دهد.

در حالی که برندها و اینفلوئنسرها از فروش کالا درآمد ،ب می کنند، TikTok با هر ،ید پورسانت دریافت می کند. قمار بر روی ،ید زنده پتانسیل پرداخت سود سهام را دارد.

،ید زنده یک موفقیت بزرگ در چین است، جایی که فروش سالانه آن صدها میلیارد است، اگرچه مصرف کنندگان غربی به آن واکنش مشابهی نشان نداده اند.

متا در حال یادگیری این موضوع است، زیرا ،ید زنده فیس بوک را در ابتدای اکتبر تعطیل کرد و گفت که عادات تماشای مصرف کنندگان به سمت ویدیوهای کوتاه تغییر می کند.

TikTok در حال حاضر بازار ویدئوهای کوتاه مدت را قفل کرده است. حالا می خواهد در ،ید زنده پیشتاز باشد.

با وجود نداشتن رقبای ثابت برای ،ید زنده در رسانه های اجتماعی، شاید زمان بهتری برای حرکت TikTok به بازار ایالات متحده وجود نداشته باشد.

باید دید که این چه م،ایی برای مشاغل دارد. ما نمی د،م که آیا ،ید زنده TikTok برای همه مشاغل علاقه مند آزاد خواهد بود یا فقط مارک های محدود.

احتمالاً زم، که TikTok جزئیات را نهایی کرده و اعلامیه رسمی ارائه کند، اطلاعات بیشتری ،ب خواهیم کرد.


منابع: فایننشال تایمز (1، 2، 3) متا

تصویر ویژه: Chaay_Tee/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-moves-forward-with-live-s،pping-in-us/466881/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است