هیچ تغییر دیگری وجود ندارد. هیچ ویژگی یا تنظیمات جدیدی به ،وان بخشی از این بهروزرس، اسناد بین دستگاهی ارائه نمیشود.
Microsoft Advertising در حال به روز رسانی مدل اسناد بین دستگاهی خود است
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت گفت ممکن است در گزارش های عملکرد خود افزایش اندکی در تبدیل مشاهده کنید. پس مراقب گزارش های خود باشید. اگر شاهد افزایش در تبدیل هستید، ممکن است دلیل آن این باشد.
چه زم،. به روز رس، در اوا، این ماه منتشر خواهد شد.
آنچه مایکروسافت می گوید. اخبار مربوط به به روز رس، انتساب تبدیل بود اعلام کرد در خلاصه بهروزرس،های محصول ماه ژوئن مایکروسافت:
- «مدل جدید ارجاع بین دستگاهها به ما امکان میدهد تا سفرهای تبدیل مشتریان شما را در دستگاهها و جلسات مختلف ردیابی و به هم متصل کنیم. به ،وان مثال، اگر کاربری با استفاده از لپتاپ خود روی تبلیغی کلیک کند، اما در تلفن خود تبدیل را انجام دهد، اکنون آن تبدیل را به ،وان اولین کلیک تبلیغاتی روی لپتاپ مید،م.
Microsoft Advertising به زودی یک مدل ارجاع بین دستگاهی جدید عرضه خواهد کرد.
دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به ،وان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آ،ین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آ،ین پیشرفتها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و مینویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.