چرا حالا؟ بازاریابان مشتاق هستند مطمئن شوند که برندهایشان یکی از اولین ،، است که صدا و هویت خود را در Threads تثبیت می کند، در حالی که هنوز یکی از محبوب ترین برنامه های اجتماعی در جهان است.
بیش از 100 میلیون نفر در هفته اول آن در Threads ثبت نام ،د و بازاریابان ناامید هستند که در حالی که هنوز در حال ترند است، به مؤثرترین روش ممکن به کاربران دسترسی پیدا کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. متا منتظر است تا Threads قبل از فروش فضای تبلیغاتی به حجم بحر، برسد، که برای برندهایی که میخواهند یکی از اولینهایی باشند که در سریعترین رشد اپلیکیشن اجتماعی در جهان تبلیغ میکنند، کمی ناامیدکننده است. با در نظر گرفتن این موضوع، فرصتهای تبلیغاتی پولی میتواند راهی مؤثر برای برندها باشد تا در عین حال، به روشی فراتر از ایجاد پستهای ارگ،ک، با مخاطبان Threads ارتباط برقرار کنند.
شیرجه عمیق. راهنمای سؤالات متداول Threads ما را برای مروری عمیق تر از پلتفرم جدید بخو،د.