تبلیغکنندگان چقدر باید به سازندگان بپردازند؟ پاداش ها از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت خواهد بود زیرا عوامل متغیر متعددی در نظر گرفته می شوند، مانند:
- بازدیدهای ویدیویی واجد شرایط
- کلیک می کند.
- تبدیل ها
با این حال، سازندگان از ثبت نام در این ویژگی فقط از نظر مالی سود نخواهند برد. پس از ثبت نام در چالش خلاق TikTok، آنها همچنین به تعدادی از منابع غنی از جمله گروه اختصاصی Creator Community و یک برنامه مربی برای ارتباط با سایر سازندگان دسترسی خواهند داشت.
TikTok در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که تبلیغکنندگان و سازندگان را به روشی سودمند مالی برای هر دو طرف به هم متصل میکند.
قو،ن. سازندگان محتوا که مایل به شرکت در چالش خلاق TikTok هستند، باید قو،ن و مقررات خاصی را که توسط پلتفرم تعیین شده است، رعایت کنند:
- خالق باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.
- سازنده همچنین باید یک حساب مستقر در ایالات متحده داشته باشد.
- Creator باید حداقل 50000 دنبال کننده TikTok داشته باشد.
- همه ویدیوهای ارسال شده برای چالش خلاق TikTok باید از پلتفرم پیروی کنند دستورالعمل های انجمن.
- ویدیوها باید با کیفیت بالا، ویرایش شده و محتوای اصلی باشند.
چگونه کار می کند. چالش خلاق TikTok یک ویژگی درون برنامه ای است که سازندگان باید در آن ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، آنها به خلاصه های ارسال شده توسط بازاریابان دسترسی خواهند داشت که باید شامل جزئیات، قو،ن و ا،امات است، پاداش باشد.
TikTok چه گفته است؟ TikTok از طریق بی،ه ای که در دیجیتال خود منتشر شده است توضیح داد اتاق خبر که هدف چالش خلاق TikTok کمک به همه طرفهای درگیر است – با این حال، ابتکار عمل در حال حاضر به ،وان یک آزمایش باقی مانده است که هنوز در دست بررسی است:
- “چالش خلاق TikTok در حال حاضر در حال آزمایش است زیرا ما این راه حل جدید را با مارک های منتخب بررسی می کنیم.”
- “ما به گوش دادن به بازخوردهای انجمن خود برای توسعه بیشتر برنامه ادامه خواهیم داد و همچنان به آسانتر ، تبلیغات و ،ب نتایج در TikTok ادامه میدهیم. ما متعهد هستیم که با جامعه خود همکاری کنیم تا ویژگیهای جدیدی را ارائه دهیم که تجربه TikTok را غنی میکند و مشتاقانه منتظر ادامه این سفر با چالش خلاق TikTok باشید.”
- «چالش خلاق TikTok به برندها محتوای خلاقانه معتبر، با کارایی بالا و استفاده آسان در مقیاس ارائه می دهد تا به کمپین های تبلیغاتی عملکرد آنها کمک کند.»
- با ایجاد یک چالش خلاقانه در پلتفرم، به تبلیغکنندگان تا 30 آگهی تبلیغاتی ظرف 10 روز داده میشود که بهطور خاص برای مخاطبان TikTok ایجاد شدهاند که توسط سازندگ، که واقعاً جامعه را درک میکنند، ایجاد شدهاند.»
در اینجا یک تفکیک گام به گام از اتفاقات بعدی است:
- اگر سازندگان علاقه مند به درخواست برای یک بازاریاب مختصر هستند، باید یک ورودی ویدیویی ارسال کنند که شرایط مشخص شده در آگهی را برآورده کند.
- برای هر کوتاه، تبلیغکنندگان حدا،ر 30 آگهی تبلیغاتی را ظرف 10 روز دریافت خواهند کرد.
- اگر تبلیغکنندگان بخواهند از سازندگان بازبینی یا اصلاح بخواهند، میتوانند به آنها اطلاع دهند.
- اگر ورودی نهایی چراغ سبز نشان داده شود، ویدئوهای تایید شده به ،وان تبلیغات در فید For You اجرا می شوند.
- ویدیوها در نمایه سازنده نمایش داده نمی شوند.
- سازندگان میتوانند عملکرد ارسالیهای خود را در ویژگی درونبرنامه، از جمله بازدیدها و درآمد ماهانه، ردیابی کنند.
@tiktoknewsroom ⭐️چالش خلاق TikTok⭐️ راهی جدید برای سازندگان برای همکاری با برندها با آزادی خلاقانه کامل! ما هیجانزده هستیم که از طریق این ویژگی جدید درونبرنامه، به شناسایی و پاداش دادن به سازندگان برای خلاقیتشان ادامه دهیم.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان به اینفلوئنسرهایی با فالوورهای از قبل ثابت شده و درک عمیقی از مخاطبان TikTok دسترسی خواهند داشت. نه تنها این نوع همکاری به طور بالقوه به برندها بینش بهتری نسبت به مخاطبان هدفشان میدهد که میتواند منجر به تعامل بیشتر شود، بلکه هزینهای که آنها باید بپردازند به عملکرد تبلیغات بستگی دارد که ریسک مالی را کاهش میدهد.
شیرجه عمیق. برای ،ب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ،ب درآمد یا جمعآوری جوایز در TikTok از جمله سریالها، برنامه خلاقیت بتا، Pulse و اشتراک LIVE، از پلتفرم این پلتفرم دیدن کنید. پورتال سازندگان.
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-creative-challenge-creators-marketers-428768
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.