New Zero Click Study Google آن را فقط با 25% نشان می دهد


مار، توبر در Semrush، یک پلتفرم معتبر بازاریابی جستجو، منتشر شده یک مطالعه جدید با صفر کلیک که به طور متوسط ​​در 25٪ از کل جستجوها یا 26٪ در دسکتاپ و 17٪ در جستجوهای تلفن همراه، صفر کلیک در سراسر Google انجام می شود. مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، به خوبی تحت مطالعه Sparktoro قرار دارد که صفر کلیک بر روی گوگل در 65٪ است.

مطالعه Semrush گفت که تقریباً 30٪ از افراد یا به نوعی جستجوهای خود را اصلاح می کنند یا گسترش می دهند و “فقط 25٪ از جستجوها منجر به کلیک نمی شوند” پس از جستجوی Google. در اینجا نمودار نشان می دهد که چگونه افراد در نتایج جستجوی Google از Semrush کلیک می کنند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Semrush حتی آن را بین دسکتاپ و موبایل ش،ت. این شرکت گفت که در دسکتاپ 25.6٪ ​​از جستجوها “صفر کلیک” هستند در حالی که در موبایل صفر کلیک ها 17.3٪ از کل جستجوها را تشکیل می دهند.

این مطالعه بررسی عمیقی در مورد مکان کلیک ، افراد، مدت زم، که در صفحه صرف می‌کنند و موارد دیگر انجام می‌دهد.

خیلی خوب است که دو مطالعه را می بینیم که اختلافات زیادی را بین تیتر اصلی نشان می دهند.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/new-zero-click-google-study-34311.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است