Performance Max مایکروسافت اکنون در نسخه بتا باز است

Performance Max مایکروسافت اکنون در نسخه بتا باز است. بازاریابان منتخب اکنون می توانند به موجودی کامل آن دسترسی داشته باشند و تبلیغات را در سراسر شبکه خود ارائه دهند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/microsoft-performance-max-open-beta-429584

مایکروسافت چه گفته است؟ لورن تالودی، مدیر بازاریابی محصول و رهبر اتوماسیون مایکروسافت، به Search Engine Land گفت:

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. Performance Max مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که هدف آن ساده‌سازی حجم کاری بازاریاب‌ها و بازگرداندن زمان برای تمرکز بر خلاقیت و کمک به آنها برای دستیابی به مخاطبان ناشناخته است. امکان کار مستقیم با مایکروسافت در کمپین‌های Performance Max نیز به تبلیغ‌کنندگان شفافیت و جزئیات بیشتری در سطح دارایی گزارش‌دهی می‌دهد.

مراحل بعدی مایکروسافت اکنون به دنبال آن است که محصول Performance Max خود را در دسترس عموم قرار دهد و به ساخت ویژگی های بیشتر ادامه دهد. این شامل:


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

چه طور باید شروع کرد. ایجاد کمپین با Microsoft Performance Max شامل پنج مرحله است:

  1. ردیابی تبدیل مایکروسافت را تنظیم کنید: در حالی که اگر قبلاً از Performance Max در آنجا استفاده می‌کنید، واردات Google راهی عالی برای شروع است، باید مطمئن شوید که ردیابی تبدیل با مایکروسافت نیز به ،وان یک ا،ام تنظیم شده است. این را می توان از طریق UET یا با اه، تبدیل آفلاین انجام داد. این باید همیشه اولین راه‌اندازی باشد و مایکروسافت توصیه می‌کند مطمئن شوید که اه، من، را تنظیم کرده‌اید.
  2. تنظیم بودجه و استراتژی پیشنهاد: با به حدا،ر رساندن تبدیل ها در چارچوب بازده هدف اختیاری هدف هزینه تبلیغات، می تو،د مقادیر تبدیل را با اه، CPA هدف اختیاری تنظیم و به حدا،ر برس،د.
  3. گسترش URL نهایی: مایکروسافت توصیه می‌کند این تنظیم را روشن کنید زیرا به مشتریان کمک می‌کند به مرتبط‌ترین صفحه فرود هدایت شوند. همچنین به مایکروسافت این امکان را می دهد تا بر اساس آنچه که در صفحات فرود به خوبی کار می کند، دارایی های اضافی ایجاد کند.
  4. اضافه ، دارایی: در مرحله بعد، باید متن، تصاویر را اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که فروشگاه برند آنها در هنگام استفاده از Merchant Center با مایکروسافت راه اندازی شده است.
  5. سیگنال های مخاطب: این به مایکروسافت در مورد هدف‌یابی پیش‌بینی‌کننده کمک می‌کند، که به ،ه خود می‌تواند به شما در دستیابی به مخاطبان هدفتان کمک کند.
ج، زم،. مایکروسافت از پاییز سال گذشته روی ایجاد برنامه Performance Max خود کار می کند و قبلاً نتایج مثبتی را دیده است:

  • سپتامبر 2022: وارد ، کمپین های Google PMAX با استفاده از Merchant Center – با استقبال بیشتر تبلیغ کنندگان از محصول PMAX در Google، مایکروسافت می خواست این تقاضا را جذب کند و تجربه برابری داشته باشد و بنابراین شروع به وارد ، کمپین های Google Max به ،وان ،ید هوشمند یا تبلیغات موجودی محلی کرد.
  • اکتبر 2022: وارد ، کمپین های Google PMAX بدون استفاده از Merchant Center – مایکروسافت با وارد ، کمپین های Google Max به ،وان کمپین های DSA، رویکرد خود را کمی تغییر می دهد.
  • می 2023: راه‌اندازی بسته بتا Performance Max مایکروسافت – راه‌اندازی نزدیک بتا برای مایکروسافت «بسیار خوب» پیش رفت و نتایج آن را تشویق کرد که به ساخت محصول ادامه دهد و آن کمپین‌ها را وارد کند.
  • جولای 2023: راه اندازی نسخه بتای باز – Performance Max مایکروسافت چند هفته پیش به طور رسمی وارد نسخه بتای باز شد.