TikTok محبوبیت خود را به عنوان موتور جستجوی تجارت الکترونیک از دست می دهد
کاهش سالانه TikTok. پس از رسیدن به اوج جدید در سال 2022، CivicScience به “افت شدید” TikTok در میان نسلهای جوان در این سال اشاره کرد:
از اوت 2022 تا ژوئن 2023، استفاده از 18٪ به 11٪ در بین نسل Z (18-24) و از 10٪ به 5٪ در بین نسل جوان هزاره (25-34) کاهش یافت.
در مورد مطالعه علم مدنی مطالعه از ،یداران آنلاین ایالات متحده پرسید: “هنگام ،ید آنلاین یک محصول، معمولاً از کجا برای جستجو و تحقیق محصول شروع می کنید؟” سپس 5638 پاسخ دریافت شده بین 6 و 26 ژوئن را با 4643 پاسخ از آگوست 2022 مقایسه کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. این آ،ین شواهدی است که نشان می دهد آمازون پلتفرمی است که برندهای ،ده فروشی باید به آن توجه کنند. در حالی که TikTok قصد دارد یک تجارت الکترونیکی با دلار 20 میلیارد دلار ایجاد کند، ایالات متحده هنوز عامل مهمی نخواهد بود – و ممکن است هرگز نباشد. صرف نظر از این، بودجه بازاریابی و تبلیغات همچنان کاربران را دنبال خواهد کرد. اما در نهایت به این بستگی دارد که آیا TikTok یک پلت فرم موثر برای برند شما است یا خیر.
زمینه اضافی این نتایج مشابه نظرسنجی دیگری در ایالات متحده است که ما در آمازون گزارش دادیم که گوگل را به ،وان نقطه شروع جستجوی محصول ش،ت می دهد. این نظرسنجی نشان داد که 38 درصد از ،یداران شروع به جستجوی محصول در آمازون ،د، در حالی که 35 درصد شروع به جستجو در گوگل ،د.
CivicScience خاطرنشان کرد: ا،ر افرادی که جستجوی محصول خود را در TikTok، Instagram یا Reddit شروع میکنند، بین 18 تا 34 سال سن دارند.
آمازون و گوگل حکومت می کنند. به طور کلی، نقطه شروع جستجوی محصول در میان ،یداران آنلاین آمازون (49 درصد افزایش نسبت به 46 درصد در سال 2022) و پس از آن گوگل (34 درصد کاهش نسبت به 35 درصد در سال 2022) است.
طبق یک مطالعه CivicScience، تعداد کمتری از بزرگسالان آمریکایی نسبت به یک سال قبل جستجوی محصول خود را در TikTok آغاز می کنند.
آمازون همچنین محبوبیت خود را در میان گروه های سنی جوانتر نسبت به سال گذشته افزایش داد: