بنابراین، اتفاقات زیادی افتاده است. اما هنوز چالشهای زیادی برای جستجو و سئو (علاوه بر رسانههای اجتماعی و Gen Z) وجود دارد. تمایز عبارات و اسامی مبهم برای موتورهای جستجو و کاربران دشوار است. و آنها می توانند بهینه سازی محتوا برای جستجو را واقعا سخت کنند.
در اینجا یک مثال است. بیش از یک Joost de Valk در جهان وجود دارد (ما در واقع 3 مورد دیگر را غیر از یکی که می شناسیم پیدا کردیم). با اجرای طرحواره خوب، موتورهای جستجو می توانند تفاوت بین هر یک از این افراد را تشخیص دهند. در آینده، Google حتی میتواند به جستجوهای دیگر شما نگاه کند تا حدس بزند که به دنبال کدام Joost هستید. مرتب، ها؟
جستجو به کجا می رود؟
اگر، و چه زم،، موجودیتها نقش محوریتری در جستجو دارند، داشتن محتوایی که به تمام حقایق و موجودیتهای مرتبط با موضوع شما اشاره میکند ممکن است راهگشا باشد. این می تواند موردی برای بهینه سازی با زمینه بیشتر از بهینه سازی با کلمات کلیدی باشد. و البته برخی چیزها هرگز تغییر نخواهند کرد. نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت یکی از آنهاست — حتی اگر آن محتوا را برای TikTok می سازید.
امی یک مدیر محتوا در Yoast است. او از نوشتن در مورد سئو و بازاریابی دیجیتال لذت می برد و به خصوص علاقه مند است که محتوا چگونه می تواند اعتماد ایجاد کند.