اما سپس به طور مستقیم به نحوه ساختار کمپین های PMax در Google Ads می پردازیم. مناخیم گفت که آنها دوست دارند کمپین ها را تا حد امکان فشرده کنند. آنها به ،ابی خدمات و همچنین به اه، نگاه می کنند. این نحوه ت،یم بندی آنها به کمپین های متعدد را مشخص می کند. اما سپس در کمپینها، گروههای دارایی را در خطوط تولید ت،یم میکنند. اما تعداد مشخصی از کمپین ها وجود ندارد، بستگی به مشتری و آنچه می فروشد دارد. او گفت، اما هر چه کمپین ها کمتر باشد، بهتر است.
شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبههای برنامهریزیشده با SEO و SEMS دارم، که نمیخواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول میدهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.
بحث انجمن در یوتیوب.
منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-225-35268.html
ما در مورد اینکه چگونه تبلیغات گوگل در طول سال ها تغییر کرده و چقدر پیچیده شده است صحبت کردیم.
بیشتر در راه است، اما برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مناخیم آنی او را دنبال کنید @MenachemAni و در لینکدین.
در سال 2009 او آژانس خود را با انجام برخی مشاغل آزاد در دوران رکود راه اندازی کرد. این یک چالش و ترسناک بود، اما همه چیز نتیجه داد. و او به طور خاص بر روی تبلیغات گوگل با تمرکز جزئی بر تجارت الکترونیک، حدا،ر عملکرد و تولید سرنخ تمرکز می کند. او همچنین تبلیغات مایکروسافت را انجام می دهد، اما به طور کلی هزینه محدودی است.
من به دفتر مناخیم آنی، گروه JXT، رفتم تا همه موارد جستجوی پولی را چت کنم. ما ابتدا در مورد او صحبت کردیم که اولین بار وارد تجارت Google Ads شد، او از همان زمان های اولیه تبلیغات گوگل را انجام می داد. او در سال 2003 با استفاده از Froogle و Google AdWords شروع به انجام تبلیغات برای لیست های eBay کرد.