همچنین به طور خلاصه در مورد Google Discover ORM صحبت کردیم.
شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
بحث انجمن در یوتیوب.
منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-216-35029.html
آنها به این دادهها نگاه ،د تا هدف جستجوگران را در مورد درخواستهای مشتری خود ترسیم کنند. آنها می توانند ال،ایی را پیدا کنند که در آن مقالات بلومبرگ جایگزین مقالات فوربس شود. همچنین در Google Local به پرسش و پاسخ گوگل اشاره کردیم. همچنین کنسول جستجوی گوگل برای داده ها و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. او با جمعآوری جستجوی Google به پانل دانش، قطعههای برجسته، سایر ویژگیهای جستجو نگاه میکند.
مردم اغلب در مورد شهرت آنلاین خود به ،وان اطلاعاتی که می خواهند منتشر کنند فکر می کنند، اما نباید این کار را انجام دهند. اما ویژگیهای جستجویی وجود دارد، مانند اینکه مردم نیز میپرسند و چیزهایی که Google در آنجا نشان میدهد باید در بالای آنها باشید. بنابراین آنها بسیاری از نتایجی که از افراد درخواست میکنند و سایر ویژگیها را تجزیه و تحلیل میکنند.
در بخش اول، ما در مورد اینکه سم مایکلسون کیست و تکنیک های توسعه ،ب و کار او صحبت کردیم. در بخش دوم، ما به نرم افزار CRM و نحوه استفاده از آن، از جمله نگاهی به یک نرم افزار جدید برای مدیریت شریک، پرداختیم. سپس در ،مت سوم به قیمت گذاری خدمات شما می پردازیم و در ،مت چهارم در مورد منابع انس، صحبت می کنیم. در ،مت پنجم، ما در مورد به روز رس، الگوریتم گوگل صحبت می کنیم، و اکنون بیشتر در مورد هدف و ویژگی های جستجو صحبت می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سام مایکلسون، مراجعه کنید پنج بلوک و او را پیدا کنید لینکدین است.