چرا ما اهمیت می دهیم. پینترست دارای بیش از 450 میلیون کاربر است و این پلتفرم در بین ،ن و جمعیت جوانتر محبوبیت خاصی دارد. فرمت تبلیغاتی جدید به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا موقعیت اصلی را در صفحه جستجو اشغال کنند، که یکی از ویژگیهای کلیدی برنامه است. علاوه بر این، تاکید Pinterest بر محتوای ویدیویی با کیفیت بالا با روند افزایش تقاضا برای تبلیغات ویدیویی مطابقت دارد.
Pinterest در حال آزمایش یک فرمت جدید تبلیغات ویدیویی ممتاز است
منبع: https://searchengineland.com/pinterest-is-experimenting-a-new-premium-video-ad-format-393867
پینترست در تماس درآمد سه ماهه چهارم خود در ماه قبل اعلام کرد که عرضه محتوای ویدیویی خود را 30 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داده است. این شرکت خاطرنشان کرد که ارائه محتوای با کیفیت بالا باعث افزایش تعامل کاربران، به ویژه در میان ژنرال Z می شود.
سپس کاربران پینترست میتوانند توصیههای محصول ،دهفروش را مشاهده کنند، اقلام اضافی را جستجو کنند، آنها را به سبد ،ید خود اضافه کنند و ،ید را تکمیل کنند، درست مانند زم، که مستقیماً از وبسایت Kohl بازدید می،د.

یکی از سخنگویان گفت: «ما دائماً به دنبال راههایی برای تبلیغکنندگان هستیم تا به افرادی که با هدف تجاری به پینترست میآیند دسترسی پیدا کنند. “در حالی که ما به ساخت مجموعه ای از محصولات برای ارتقای عملکرد در تمام قیف ادامه می دهیم، در حال بررسی یک ویژگی جدید ،ید هستیم که یک نام تجاری را در یک مکان ممتاز و انحصاری جدید به نمایش می گذارد.”
پینترست نگفت چه زم، قالب تبلیغات جدید به صورت گسترده تر در دسترس خواهد بود.
Pinterest در حال حاضر در حال انجام آزمایش آلفای یک پیشنهاد تبلیغاتی جدید است که شرکتها را قادر میسازد از مکان برجستهتری در اپلیکیشن موبایل به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
چگونه کار می کند. به ،وان یک آزمایش آلفا، قیمت آگهی در حال حاضر در دسترس نیست زیرا ممکن است قبل از انتشار گسترده تر تغییر کند. Pinterest احتمالاً برندها و انواع خلاقانه خاصی را برای این ویژگی انتخاب خواهد کرد. علاوه بر این، همه تبلیغات از فرمت ویدئویی با حدا،ر عرض Pinterest استفاده می کنند.
تست اولیه آ،ین نسخه از برنامه تلفن همراه Pinterest دارای سبک تبلیغاتی جدید با تبلیغات Kohl است. این تبلیغ شامل یک ویدیوی کوتاه با متن روی هم رفته و دکمه ای است که کاربران را به وب سایت Kohl هدایت می کند که در برنامه Pinterest باز می شود، نه یک برگه جداگانه.
فرمت جدید که نام آزمایشی آن را تبلیغ «Premiere S،light» گذاشته است، به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا به مدت 24 ساعت به یک مکان برتر در صفحه جستجوی برنامه Pinterest دسترسی داشته باشند. در نتیجه، آنها می توانند به کاربران Pinterest دسترسی پیدا کنند در حالی که از یکی از ویژگی های مهم برنامه استفاده می کنند: جستجو برای پین ها، الهامات و مفاهیم.
همگام شدن با تقاضا. در سالهای اخیر، پینترست با افزایش تقاضا برای محتوای ویدیویی از سوی تبلیغکنندگان و کاربران سازگار شده است. این شرکت که در ابتدا پلتفرمی برای اشتراکگذاری مجموعههای مبتنی بر تصویر بود، با معرفی Idea Pins در سال 2021 به سمت ویدیو رفت، که تجربهای شبیه به TikTok را در اختیار سازندگان قرار میدهد. در سال 2022، این پلتفرم به بازاریابان اجازه داد تا پین های ایده خود را به تبلیغات تبدیل کنند. علاوه بر این، Pinterest امسال با همکاری با Condé Nast، پیشنهادات ویدئویی کوتاه خود را برای تولید 160 ویدیوی انحصاری برای سایت با برندهای برتر مانند Vogue و Architectural Digest گسترش داد.
آنچه پینترست می گوید.