Microsoft Advertising افزونه های بروشور را اضافه می کند، تبدیل ها را پس می گیرد و مجدداً نشان می دهد، نمایش تقویم زمان بندی تبلیغات و موارد دیگر


مایکروسافت ارسال شده اخبار ماهانه مایکروسافت تبلیغات و ویژگی های جدید و یک دسته از چیزهای جدید را اعلام کرد. ویژگی‌های جدید شامل برنامه‌های افزودنی جدید، به‌روزرس، (تجارت مجدد) ارزش درآمد مرتبط یا حذف (پس گرفتن) تبدیل، نمای تقویم جدید برای زمان‌بندی تبلیغات و موارد دیگر است.

برنامه های افزودنی بروشور

افزونه‌های بروشور اکنون در سطح جه، در تبلیغات مایکروسافت در دسترس هستند! برنامه های افزودنی بروشور به شما این امکان را می دهد که بروشورهای تصویری خود را در کنار تبلیغات متنی به نمایش بگذارید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تا پنج افزونه Flyer در هر حساب ایجاد کنند و سیستم به‌طور یکنواخت آنها را در چرخش نگه می‌دارد.

در اینجا شبیه به آنها است:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

پس گرفتن و تکرار تبدیل

اکنون می‌تو،د ارزش درآمد مرتبط را به‌روزرس، کنید (تجارت کنید) یا تبدیل‌ها را در Microsoft Advertising حذف کنید (پس بگیرید). مایکروسافت توضیح داد که این در سناریوهایی مانند سفارش‌های برگشتی یا لغو شده، بازگشت جزئی یا کاهش ارزش تبدیل، یا تصحیح خطای داده مفید است و به شما امکان انعطاف‌پذیری و دقت بیشتر را می‌دهد.

این یک نسخه بتا است، بنابراین اگر می‌خواهید دسترسی داشته باشید، باید آن را بخواهید.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

نمایش تقویم برای برنامه تبلیغات

یک نمای تقویم جدید در بخش زمان‌بندی تبلیغات Microsoft Advertising Online وجود دارد. “این به شما یک نمای کلی واضح از تمام زمان هایی که تبلیغات شما با پیشنهاد پیش فرض شما (0% تعدیل قیمت)، تعدیل پیشنهاد مثبت، تعدیل پیشنهاد منفی، و همه زمان هایی که کمپین های شما ارائه نمی شوند ارائه می دهد.” مایکروسافت نوشت.

این چیزی است که به نظر می رسد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

پوشه های کتابخانه دارایی

مایکروسافت قابلیت‌های پوشه جدیدی را در کتابخانه دارایی در Microsoft Advertising اضافه می‌کند. “با تمام دارایی‌های خلاقانه‌ای که می‌تو،د برای تقویت کمپین‌های تبلیغاتی مایکروسافت خود استفاده کنید، کتابخانه دارایی ابزار ارزشمندی است که همه چیز را در یک مکان قرار می‌دهد. و اکنون در این ماه، ما عملکرد پوشه‌های جدیدی را اضافه خواهیم کرد تا به شما در سازماندهی بهتر خود کمک کنیم. دارایی های.” مایکروسافت نوشت.

لیست های بازاریابی مجدد ایجاد شده به صورت خودکار

لیست های بازاریابی مجدد که به صورت خودکار تولید می شوند، راهی سریع و آسان برای استفاده از بازاریابی مجدد و افزایش عملکرد هستند. سه نوع لیست شامل همه بازدیدکنندگان، همه مبدل ها و لیست های بازاریابی مجدد هوشمند موجود است.

و خیلی بیشتر، بنابراین اطلاعیه کامل را بررسی کنید اینجا.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-advertising-updates-34527.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است