SEO Chatter برجسته در شما می توانید پیدا کنید – SEO Chatter

همانطور که در مقاله ذکر کردم، برای سازگاری با GA4 می تو،د سه کار انجام دهید:

  • روی نرخ تعامل تمرکز کنید، نه نرخ پرش. معیار نرخ تعامل در ا،ر گزارش‌های GA4 جایگزین معیار نرخ پرش شده است.
  • رویدادها را پیکربندی کنید و اه، را دنبال کنید. GA4 از یک مدل گزارش‌دهی مبتنی بر رویداد استفاده می‌کند که هر تعامل کاربر در سایت شما را به‌،وان رویدادی مانند بارگیری صفحه اولیه، عمق اسکرول، بازدیدهای ویدیویی و کلیک‌های پیوند ثبت می‌کند.
  • GA4 را با کنسول جستجوی گوگل (GSC) ادغام کنید. این به شما امکان می‌دهد تا به طور مستقیم از داشبورد GA4 نحوه تأثیر کمپین‌های جستجوی ارگ،ک بر سایت شما در Google را تجزیه و تحلیل کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.

منبع: https://seochatter.com/seo-chatter-featured-on-you-can-be-found/شما می تو،د کل مقاله را اینجا بخو،د: چگونه با Google Analytics 4 (GA4) سازگار شویم – 14 بازاریاب دیجیتال نکات خود را به اشتراک می گذارند

سوال این پست جمع بندی این بود: «سه نکته اصلی شما برای بازاریابان دیجیتال که باید به طور مؤثر با معرفی Google Analytics 4 (GA4) سازگار شوند، چیست؟»

ارائه بهترین نکات سئو …

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد نکات G4، مقاله کامل را بررسی کنید. در داخل، توصیه‌هایی از سایر کارشناسان سئو و بازاریابان دیجیتال نیز خواهید یافت که می‌توانند به شما کمک کنند از ابزار جدید GA4 بیشترین بهره را ببرید.

این هفته، SEO Chatter در یک جمع بندی تخصصی توسط You Can Be Found، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و شریک معتبر گوگل، نمایش داده شد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید