شیرجه عمیق. رسمی TikTok را بخو،د وبلاگ برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کتابخانه شفافیت تبلیغات خود پست کنید.
TikTok کتابخانه شفافیت تبلیغات را راه اندازی کرد
آنچه TikTok گفت. TikTok از راه اندازی کتابخانه شفافیت تبلیغات خود در وبلاگ رسمی خود خبر داد. یک سخنگوی گفت:
- ما یک نسخه اولیه از کتابخانه محتوای تجاری را با محققان و جامعه مدنی آزمایش کردیم تا در چند ماه گذشته قبل از اینکه آن را به طور گسترده در دسترس قرار دهیم، بازخورد جمع آوری کنیم.
- «از آزمایشها و ورودیهای کارشناسان، توانایی انجام جستجوهای دقیق، پارامترهای هدفگیری بیشتر و کیفیت دادهها را در میان سایر بهروزرس،ها اضافه کردهایم».
- ما به بازخورد در مورد جایی که میتو،م هر دو API را بهبود ببخشیم، ارزش قائلیم. ما به پاسخگویی با بهروزرس،ها برای حمایت بهتر از تحقیقات مستقل و شفافیت در TikTok ادامه خواهیم داد.»
TikTok یک کتابخانه محتوای تجاری راه اندازی کرده است تا شفافیت تبلیغات پولی خود را ارائه دهد.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.