Microsoft Advertising Broad Match Modifier اکنون به جای تطبیق عبارت، Match گسترده ارائه می دهد

مایکروسافت ارسال شده یادداشتی در مورد این جمله “لطفاً توجه داشته باشید: همه کلمات کلیدی تعدیل کننده تطابق گسترده برای تبلیغات جستجو اکنون به ،وان کلمات کلیدی تطابق گسترده به جای تطبیق عبارت استفاده می شوند.”

تطابق گسترده نوع تطبیق کلمه کلیدی پیش‌فرض است که باعث می‌شود آگهی شما واجد شرایط نمایش داده شود زم، که شخصی کلمات مرتبط با کلمه کلیدی شما را جستجو می‌کند، که می‌تواند شامل جستجوهایی باشد که حاوی عبارات کلیدواژه نیستند. تطابق گسترده همچنین با مترادف ها و سایر کلمات کلیدی مشابه، از جمله مواردی که دارای خطاهای املایی هستند، مطابقت دارد.

نیکول فارلی گزارش ها، “این تغییر می تواند بر نحوه نمایش تبلیغات در پلتفرم مایکروسافت تأثیر بگذارد. کلمات کلیدی اصلاح کننده تطابق گسترده (BMM) اکنون به ،وان تطابق گسترده عمل می کنند، به این م،ی که کلمات کلیدی با طیف گسترده تری از عبارت های جستجو مطابقت خواهند داشت. این تغییر می تواند تأثیر بگذارد. ارتباط و کیفیت تبلیغات نشان داده شده به کاربران و همچنین هزینه و کارایی کمپین های تبلیغاتی آنها.”

کلمات کلیدی تعدیل کننده تطابق گسترده Microsoft Advertising اکنون به ،وان کلمات کلیدی مطابقت گسترده به جای تطبیق عبارت در جستجوی Bing ارائه می شوند. این از دیروز، 15 مارس 2023 قابل اجرا است.

بنابراین اگر از این نوع مطابقت برای جستجو در Microsoft Advertising استفاده می کنید، لطفاً به این تغییر توجه کنید.

بینگ مچ

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-advertising-broad-match-modifier-bing-35063.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است