Substack با ویژگی جدید چت، اهداف خود را در توییتر تنظیم می کند


Substack راه اندازی شده است زیرپشته چتیک ویژگی بحث و گفتگو است که به نویسندگان اجازه می دهد مستقیماً از طریق یک برنامه تلفن همراه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

این حرکت Substack را به ،وان یک رقیب مستقیم برای توییتر قرار می دهد، که در پی ،ید ایلان ماسک و متعاقبا ا،اج مدیران ارشد، دچار آشفتگی می شود.

انتشار Substack Chat تنها چند روز پس از شروع آشکار این شرکت انجام شد هدف قرار دادن کاربران توییتر.

ویژگی جدید به ایجاد انجمن بدون پلتفرم های خارجی اجازه می دهد

Substack Chat که قصد دارد به سازندگان کمک کند تا جامعه حمایتی را پرورش دهند، به دنبال رفع نیازی است که شرکت مستقر در سانفرانسیسکو در پیشنهادات خود مشاهده کرده است.

زیرپشته در الف می گوید پست وبلاگ:

«از آنجایی که کیفیت نوشتن در Substack شکوفا شد و بخش‌های نظرات با بحث‌های هوشمندانه روشن شد، جوامع مش،ین شروع به شکل‌گیری ،د. برخی از نویسندگان مبتکر امور را به دست گرفته‌اند و ادغام‌های Discord، Slack و Telegram را هک کرده‌اند تا جوامع حامیان خود را پرورش دهند.”

انتشار این ویژگی جدید انتخاب، عملکرد چت مورد نظر را بدون نیاز به پلتفرم های شخص ثالث فراهم می کند. در عوض، سازندگان خبرنامه می‌توانند بحث‌ها را از صفحه تنظیمات یا برنامه iOS خود شروع کنند.

این برنامه که بیشتر شبیه یک برنامه چت سنتی به جای ج، زم، پیمایش برای خواندن طراحی شده است، به دنبال تسهیل بحث های طبیعی است و در عین حال نویسندگان را در کنترل موضوعات و لحن خود نگه می دارد.

نقش توئیتر ماسک در ایجاد عدم قطعیت

توییتر از زمان پیدایش خود یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب برای تولیدکنندگان محتوا بوده است، اما تصاحب اخیر آن توسط ماسک باعث شده بسیاری از کاربران در مورد آینده آن نامطمئن باشند.

شرکت است گفته می شود که دچار درگیری داخلی شده است همانطور که کارکنان خود را برای ا،اج گسترده آماده می کنند. علاوه بر این، کارکنان ادعا می کنند که تحت فشار بیشتری قرار گرفته اند زیرا ماسک شرکت را به سمت یک مدل اشتراک پولی سوق می دهد.

با توجه به یک مقاله در The Verge، مدیرعامل تسلا و اسپیس ای، می خواهد قیمت توییتر آبی را از 4.99 دلار در ماه به 19.99 دلار در ماه افزایش دهد.

علاوه بر دسترسی زودهنگام کاربران به ویژگی ها، افزایش قیمت شامل تأیید نیز می شود. بر اساس گزارش ها، هر،ی که نسخه اشتراک جدید را انتخاب نکند، علامت آبی رنگ خود را از دست خواهد داد.

به نظر می‌رسد کاربران و تبلیغ‌کنندگان توییتر رویکردی انتظاری برای این پلتفرم دارند، به‌ویژه در مورد تعدیل محتوا. این به دنبال یک افزایش 500 درصدی در توییت هایی با استفاده از توهین های نژادی پس از اولین آ، هفته ماسک به ،وان مالک سایت رسانه های اجتماعی.

سایر شرکت هایی که به دنبال رقابت با توییتر هستند

جک دورسی بنیانگذار و مدیر عامل سابق توییتر نیز از برنامه های خود برای رقابت با توییتر رونمایی کرده است. Bluesky Social، شرکت جدید او، در حال حاضر آزمایش کننده های بتا را برای پلتفرمی می پذیرد که قصد دارد به کاربران کنترل بیشتری بر روی الگوریتم خود از طریق آنچه که آن نامیده می شود، بدهد. پروتکل AT.

ماستودونرقیب غیرمتمرکز توییتر، بیش از 230000 کاربر جدید را به دنبال ،ید ماسک دید.


تصویر ویژه: Rawpixel.com/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/substack-chat/470157/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است